| Myrkylle saalistus seuraa | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vierailija Vierailija
| Aihe: Myrkylle saalistus seuraa La Heinä 03, 2010 6:43 am | |
| Asia olisi niin että Aarnimetsänlaumassa oleileva Myrkky on nälissään ja päättää vain yksinäisyyttään kutsua mutaan ainakin parisen hukkaa nauttimaan saalistuksen virkistävästä tunteesta
Olisi kiva saada innokkaita saalistajia mukaan n__n |
|
| |
susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Myrkylle saalistus seuraa La Heinä 03, 2010 6:50 am | |
| Minä voisin tulla Metkun tai Ruusun kanssa :) saat valita kumman sinä sinne haluat :) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Myrkylle saalistus seuraa La Heinä 03, 2010 6:58 am | |
| Metkussa näyttää olevan enemmän enrgiaa minun makuuni joten kerron paikan ja lähetän linkin ysärillä (yksityisviestillä) |
|
| |
Shui Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 2116 Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre
| Aihe: Vs: Myrkylle saalistus seuraa La Heinä 03, 2010 7:02 am | |
| En halua tungeta väkisin mukaan, mutta Sudenkorennostakin voisi olla apua metsästyksessä? :) Tai voitaisiin vaikka ottaa sitten F.FWolfin kanssa toinen peli pystyyn, jos ette halua minua mukaan tuohon peliin ^^ | |
|
| |
susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Myrkylle saalistus seuraa La Heinä 03, 2010 7:08 am | |
| Joo tulen sitten Metkun kanssa sinne tosin taitoa Metku sitten jääkin uupumaan :) Ja minusta Shui voi tulla Surenkorennon kanssa :)) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Myrkylle saalistus seuraa La Heinä 03, 2010 7:21 am | |
| |
|
| |
Shui Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 2116 Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre
| Aihe: Vs: Myrkylle saalistus seuraa La Heinä 03, 2010 7:56 am | |
| Elikkä tulenko mukaan Sudenkorennolla vai en? xp | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Myrkylle saalistus seuraa La Heinä 03, 2010 8:09 am | |
| Tottakai XD Ellet halua kaksikolle toista peliä pystyyn joka ei ainakaan minua haittaisi. |
|
| |
Shui Vakio laumalainen
| Aihe: Vs: Myrkylle saalistus seuraa La Heinä 03, 2010 8:20 am | |
| Noo voinhan minä tuohon peliin tulla, mutta voidaan sitten tehdä toisille susille oma peli. Nimittäin en ole sinun,F.FWolfin, kans pitkään pelannu kaksinpeliä :D | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Myrkylle saalistus seuraa La Heinä 03, 2010 8:53 am | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Myrkylle saalistus seuraa | |
| |
|
| |