Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.

PääsivuPääsivu  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Hiilen pimeä yö. -loppu-

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Hiilen pimeä yö. -loppu- Empty
ViestiAihe: Hiilen pimeä yö. -loppu-   Hiilen pimeä yö. -loppu- EmptyMa Elo 02, 2010 10:06 am

Hiili uroksemme jolkotteli pimeässä yössä Aarnimetsän lauman reviirin rajoja ja kävi välillä sen sisä puolella. Se tuhisi vihasta, se halusi kostaa eräälle tuttavalleen. Se oli kuulut tämän olevan kyseisessä laumassa ja oli varmistamassa asiaa, se ei piitannut mitenkään muusta laumasta sitä kiinnosti vain tälle yhdelle sudelle kostaminen.
Hiili nuuski ilmaa ja haistoi kaksi sutta, se hiipi hilja pusikkoon ja tarkkaisi näitä kahta sutta.
-------------------------------------------------------------
Ruusu joka oli juuri nousut arvoasteikossa alfa nartuksi jolkotteli rajoilla Metku, nimisen nartun kanssa. Ruusu halusi varmistaa että rajoilla oli kaikki kunnossa ja ettei kukaan liikkunut siellä yksin. Se oli huolissaan puolisostaan Vallasta ja heidän laumastaan, se pelkäsi että tuli leviäisi lauman alueelle. Se kulki hiljaisena, kun Metku kyseli miksi Ruusu oli hiljainen. Metku kuitenkin kyllästyi nopeasti ja oli vain hiljaa, se jolkotti vaiti Ruusun perässä.
Äkkiä Ruusu pysähtyi ja vaikutti varautuneelta, jossain lähellä olisi toinen susi. Ruusu kuunteli hiljaa ja odotti, sitä ahdisti tilanne ja se oli hermostunut.
------------------------------------------------------------
Hiili katsoi kuinka kaksikko kulki hänen läheltään, kunnes nartut pysähtyivät. Se tarkkaisi pensaitten suojista, se tuijotti kahta narttua murhaavalla katseellaan. Sen päässä liikkui pahat ajatukset, se myhäili mielessään tyytyväisenä.

Pian Hiili astui kuun valoon ja murisi, sen selkä karvat olivat pystyssä ja häntä korkealla. "kaskas, Ruusu se siinä" Uros sanoi pirullinen kiero hymy suupielissään.
----------------------------------------------------------
Ruusu tunsi kuinka heitä tarkkailtiin ja niin tunsi myös Metku, joka painautui lähemmäs Ruusua turvaa hakien. Kun Hiili astui esiin ja lausui sanansa, Ruusu vastasi "Hiili, mitä, mitä sinä täällä teet, häivy täältä heti!" Ruusu sanoi muristen varoittavasti, sen häntä oli korkealla ja turkki pörheenä. Narttu ei yleensä reakoinut näin, mutta tämä tapaus oli poikkeus. Ruusun muristessa, metku oli myös pörhentänyt niska vilusensa ja nostanut häntäänsä ylemmäs, kuitenkin alemmas kuin Ruusun. Metku tiesi asemansa ja ei halunnut töykeilllä.
Hiili murina lakkasi että se voisi puhua selkeämmin ja vastasi Ruusulle töykeällä ja uhkaavalla äänellään, "minä olen täällä, enkä aijo lähteä ellen saa sitä mitä haluan." Hiili möreä ääni halkaisi pimeyden, se oli tosissaan.
Uros halusi kostaa Ruusulle sen mitä tämä oli tehnyt, sen omille pennuille. Jotka olivat jääneet orviksi emon kuoltua. Uros luuli että Ruusu oli tappanut ne ja halusi kostaa. Hiili oli saanut selville, että pennuut olivat Ruusun hoidossa ja luuli niiden olevan turvassa. Hiili oli kuitenkin kuullut että pennut olivat kuolleet ja uros raivostui siitä ja vannoi kostoa. Sen pennut olivat melkein kaikki tulleet isäänsä ja halusivat tapella ja siksi Ruusu ei saanut niitä lähtemään, oli siinä muutenkin ongelmia.
------------------------------------------------------------
Ruusu kuunteli vihaisesti tuojottaen Hiiltä, se kuuli kuinka Metku murisi sen vierellä. Narttu oli ylpeä laumasta, vaikka se pelkäsikin sen puolesta. "Metku lähde pois" Narttu lausui hiljaa ja huudahti lopuksi "HETI!" Ruusu halusi että nuorukainen ei kuulisi tai näkisi seuraamuksia ja lähetti tämän pois.
Metku lähti vasta hakoisesti, koska se ei olisi halunnut hylätä alfanarttua, mutta se ei halunnut laimin lyödä käskyäkään. Metkua kuitenkin pelotti ja se juoksi kohti pesiä, kuitenkin se juoksi ensin kohti pohjoista ja sitten vasta kohti pesiä.
Kun Metku oli lähtenyt Ruusu kysyi Hiileltä "mitä sinä haluat?" Ruusun ääni oli kuin se olisi puhunut veri viholliselle, mutta niin se puhuikin. Tuo uros oli iskenyt sen synnyin lauman jäsenten kimppuun joskus ja Ruusu pelkäsi sen toistuvan.
Hiili oli entistä tyytyväisempi kun Ruusu lähetti seuralaisensa pois, se odotti tämän poistuvan ja kuulut kysymyksen se vastasi "minä olen vannonut kostoa ja sen minä teen, minä kosta sinulle, kunnes saan haluamani." Hiili sanoi sen ääni oli kylmä ja murhaava. Hiili kuitenkin jatkoi ennen kuin Ruusu sanoi sanaakaan "olet rohkea kun lähetit seuralaisesi pois, kai tiedät ettet voi minulle mitään yksinäsi. Vai ajattelitko päästä minusta eroon puhumalla, vai?" Hiili oli ivalinen ja pilkallinen.
----------------------------------------------------------------

Jatkoa myöhemmin!

Viimeinen muokkaaja, susu98 pvm Ti Elo 03, 2010 1:04 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Hiilen pimeä yö. -loppu- Empty
ViestiAihe: Vs: Hiilen pimeä yö. -loppu-   Hiilen pimeä yö. -loppu- EmptyTi Elo 03, 2010 1:04 am

Ruusu tuijotti toista yhä vihaisesti, mutta nyt se oli myös hämmentynyt. "Mitä minä olen tehnyt sinulle ja vihoitteletko vieläkin siitä viime tapaamisesta?" Ruusu kysyi varautuneesti ja hieman hämästyneenä. "siis vihoitteletko vieläkin kun minä...? narttu esitti uudelleen kysymyksen ja odotti vastausta.
Uros kuunteli toista hiljaa mmuristen, "aijaa sinä esität tyhmää, sinä tapoit pentuni, sinä et huolehtinut niistä ja minä vainoan sinua niin kauan kunnes saan kostoni." Uros raivosi se nuuski pian Ruususta tuleevaa ominais tuoksua ja kysyi sitten "taidat olla tämän lauman alfa narttu, vai?" Hiilestä näki että sillä oli jotain pahaa mielessään.
-----------------------------------------------------------
Ruusu katsoi toista hämmentyneenä, hän oli luulut Hiilen vihoittelevan siitä mitä hän oli tehnyt vahingossa tälle ja tämä oli loukannut itsensä. Hiili kuitenkin olikin vihainen pennuista, "oliko pennut sinun? Mikset itse huolehtinut niistä? Ja mitä niiden oikealle äidille on tapahtunut?" Ruusu uteli Hiileltä ja vastasi sitten epäilevästi "miksi sinä sillä tiedolla teet?" Ruusu vastasi omalla kysymyksellään ja jäi odottamaan. Ruusua karmi tuo uros ja se halusi tietää mitä tämä aikoi.
Hiili mulkoili toista vahvasti ja vastasi toisen udellessa sen petturi puolisosta jonka uros oli tappanut, "oli, Minä en kyennyt ja pentujen äidin minä itse tapoin. Minä tapan joko sinut tai sinun pentusi, ehkä jopa molemmat, nnyt ei kuitenkaan ole sen aika, minä odotan ja sinä saat kärsiä!" Uros vannotti kostoaan jälleen tällä kertaa se kertoi sen itse uhrille. Ennen kuin Ruusu kerkeis kysymään lisää uros sanoi "minä odotan sinua ja tapan sinut kunhan on sen hetki ja vielää pentusikin jos niitä on tai ikinä tulee!" Uros huusi ja juoksi pois. Musta turkki katosi nopeasti metsään.
--------------------------------------------------------------
Ruusu kuunteli ja hetikun Hiili kertoi tappaneensa puolisonsa Ruusu raivostui ja alkoi murista entisestään. Se vilautteli hampaitaan ja valmistautui hyökkäämään. Hiilen kertoessa kostonsa narttu hiljeni hetkeksi, pian se oli raivoa ja pelkoa täynnä, se juoksi pakenevan Hiilen perään, mutta se katosi pian näkyvistä.
Narttu jäi seisomaan pimeään yöhön ja se olisi itkenyt jos se ei olisi ollut niin pelon, kauhun ja vihan vallassa. Ruusu pelkäsi nyt Hiilen kostoa, narttu halusi kertoa tästä tapaamisesta nopeasti Vallalle. Se kuitenkin jäi siihen hetkeksi ja lähti sitten Metkun perään.
Takaisin alkuun Siirry alas

Hiilen pimeä yö. -loppu-
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Valkea on maa - loppu
» Varoitus - Loppu

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: Yksinpelit (in-game) :: Aarnimetsän lauman reviiri-
Siirry: