Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kertokaa missä repsottaa?!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Kertokaa missä repsottaa?! Empty
ViestiAihe: Kertokaa missä repsottaa?!   Kertokaa missä repsottaa?! EmptyMa Huhti 26, 2010 6:39 am

Minä olen ihan pallo hukassa...eli jos ja kun minulla on peli kesken sun kanssa, niin ah autuutta jos nakkaat tähän vaikkapa linkkiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Kertokaa missä repsottaa?! Empty
ViestiAihe: Vs: Kertokaa missä repsottaa?!   Kertokaa missä repsottaa?! EmptyMa Huhti 26, 2010 6:42 am

Unen ja Metkan peli kesken :) Linkkiä en kerkiä valitettavasti nyt heittää kun on lähdettävä, mutta hau'ullapa tuon löydät :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kertokaa missä repsottaa?! Empty
ViestiAihe: Vs: Kertokaa missä repsottaa?!   Kertokaa missä repsottaa?! EmptyMa Huhti 26, 2010 6:45 am

Okei! hyvä, kiitti, kiitos!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kertokaa missä repsottaa?! Empty
ViestiAihe: Vs: Kertokaa missä repsottaa?!   Kertokaa missä repsottaa?! EmptyMa Joulu 13, 2010 3:39 am

OKEI.
Nyt on ihan varmasti peli jos toinenkin kesken jossain, enkä usko että välttämättä löydän niitä kaikkia...eli jos jotakin on kaikki nämä kuukaudet ottanut päähän kun olen jättänyt asiat roikkumaan, niin ilmoita tähän, kiitos!
En välttämättä heti kykene vastaamaan, koska haluan ensin ottaa hiukan selvää siitä tilanteesta mikä täällä Lupuslandiassa vallitsee NYT.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kertokaa missä repsottaa?! Empty
ViestiAihe: Vs: Kertokaa missä repsottaa?!   Kertokaa missä repsottaa?! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kertokaa missä repsottaa?!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: OFF-GAME :: Pelilistaukset-
Siirry: