Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.

PääsivuPääsivu  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Pahat mielessä. - Jäässä-

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui

Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Pahat mielessä. - Jäässä- Empty
ViestiAihe: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyKe Elo 04, 2010 11:38 pm

// Tänne vain C.Fox kera Viillon ja Susu98 kera Hiilen :) //

Sudenkorento oli saanut vihiä Viillon ja Hiilen katkeruudesta Ruusua kohtaan. Ja punoi nyt itsekseen juonia, oli keskiyö. Se oli turvallisinta aikaa suunnitella, jos vaikka Viilto löytäisi tiensä tänne, voisi kaksikko punoa juonta yhdessä. Se olisi helpompaa.

Tuuheaturkkinen narttu heilautti häntäänsä rennosti ja sen suupielet kohosivat ilkikuriseen virneeseen kuvitellessaan mielessään kuvan jossa olisi Ruusun kaulassa kiinni, päättäisi tuon alfanartun päivät siihen. Sitten lähistöltä kuului askelia, narttu kaarsi tyynesti korviaan äänen suuntaan ja vilkuili silmäkulmastaan myös sinnepäin vaikka olikin todella hämärää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyTo Elo 05, 2010 4:08 am

Viilto jolkotti Rantatörmän kohtaamisplaikalle, koska oli kuullut Sudenkornenon äänen sieltä. Ja kappas, siellähän se toinen käyskentelikin. " Hoi, Korento!! " naaras huudahti ja katsoi pahamaineisella ja ilkeällä hymyllä naarasta. Valta oli julistanut kaikille että Ruusu oli hänen puolisonsa, ja sekös ketutti neitoa syvästi. Olisi sittenkin ollut järkevää jäädä Kuoleman luokse. Ajatus tästä suuresta naaraasta aiheutti perhosia Viillon vatsaan ja naaras ravisti suurta päätään pikaisesti..

// Here we come ^^
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui

Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyTo Elo 05, 2010 5:35 am

//Tulkoot Susu sitten ihan mihin väliin vaan, mä vastaan nyt tähän ettei peli jää heti jumittamaan :) //

'' Katos Viilto, hei. '' luodaan virnistys toiselle takaisin, mutta ei ilkikurinen vaan hymyntapainen. Niin, oikein hyvä tervetuloa-hymy Viillolle, jonka Korento pian pyytäisi mukaan suunnitelmaansa. Sudenkorento piti itseään tämän suunnitelman alfana, ja jos siitä tulisi erimielisyyksiä, sovittaisiin asia uudelleen.

'' Minä olen kuullut sinusta pari asiaa, Ruusuun koskien. '' Korento vinkkaa heti ensitöikseen, katse ollen semmoinen että Viilto varmasti ymmärtäisi että Korento oli samalla linjalla.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyTo Elo 05, 2010 6:02 am

// Minäkin vastailen sen mukaan kuin vain Shui pelaa

Viilto heilautti häntäänsä ja virnisti julmasti. " Ruususta siis tuli kuin tulikin alfanarttu. Että se typykkä on niin... Vallan lellikki, todella " naaras sylkäisi ja murisi hiljaa ajatukselle. Se ei voinut sietää että Valta oli ottanut Ruusun eikä sitä. Ruusu oli sen mielestä kaikkitietävä ja esitti lempeää. Liian imelää Viillolle.
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyTo Elo 05, 2010 6:07 am

'' Terävä huomio. '' Suodaan vähintään yhtä julma, mutta hieman leikkimielinen virnistys hetkeksi toiselle.

'' Aattelin tässä vallata tuon imelyksen paikan, tai saattaa tämän helvettiin. Oletko mukana? '' Kysyi Sudenkorento suoraan. Vaikka sillä ei ollut tapana juonitella selän takana, mutta tämä oli poikkeus. Suuri poikkeus.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyTo Elo 05, 2010 6:50 am

Viilto hymähti. " Suora kuolema lienee paras. Valta ei vaihda Ruusua keheenkään " naaras sanoi hieman synkästi. Valta tosiaan pitäisi Ruusun rinnallaan ehkä kuolemaan asti. Ja se ei ollut lainkaan hyvä.

" Olen mukana koko suden kehossani " Viilto sanoi ja pörhisti rintakarvojansa. Se tunsi ylpeyttä ja kunniaa saadessaan olla tällaisessa tehtävässä mukana.

(( Lyhyt ))
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyTo Elo 05, 2010 7:02 am

//minä hyppään tähän väliin. Sovitaanko että Hiili olisi kuunnellut Viilon ja Korennon puheita//

Hiili musta uros susi oli vähän matkan päässä kahdesta nartusta, se oli kuunnellut noiden puheita ja oli tyytyväinen kuulemaansa.
Musta susi astui pusikosta esiin ja sanoi "tekö olette Ruusua vastaan?" Hiilen ääni oli pirullinen ja ilkeä, se ei murissut eikä ollut mitenkään uhkaava. Hiili ei halunnut tappelua jos kyseessä olisi sen puolelle asettuvaa porukkaa, se katsoi kumpaakin narttua. Se odotti narttujen reaktiota ja toivoi tämän sujuvan hyvin.
Hiili alkoi taas puhua "meinaan minäkin olen Ruusua vastaan nousemassa" Se sanoi suoraan.
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyTo Elo 05, 2010 9:15 pm

// Juu, sopiihan tuo. :) //

Oli tuullut Korennosta ja Viillosta Hiileen päin, joten siksi tämä ei ollut tullu huomatuksi. Korento nousi siltä istumaltaan seisomaan, pörhisti niskavilluksiaan ja vilautti hampaitaan osoittaakseen ettei tuo rupea niskurittelemaan ja että Korento johti tätä toistaiseksi kahden suden ryhmää.

'' Kiintoisaa, mutta muista, että olet nyt minun alapuolellani ja käyttäydyt sen mukaan. '' Korento muistuttaa, ja laskeutuu sitten istumaan osoittaakseen että rauha on maassa. Oli turha ylireagoida nyt, olihan Hiili laumaton ja ei kuulunut Vallan laumaan. Mutta nyt sitä oli katseltava sormien läpi, se oli parhaaksi suunnitelmalle. Narttu siirsi katseensa Viiltoon, odottaen tämän mielipidettä asiaan. Hyväksyisikö Viilto Hiilen mukaan ryhmään.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyPe Elo 06, 2010 1:29 am

Viilto katoi saapunutta urosta, Hiiltä, hieman arvioiden. Se ei päästänyt ketä tahansa mukaan tähän operaatioon ja oli hyvin valikoiva. Neiti kierteli ja kaarteli Hiiltä ympäriista ja tökki tätä aina vähän väliä tai näykkäisi korvasta tai hännästä. Lopulta Viilto palasi Korennon vierelle ja katsoi pistävällä katseella Hiileen. " Vaikutat hyvältä sudelta. Minä en tee päätöstä yksin, mutta haluan joukkoon vain vahvoja susia. J sinä näytät juuri sopivalta. Mutta muistakkin, jos tähän ryhtyy ei pakeneminen onnistu. Elävänä " naaras sanoi ja painotti ääntään viimeisessä sanassa. Oli totta, että joka ainoa pakeneva susi saisi kohdata Viillon hampaat. Jos joukkoon pääsi, sitä piti arvostaa.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyPe Elo 06, 2010 4:00 am

Hiili katsoi kutakin hukkasta pitäen kuononsa kiinni Viilon vastaukseen asti, mutta kun Viilto alkoi tökkiä ja näykkiä se murahteli tympeentyneesti. Se ei aikonut kovin helposti alistua tuolle Korennolle eikä siksi vastannut siihen mitään, se odotti tuon näyttävän kykenevän johtamaan projektia.
Hiili avasi kitansa kun oli molemmat nartut puhuneet "Minä en aijo paeta ennen kuin saan kostoni, sille Ruusun kuvatukselle, minä kuolen mielluummin. Mutta minä en aijo kuolla minkään nartun hampaissa, siitä saatte olla varmoja. Juuri olen jonkin aikaa sitten kertonut eräälle sudelle tappaneeni sen ystävän ja siinä vasta tulikin muka tappelu. Ja minä en pelkää kuolemaa, joten turha sillä minua uhkailla. Minun elämässä ei ole tarkoitusta, paitsi Ruusun tappajana oleminen. Minä kostan sille joka tappoi pentuni." Hiili saarnasi ja jatkoi sitten "minä en aijo alistua kenen tahansa tahtoo, sen joka haluaa olla johtamassa minua pitää osatase ja näyttää pystyvänsä siihen." Hiili sanoi, se oli voimakas uros ja ei pelännyt juurikaan muuta kuin liekkejä, joista sillä oli kammo nuoruus ajoista.
Hiili ei kuitenkaan pelännyt noita naaraita, ei laisinkaan. Sitten vasta Hiili tajusi kertoneensa miksi tappaisi Ruusun ja kostaisi tälle, se mumisi jotain itsekseen. Mustaturkkinen oli varautunut koko ajan sillä laumalaisien kanssa ei koskaan voinut olla varma hyökkäisikö ne päälle.
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyPe Elo 06, 2010 4:14 am

Sudenkorento kuunteli tarkkaan uroksen sanat, ja paljasteli toiselle hammasrivistöään sitten hetken. '' Ensimmäiseksi, sinä, uros, katsot mitä suustasi päästät. Ja toiseksi, se olen minä joka päätän Ruusun päivät loppujen lopuksi. '' narttu katsoi toistaiseksi nimetöntä urosta tiiviisti silmiin, osoittaakseen olevansa tosissaan.

'' Mutta asiaan, meitä on nyt kolme. Ja minun mielestäni se ei ole tarpeeksi, minä lähden Vallan reviiriltä hetkeksi etsimään edes neljättä sutta mukaan ryhmään. Me kaikki kolme saamme tehdä niin. Sillä tässä laumassa on monta Ruusulle uskollista sutta. '' Sudenkorento hiljensi ääntään hieman, jottei kukaan ulkopuolinen vahingossa kuulisi.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyPe Elo 06, 2010 8:33 pm

Viilto murisi hiljaa Hiilelle. Se ei oikein pitänyt uroksesta, mutta kun se sai sanottua loppuun sanansa, virne levisi sen huulille. " Korento, kuka on antanut sinulle valtuudet tappaa Ruusun ? " neito sanoi ja virnisteli huvittuneena. Se ei voinut uskoa, että tässä nyt oltiin. Ruusun kuolema olisi suloinen. Tai itseasiassa ei olisi.

Kun Sudenkorento mainitsi että tarvitsisi lisää susia, eräs henkilö tuli mieleen. " Korento, minä tapasin erään suden alkukesästä joka on valmis taistelemaan. Hän on Ruusun entinen ystävä. Vesikö sen nimi nyt taas olikaan... " Viilto mietiskeli ääneen ja höristi korviaan hieman.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyLa Elo 07, 2010 8:00 am

Hiili oli kuin ei olisi kuullutkaan Korennon puhuessa Hiilelle, uros kuunteli vasta kun Korento puhui Ruususta ja mielenkiitoisesta asiasta. Uros kuunteli myös Viillon sanat ennen kuin avasi oman kitansa, "minä olen samaa mietä Viilon kanssa, kuka on antanut sinulle valtuuden tappaa Ruusu?" Mustaturkki aloitti ja katsoi Korentoon kysyvän ilki kurisesti. "Minäkin olen tavannut sen Veden, jonkun teistä pitäisi mennä tapaamaan sitä narttua. Minä en ainakaan mene, sillä hän tuskin sietää minua. Sillä Ukkonen, Naali, Vesi ja Ruusu olivat hyvät ystävät nuorempina, kuitenkin minä aiheutin Ukkosen kuoleman ja siksi Vesi saattaa kantaa kaunaa. Sitä paisti minusta, sinun ei kannata lähteä kovinkaan kauaksi kun olet tässä laumassa. Toisin kuin minä, minä olen laumaton ja kuljen muutenkin siellä päin. Tosin tähän aikaan sudet ovat enimmäkseen menneet vuorille suojaan tuli palolta ja sinne päin olin itsekkin menossa tämän kautta." Hiili puhui ja puhui, se kertoi tasan sen mitä halusi eikä sitä voisi estää.
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptySu Elo 08, 2010 3:49 am

'' Minä. '' Mulkaistiin sekä Viiltoon että urokseen, jatkettiin sitten puhumista, '' Mutta älkää pelätkö, päästän teidät osille myös. ''

Narttu kuunteli molempia. '' Tiedätkö, että olemme molemmat tämän lauman jäseniä ja jompi kumpi meistä joutuu jättämään reviirin löytääkseen Veden, jos se nyt oli sen Ruusun vanhan ystävättären nimi. Mutta pidän korvani hörössä, mahdollisien juorujen varalta että olisi muitakin meidän asiaamme kannattavia.'' Korento puheli taas.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyMa Elo 09, 2010 5:25 am

Viilto mulkaisi Korentoa silmääkulmastaan, mutta tuhahti vain pienesti. " Minä voin lähteä. Jos teillä ei ole mitään sitä vastaan " naaras sanoi ja pieni ilkeä virne levisi sen huulille. Se etsisi kyllä tuon Veden, ja toisi sen heidän joukkoonsa keinolla millä hyvänsä. Jos ei auttaisi diplomatioa auttaisi voima.

Itse en kyllä tunne ketään muuta. Laumalaiset ovat hyvin kiintyneitä ja nöyriä alfaa kohtaan, ja se saattaa olla ongelmallista " Viilto totesi ja katsoi Hiileen ja Korentoon.
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyMa Elo 09, 2010 5:45 am

'' Juuri tuota tarkoitinkin, Viilto. Kukaan ei halua pettää alfansa uutta puolisoa, tiedän että tämän tempun tehdessämme saamme lähteä tästä laumasta. '' Sudenkorento virnuilee sekä urokselle että toiselle nartulle vitsikkäästi.

'' Mutta Viilto hoitaa Veden, Hiili, sinä saat katsoa löydätkö ketään matkan varreltasi ja minä etsin täältä laumasta. '' Sanellaanpi melko käskevästi, oli ihanaa taas päästä alfan paikalle. Vaikka nyt Korento johtikin yksin, ja se kaipasi urossutta vierelleen johtamaan tätä pienen pientä ryhmää. Mutta Hiili ei suostunut varmaan jakamaan alfaparin paikkaa, joten Korento päätti pitää paikastaan kynsin ja hampain kiinni.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyMa Elo 09, 2010 9:59 pm

//sori kesto en ollut huomanut//¨

Hiili kuunteli narttujen puhetta, mutta vastaili välillä omilla muminoillaan. Kuitenkin uros vastasi selvällä kielellä "Viilto etsii Veden sillä minua hän tuskin haluaa nähdä ennään ja minä häippäsen ennen kuin minut löydetään täältä. En halua ylimääräisiä ruhjeita nyt kun meillä on vielä asioita sopimatta Ruusun kanssa." Hiili alkoi taas sepittää ja oli kuin olisi ollut kaiken herra ja kaikki tietävä, mitä se ei ollut. "Jos jompi kumpi teistä hankii Ruusun johonki syrjäiselle seudulle ja minä odotan siellä, kun Ruusu ei siedä minua ja en ole laumassa, niin se jää teidän vastuulle." Hiili selosti ja oli kuin Korentoa ei olisi tässä muuta kuin sen pompoteltavana, uros oli kuitenkin vain oma itsensä.
Hiili oli myös harkinnut ryhmän perustamista, mutta se lykkäytyisi ainakin toistaiseksi.
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyLa Elo 21, 2010 9:24 pm

'' Älä sinä neuvo, vaan juuri sinä saat houkutella Ruusun syrjäiselle seudulle. Yllytät sen takaa-ajoon, onko asia selvä?! '' Nostettiin dominoiva ja pistävä katse Hiilen silmiin, ja kurkusta karkasi pieni murahdus. Muistuttaakseen urosta että oli tapahtunut poikkeus, ja uros oli nyt Sudenkorennon alapuolella tässä pienessä salaliitossa.

'' Vesi pitää saada mukaan, sillä uskon ettemme kolmistaan pärjää millään. '' Lausuttiin sitten, ja vilkaistiin Viiltoa. Olisiko tällä mitään lisättävää.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyLa Elo 21, 2010 9:35 pm

Viilto nyökkäsi. Se katsoi Hiiltä ironinen hymy huulillaan. Oli aina mukavaa nähdä kun uros joutui alentumaan naaraan tahtoon. Se kun oli aina hauskaa katseltavaa. " Älä, huoli, Vesi on lähempänä kuin ehkä arvaammekaan " Viilto totesi, mutta ei tajunnut olevansa oikeassa.

// lYHYT
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptySu Elo 22, 2010 7:26 am

Hiili taisi olla ainoa joka ei pitänyt siitä että sen olisi pitänyt alistua nartun tahtoon, vapaaehtoisesti se ei kuitenkaan alistunut. "luuletko sinä että minä pääsen hengissä teidän lauman alueelta ulos tai sen reunamille ja vielä laumattomana! Mieluummin minä etsin Veden ja minä en aijo Ruusua etsiä, se on teidän laumalaisten homma." Hiili selosti ja lisäsi sitten vielä "toistaalta teidän lauma on täynnä raukkoja, mutta jos he ovat yhdessä he voivat olla vahvoja" Hiili sanoi ja vasta nyt tajusi että oli saattanut suututtaa muut, mutta se katsoi vain ja odotti jännittyneenä. Hiili testasi myös muiden hermoja ja kokeili rajoja, se itse kyllä suostuisi Korennon käskyläiseksi, mutta ei ihan vielä se teki selväksi ettei ollut helppo pala purtavaksi. Uros oli jännittänyt lihaksensa ja valmiina iskemään tai pakenemaan.
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptySu Elo 22, 2010 7:40 am

'' Sinä pääsit nyt tänne, ja pääset poiskin. Joten onnistut siinä uudestaan, tuliko selväksi? Sinä teet sen, ja jos vielä kerran sanot vastaan, tunnet sen luissasi! '' Sudenkorennon piti oikein nousta seisomaan osoittaakseen olevansa tosissaan.

'' Hiili, minä tunnen tämän lauman. Ja koko lauma on täynnä kokeneita ja vähemmän kokeneita, mutta hyväkuntoisia susia. Joten he ovat parin suden ryhmässäkin vahvoja, ja nyt sinä luupää alat totella tai tästä suunnitelmastamme ei tule mitään! '' Sudenkorento sanoi, korottaen hieman ääntään. Muttei liian korkeaksi, narttu oli tosissaan tästä asiasta. Ja halusi sen näyttää tuolle epäröivälle urossudelle.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyMa Elo 23, 2010 12:42 am

Viilto naurahti ja katsoi alistavasti Hiiltä. Sen silmistä kajastui vallan himo ja tyytyväisyys. " Ja jos käyt meitä vastaan voit unohtaa yhteistyön. Ja koko elämäsi samalla kertaa " naaras sanoi ja katsoi murhaavasti urosta, mutta silti lopuksi se virnisti tälle hieman lempeämmin, mutta silti ilkeästi.

// Lyhyt
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyMa Elo 23, 2010 4:39 am

Hiili kuunteli ja sen sisällä alkoi kiehua, se ei vain olisi halunnut kestää sitä että sen pitäisi alistua tuolle nartulle ja sen ystävälle. Mustaturkki kuitenkin päätti tämän keran antaa taistelun arvoasteikossa jäädä sikseen ja alistua tuon nartun tahtoon toistaiseksi. Viillolle, uros ei akoisi alistua vaan taistelisi mieluummin yksin Ruusua vastaan. Hiili katsoi kuinka Korento nousi seisomaan ja osoitti olevansa tosissaan, uros ei pelännyt tuota laisinkaan. Hiili vain tuhahti itsekseen toisen sanoille.
"jos minä olen luupää niin en ole aino tässä kolmikossa" Hiili sanoi huvituneesti ja osaksi tylsistyneesti. Hiili ei epäröinyt, se vain koetteli toisten hermoja huvikseen. Mustaturkki tiesi että näistä kahdesta sudesta olisi sille apua ja saattaisi olla kovakin vastus taistelussa, mutta Hiili ei välittänyt siitä.
Hiili käänsi katseensa Viiltoon ja murahti tälle varoittavasti "ja, jos sinä narttu ajattelit käskeväsi minua saatte unohtaa minut suunnitelmassanne" Uros ei sallisi kahden nartun pomottamassa itseään, mieluummin se keräisi itse itselleen ryhmän ja tappaisi Ruusun itse.
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyMa Elo 23, 2010 5:19 am

Sudenkorento ei vastannut tuon ensimmäiseen päänaukomiseen mitään, siirsi vain katsettaan Viiltoon ja toisen nartun kautta luontoon.
Hiili ei näköjään ollut vielä valmis käskytettäväksi, oli siis kiristettävä enemmän lankaa jotta tuo tajuaisi.

'' Jos et alistu käskytyseesi, lähde nyt heti! Sillä silloin sinä käyt yksin Ruusua vastaan, ja voit olla varma. Että olen silloin Ruusun puolella! '' Sudenkorento lausahti, ja näytti toiselle valkoista hammasriviään.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- EmptyMa Elo 23, 2010 7:17 am

Viilto hypähti ketterästi Sudenkorennon ja Hiilen väliin. Se ei yleensä ollut mikään rauhan tuoja, mutta juuri nyt se ei jaksanut välittää. " Hiili, sinä et käy Sudenkorentoa vastaan ja sen minä takaan ! Ja eikö tarkoitus ole Ruusun tappaminen ? Keskityttäisiinkö siihen eikä mihinkän joutavaan ininään ? " neito tuhahti ja katsoi molempia osapuolia kylm'sti. Se ei jaksanut enään kuunnella nouden kahden rähinää.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- Empty

Pahat mielessä. - Jäässä-
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: Aarnimetsän lauman reviiri (in-game) :: Rantatörmän kohtaamispaikka-
Siirry: