Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.

PääsivuPääsivu  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTi Elo 03, 2010 7:07 am

Vesi avasti kitansa ja alkoi sepittää. " Kun olin nuorempi, miltein pentu, minulla oli kolme rakasta ystävää. Ukkonen, Ruusu ja Naali. Olimme ylimmät ystävykset ja rakastimme toisiamme. Mutta sitten, eräänä yönä oli Ruusu kadonnut ja seuraavana Naali. Oloni tuntui niin tyhjältä. Minulla ei ollut enään ketään. Sillä, ystäväni Ukkonen oli kuollut samana päivänä kun Ruusu oli lähtenyt. Hän oli puonnut kielekkeeltä... " Vesi selosti, mutta keskeytti sillä kyynel vierähti sen mustalla turkilla. Ystävät olivat olleet tärkeintä sen maailmassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTi Elo 03, 2010 7:16 am

Hiili kuunteli uteliaasti ja se sai idean, "voi ompa surullista, onko Ruusu muuten täällä laaksossa? Kuuluuko hän laumaan ja jos kuuluu niin mihin? Onko hännellä jälki kasvua? Ja onko Naalikin täällä? Muuten minä tiedän miksi Ukkonen kuoli" Hiili sanoi se esitti olevansa surullinen toisen kanssa, mutta totta puhuen se ei ollut juurikaan kiinnostunut toisen ongelmista. Tosin se saattoi hieman ihan vähän välittää nartusta.
Uros nuolaisi nopeasti kyyneleen Veden poskelta ja odotti että toinen jatkaisisi. Hiili puhkui koston himoa taas ja halusi tietää missä kyseinen Ruusu oli.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTi Elo 03, 2010 7:24 am

" En tiedä laumasta, mutta hän on laaksossa. Ja Naali myös. Hän on luultavasti Aarnimetsän laumassa. " Vesi sanoi ja heiautti vaivautuneesti häntäänsä. " Mi-Mitä !? " Vesi sanoi hämmentyneenä. Tiesikö toinen Ukkosesta jotakin ? Ja miksi toinen lipaisi tätä poskelle...!?

" Kun Ukkonen oli kuollut, tunsin oloni hyvin tyhjäksi. Tarpeettomaksi. Lähdin harhailemaan ykin ja löysin tänne. Ja löyin Ruusun ! Oikeastaan... Olen ollut hänelle vihainen kaikki nämä vuodet. Mutta kun näin hänet, vihani muuttui sääliksi. Ja sama pätee Naaliin " mustaturkki jatkoi ja katsoi surullisella katseella Hiiltä.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTi Elo 03, 2010 7:33 am

Hiili kuunteli loppuun asti ja vastaili sitten toiselle "vai Aarnimetsän lauma kiintoisaa ja Naalikin on täällä." Hiili aloitti ja mietti hetken 'siitä uroksesta olisi vain harmia, pitää pysyä erossa' Hiili mietti ja jatkoi sitten ääneen "Niin minä tiedän miksi Ukkonen kuoli, eikä hän pudonnut syyttä kielekkeeltä." Hiili oli salamyhkäinen ja saatoi hieman karmaista. "Olet ollut vihainen Ruusulle. Oletko niin vihainen että haluat kostaa, kun mieti se hän hylkäsi sinut ja ystäväsi" Hiili alkoi liehitellä vihan ja sodan liekkejä, jos se saisi toisen puolelleen voisivat he yhdessä kostaa Ruusulle.
Hiili ei viitsinyt kertoa enempää Ukkosesta ennen kuin sai kostonsa. Se odotti toisen vastausta.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTi Elo 03, 2010 7:42 am

Vesi katsoi korvat hörössä Hiiltä. " En... En tiedä. Olen edelleen vihainen ettei hän kertonut mitään ja sen takia yksi menetti henkensä. Mutta... Kyllä kai. " mustaturkki sanoi. Se ei ollut miltein koskaan ollut syvästi vihainen jollekkulle, mutta Ruusulle se oli vihainen ja katkera. Vaikka se yritti sen piilottaa. Naali oli myös sen sisäisellä mustalla listalla. Mutta koska Naali oli ollut Veden ensirakkaus, ei se osannut vihata Naalia. Kai ?
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTi Elo 03, 2010 7:59 am

Hiili oli osittain tyytyväinen ja odotti innolla, mutta se mietti kannattaisiko sen kertoa toiselle kosto aikeistaan, kun olihan Vesi, Ruusun ystävä. "no jos aijot kostaa Ruusulle voit pyytää minulta apua ja minä voin tehdä sinun kanssa vaikka selvää siitä Ruususta. Siis jos sinä haluat" Hiili koitti saada toisen ajattelemaan ensin itse kostoa, eikä Hiili aikonut kertoa Vedelle suunnitelmia heti. Mustaturkki kertoisi vastakun olisi varma että toiseen voisi luottaa ja ettei tämä heti menisi kertomaan Ruusulle.
Hiili tiesi jonkin verran Ruusun, Naalin, Veden ja Ukkosen elämästä, koska oli tarkkaillut näitä jatkuvasti. Urosken oli pakko myöntää että oli joskus ollut rakastunut Ruusuun, mutta se oli unohtanut sen kun luuli tämän tappaneen sen pennut. Hiili oli vihainen vaikka itse oli tappanut pentujensa äidin.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTi Elo 03, 2010 8:03 am

Vesi hymähti. " vai että kosto. No, mietitään sitä " mustaturkki sanoi ja meni istumaan uroksen viereen. Jos Ruusu saisi opetuksen, kertoisi se ehkä teoistaan jälkeenpäin. Ehkei Vedelle, mutta edes jollekkin. Silti naaraas päähän ilmestyi ajatus. Mitä sitten kun sen ja Ruusun ystävyys oli tuhottu ? Mitä sen jälkeen ? Olisiko silloin se sama tunne, kui nsilloin kun Ukkonen kuoli ? Kaikki oli turhaa ja tyhjää.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTi Elo 03, 2010 8:15 am

Hiili nyökkäsi toisen sanoille ja antoi toisen miettiä asiaa, se oli jo niin mielissään siitä että oli saamassa tuki joukkoja. "jos haluat voin tehdä sen puolestasi" Hiili sanoi koska se halusi tukea yritykselle ja parasta olisi jos Vesi Ruusun ystävänä menisi etsimään Ruusun ja utelemaan tältä tarvittavia tietoja. "mutta sinä voisit olla mukana ja kysellä Ruusulta sen mitä minä tarvitsen, silloin minä voisin helpoomin tuh... toimia" Hiili meinasi sanoa, väärin ja paikkasi sen nopeasti. Hiili halusi vain toisen omalle puolelleen, että sen työ helpottuisi. Uros odottaisi enintään kaksi päivää toisen vastausta.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTi Elo 03, 2010 8:01 pm

Vesi luimisti korviaan, ja pieni virne levisi sen huulille. Naaraan katseessa loisti pieni kipinä. " Heh, ehkäpä " mustaturkki sanoi salamyhkäiesti ja pukkasi kuonollaan Hiilen turkkia. Oli onnea saada toveri, jolla oli edes jotakin yhtistä sen kanssa. Veden sisällä, nyt vain myllistivät kaikki tunteet. Se rakasti Ruusua ja Naalia, omina ystävinään. Mutta se tunsi siltikin katkeruutta Ruusua kohtaan, eikä se luultavasti laantuisi koskaan. Silti se ei tiennyt, että katuisi jälkeenpäin tekojaan.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyKe Elo 04, 2010 9:15 am

Hiili odotti toisen vastausta ja oli aika tyytyväinen vastaukseen "Haluatko mennä tapaamaan Ruusua tässä lähi aikoina ja voisit kysellä heiman hänen nyky aikaisia kuulumisia? Mitä hänen nykyiselle perheelleen kuuluu ja kaikkea mitä uskot minun tarvitsevan, hanki KAIKKI mahdollinen tieto siltä nartulta." Hiili sanoi Vedelle myhäilevästi, Hiili oli onnekas koska Vesi ei tuntenut sitä ja se ei voinut arvata mitä se aikoi, ainakaan heti. 'onneksi tuo nartun puolikas ei tunne minua. Muuten tuo olisi jo aikaa sitten kieltäytynyt, ehkä.' Hiili mietiskeli tyytyväisenä, se ei voinut kertoa toiselle että aikoi tappaa Ruusun, koska silloin Vesi olisi kääntynyt Hiiltä vastaan.
Hiili tiesi toisen katuvan jälkeen päin vaikka se ei ollut varmaa, uros arvasi sen tapahtuvan. Ainakin sitten kun kuulisi Ruusun kuolleen, Hiili ajatteli että tappaisi Ruusun tuosta vain. Hiili avasi kitansa ja sanoi jotain mitä ei olisi pitänyt "haluatko tietää miksi Ukkonen kuoli?" Pian Hiili tajusi mitä oli sanonut ja olisi halunnut kadota paikalta, se oli tehnyt pahan virheen. Musta turkki askelsi kauemmas Vedestä ja mietti jotain järkevän kuuloista valetta, mutta ei oikein keksinyt mitään. Hiili meni pois veden vierestä ja meni kauemman seisomaan, valmiina toisen vastaukseen ja mahdolliseen raivon puuskaukseen.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTo Elo 05, 2010 4:16 am

Vesi nyökäsi Hiilelle. Se hankkisi kaiken tiedon Ruususta jos toinen sitä tarvitsisi. Tämä työ saataisiin loppuun ja loppu olisi karmivas suloinen.

Kun naaras kuuli toisen kysymyksen sen korvat terästäytyivät pystyyn. " Älä kysy kahdesti ! Kerro heti !! " mustaturkki sanoi ja katsoi urosta silmiin ja hengitti tiheästi. Se saisi ehkä kuulla miksi Ukkonen oli kuollut. Puolet se jo tiesi, muttei kaikkea.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTo Elo 05, 2010 7:11 am

Hiili ei yllättynyt toisen halusta tietää ja siksi Hiili päätti kierrellä "et sinä kuitenkaan kestä sitä, vaikka kertoisinkin sen kuinka mukavalla tavalla olisit minulle varmasti vihainen." Hiili tajusi kaivaneensa itselleen kuopan ja oli vähällä pudota sinne, sitten se keksi "Minä kerron sen sinulle vastakun saan haluamani koston Ruusulle, sinä et saa minnulta enenpää tietoa ennen kuin minä saan Ruususta." Musta turkki sanoi vakavalla äänellä ja käskevään äänen sävyyn, se ei kertoisi Vedelle mitään ennen kuin saisi tapettua Ruusun.
"et kestä sitä koska minä aiheutin sen" Uros mumisi niin hiljaa ja epäselvästi ettei siitä voinut saada selvää. Hiili tiesi ettei tuo pieni narttu kestäisi sitä tai ainakaan uhkaamasta tappaa Hiilen.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTo Elo 05, 2010 8:05 pm

Vesi huokaisi. Se ei sittenkään saisi tietää Ukkosen kuolemasta mitään. Se hankkisi kyllä tiedot Ruususta, mutta ihan heti se ei kävisi. Ruusu oli kuulemma päässyt alfa nartuksi, ja siksi tapaaminen ei onnistuisiniin helposti. Jos he eivät tapaisi satumalta törmäten...

Kun Hiili sanoi matalalla äänellä viieiset sanansa Vesi järkyttyi. Se luuli että saisi toverin ,mutta saikin vihollisen. Mustaturkki murisi uhkaavasti jä rähähtäen se hyökkäsi kohti uroksen kurkkua. " SINÄ SAASTAINEN !! MITEN KETASIT TAPPAA UKKOSEN !!? " Se rähisi ja kuolaa lenteli sen suusta hieman.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTo Elo 05, 2010 10:56 pm

Uros oli toivonut ettei Vesi olisi ollut kuullut, mutta tietenkään ei onni ollut Hiilen puolella. Hiili oli kuitenkin varautunut toisen hyökkäykseen ja oli heti valmis. Kun vesi hyökkäsi sitä kohti uros väisti viime tipassa ja koitti tarrata toista kauluan tai niskan seudulta, se kuitenkin ärähti vastauksensa vielä "Helposti, se on osa minun kostoani Ruusulle, seuraavaksi tapan itse Ruusun tai sinut ja jossain vaiheessa varmaan Naalinkin." Hiili murisi uhkaavasti, se kylvi kauhua Ruusuun ja sen ystäviin hyvin mielellään.
Hiili ei kuitenkaan halunnut eivan heti tappaa Vettä, olihan tuo ollut sille ystävällinen. Hiili päästäisi mitä luultavammin Veden pelkillä haavoilla ja uhkauksella. Hiili murisi ja pörhensi niska vilusensa ja nosti häntänsä, mustaturkki tiesi että nyt tulisi narttu tappelemaan koko voimallaan.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyPe Elo 06, 2010 1:26 am

Vesi murisi ja itki samaan aikaan. Se katsoi kyynelehtivillä silmillä Hiiltä ja loikkasi suoraan sitä kohti. Se silti jarrutti viime hetkellä ja kaatui maahan. " En halua tappaa sinua... " neito sanoi kyynelten lomassa ja nousi ylös. Se vilkaisi Hiiltä hieman, mutta käänsi sitten päänsä pois tästä. Se olisi halunnut repiä uroksen riekaleiksi, mutta osittain se taas halusi jäädä sen luokse. " Mutta Naaliin et koske " Vesi sanoi muristen ja katsoi itsevarmalla ja vihaisella katseella. Naalia ei Hiili saisi hampaisiinsa, niin kauan kuin Vedessä henki pihisi.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyPe Elo 06, 2010 4:12 am

Hiili väisteli tarpeenmukaan kunnes yhtäkkiä Vesi teki jotain odottamotonta, uros kuunteli kaikki toisen sanat ja vastasi sitten "minä en aijo tappaa ketään syyttä vaikka haluankin, vaikka minä olenkin kova sydämminen. Niin se ei tarkoita etten olisi tunteeton, vaikka esitänkin sitä. Minussa vain on asioita josta kenenkään ei kannata välittää, enkä minä tappanut Ukkosta tuottaakseni sinulle tai Naalille mitään tein sen Ruusun takia, joka tappoi minun pentuni" Hiili katsoi Vettä sitä kävi jotenkin sääliksi tuota narttua.
Musta turkki ei tappaisi Vettä tai Naalia, vaikka niin sanoikin. Hiili antoi niska karvojensa laskeutua ja rauhoittui, se kävi istumaan rauhan merkiksi ja sanoi "jos haluat tappaa niin tapa, pääsempä ainakin pois tästä maailmasta. Minä en kuole nartun hampaissa ellen halua, mutta tässä minä olen tapa jos näet sen oikeaksi." Hiilen sanat saattoivat aiheuttaa monen laista reaktiota, mutta uros tiesi tarkkaan mitä teki. Ei se kuitenkaan aikonut antaa itsensä kuolla enne kuin saisi kostonsa.
Hiilelle ei oltu sanottu ennen ettei sitä olisi haluttu tappaa, se kunnioitti näitä sanoja ja alkoi pitää nartusta. "en minäkään halua kuitenkaan tappaa sinua" Hiili sanoi vielä ja jäi odottamaan toisen tekevän päätöksensä-
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyPe Elo 06, 2010 8:28 pm

Vesi makasi maassa, se ei voinut liikkua. " Mutta se satutti MYÖS minua. Et ymmärrä miltä minusta tuntui. Viimeinenkin ystäväni oli poissa " naaras sanoi ja sulki silmänsä. Se ei voinut käsittää miten Ruusu oli voinut tappaa Hiilen pennut ? Ei se ollut mahdollista.

Kun Hiili sanoi, että Vesi saisi tappaa sen, naaras meinasi jo nousta. Silti jokin eti tätä tekemästä sitä. Kun uros lisäsi vielä ettei se tappaisi Vettä, naaras nousi ylös. Mustaturkki käveli hitaasti Hiilen vierelle ja asetti hampaansa tämän kaulalle. Se puri hellästi, mutta jälkeä ei tullut. " En minä sinua tapa " naaras totesi hiljaa ja kävi makaamaan uroksen vierelle.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyLa Elo 07, 2010 8:39 am

"minä tiedän, että se satutti sinuakin. Minä tiedän miltä sinusta tuntuu varsin hyvin tiedän, minulta kuoli ainoa ystäväni. Hän oli kuin veli minulle, mutta hän katosi liekkeihin jokunen kesä sitten." Uros vastasi hajamielisesti. Se oli hiljaa kunnes Vesi asteli sen vierelle ja puraisi hellästi, ensin uros kavahti vähän. Kuitenkin Hiili oli aloillaan ja odotti toisen sanoja, mustaturkki arvosti niitä, muttei vastannut niihin.
Hiili istuitui ja likui siitä makaamaan Veden viereen, se nuolaisi varovasti nartun poskea. Uros kuitenkin käänsi katseensa pois ja mietti hetken, se ei halunnut pakotta toista mihinkään "jos et halua olla mukana älä ole, ettei kadu sitä myöhemmin, mutta jos todella haluat, Niin tee se tai kadut sitä lopun elämääsi. Sillä kaikkia tekoja katuu aikanaan, edes jollain tapaa" Hiili sanoi ja painoi korvansa niskaan, se ei vielä katsonut Veteen.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyMa Elo 09, 2010 5:32 am

Vesi luimisti korviaan kun Hiili lipaisi sitä poskelle. Oli totta että se saattaisi katua jos se tekisi tämän, mutta myös jos se ei tekisi. " Haluan tulla mukaasi..." naaras sanoi hiljaa ja katsoi urosta silmiin. Se halusi lähteä Hiilen mukaan ja olla sen lähellä. Vesi koki uroksen sille tärkeäksi, ja siksi halusi tulla mukaan. Ruusu saisi silti maistaa Veden hampaita, kaikesta kostoksi.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyMa Elo 09, 2010 10:16 pm

Hiili katsoi toista mietteliäästi arvioiden, se oli harkinnut joskus perustavansa ryhmän tosin se alkoi jo vanheta. Hiili kuitenkin halusi kasata ryhmän jossa saisi olla purukan pää, se ei kestäsi kauaa ainaskaan purukan alimpana tai muutenkaan porukan alemmilla tasoilla.
"hyvä, tarvitsemme lisää väkeä, olisikohan pian aika lähteä Aarnimetsän reviirin rajoille ja hankkia lisää tietoa" Hiili sanoi katsoen syvälle veden silmiin, jäisellä katseellaan, kuitenkin se oli lempeämpi kuin yleensä. Hiili ei tiennyt kuinka paljon toinen saattoi välittää uroksesta, koska oli hieman kovettunut vuosien saatossa. Hiili kuitenkin alkoi pehmetä, mutta se saattoi pehmetä vain tietyille susille.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyMa Elo 09, 2010 10:32 pm

Vesi katsoi urosta takaisin ja lipaisi kevyesti tätä kuonolle. " Vallalla on luultavasti paljon kannattajia, ja se saattaakin suojata Ruusua. Kukaan ei halua vahongoittaa alfan uutta puolisoa " mustaturkki sanoi ja huokaisi hieman. Ruusu sai lekotella alfanartun paikalla, kuin mikäkin kuningatar. No, onneksi olkoon vain hänelle. Mutta olipa se Vallan oma valinta ottaa Ruusu.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTi Elo 10, 2010 1:02 am

Hiili alkoi pitää tuosta nartusta yhä enemmän ja tämän lipaisun Hiili otti vastaan ja hymyili pienesti toiselle. "sen minä tiedän ja mitä luultavammin, minun.... siis meidän on toimittava nopeasti ja saada Ruusu johonkin syrjäisälle seudulle, mutta siinä en onnistu yksin sillä, Ruusu ei siedä minua" Hiili kertoi mitä ajatteli, sitä ei kiinostanut sitten pätkän vertaa Ruusun asema laumassa. Musta turkki halusi vain tappaa sen kostoksi, uroksen omien pentujen surmasta.
Hiili katsoi Veteen lempeästi ja heilautti häntäänsä sanoen "minä olen iloinen että sain jonkun, jonka kanssa saisin yhdessä kostaa Ruusulle sen mitä hänteki minun pennuilleni." Hiili ääni kertoi uroksen vihasta paremmin, kuin sanat.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTi Elo 10, 2010 4:33 am

Veden musta häntä heilui puolelta toiselle ja sen mustat huulet olivat pienessä hymyssä. Oli mukavaa saada Hiili yhteistyöhön. Tai oikeastaan se itsehhän oli mennyt Hiilen kanssa samaan leiriin. Mutta joka tapauksessa.

" Ruusun päivät päättyvät " naaras sanoi hieman ilkeällä äänensävyllä ja heilutti innokkaasti häntäänsä.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTi Elo 10, 2010 7:46 am

Hiili katseli Veteen tyytyväinen virnistys kasvoillaan, uros oli saanut yhden suden lisää omiin suunnitelmiin. Hiili ei kuitenkaan osannut vielä aavistaa mitä kaikki koston halu toisi sille ja miten se muuttaisi uroksen elämän.

"minä voin jo nähdä hänen kipunsa ja hänen armon pyynnöt, minä voin kuvitella sen kun hän vetää viimeisen hengen vetonsa" Hiili sanoi ilkeä ja voiton riemuinen virne kasvoillaan. Uros katsoi Veteen ja hymyili tälle, sitten se kysyi jotain vielä noyrästi "oletko vihainen minulle, vaikka tapoi ukkosen?" Hiili oli pehmennyt nyt kokonaan tälle nartulle, se jopa oli nöyrä tälle. Uros katsoi narttua arasti kulmiensa alta silmiin ja sen ilme oli anteeksi pyytävä.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 EmptyTi Elo 10, 2010 7:55 pm

Vesi heilutti häntäänsä maassa ja sen korvat höristyivät. Oliko se vihainen vai ? " Vai oleko vihainen ? Olen raivoissani " naaras sanoi ja pomppari uroksen päälle ja näykkäisi tätä leikisästi korvasta. Mustaturkki pukkasi kuonollaan Hiilen turkkia ja virnisti pienesti. Ukkonen oli kuollut, ja Vesi oli päättänyt jättää sen takseen. Hän oli päässyt yli jo ystäviensä katoamisesta ja Ukkosen kuolemakin oli tapahtunut jo kauan sitten. Oli jo aika siirtyä eteenpäin.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-   Tummat sudet kohtaavat -päättynyt- - Sivu 2 Empty

Tummat sudet kohtaavat -päättynyt-
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: Joutomaat (in-game) :: Etelään avautuva aarnimetsä-
Siirry: