Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pahat mielessä. - Jäässä-

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Pahat mielessä. - Jäässä- - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- - Sivu 2 EmptyMa Elo 23, 2010 7:57 am

Hiili katsoi tuimasti Korentoa silmiin, se oli jotenkin voiton riemuinen ja silti rauhaisan itse varma. Mustaturkki ei pelännyt kahta narttua, vaikka olisikin ollut syytä. Uros sanoi vain Korennolle "turhaan sinä minua minun hengellä kiristät, sillä ei ole muuta tarkoitusta kuin Ruusun tappaminen. Sillä ei ole enään mitään muuta tarkoitusta. Sitä paitsi minä hankin susia ympärilleni ja käyn sitten Ruusua vastaan vaikka en olisikaan teidän joukossa, tulisin tuhoamaan Ruusun." Hiili lausui kylmät sanansa, se sanoi juuri ennen kuin Viilto kävi kaksikon väliin.
'mitä tuo narttu nyt, taas aikoo?' Hiili mietti tympeentyneesti tuhahtaen, uros kuitenkin kuunteli tuon sanat. "hyvä on, mutta muista Viilto sinä et minua käske, tai käske vain, mutta minä päätän itse mitä minä teen." Hiilen ääni oli marhaava ja käskevän pomottava Viiltoa kohtaan, uros mulkoili Viiltoa. Pian mustaturkki käänsi katseensa Korentoon ja jatkoi puhumistaan "minä olen samaa mieltä Viilon kanssa, siitä ettei tästä tule mitään jos me riitelemme. Mutta pidä sinä mielessäsi etten minä ole helppo pala purtavaksi ja alistun käskytettäväksi vain sen ansainneelle. Minä olen mukana, mutta ole varovainen, sillä minä tottelen vain sutta jota haluan. Mutta tätä ei kestä kuin tämän suunnitelman ajan" Hiili selosti ja korotti ääntään hieman jotta asia menisi varmasti perille kahden nartun kalloon.
Musta turkki kääntyi pois ja kävi istumaan vähän matkan päähän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Pahat mielessä. - Jäässä- - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pahat mielessä. - Jäässä-   Pahat mielessä. - Jäässä- - Sivu 2 EmptyPe Joulu 17, 2010 4:38 am

'' Kerrankin osaat puhua jotain järkevää. '' Sudenkorento tivasi urokselle. Se mulkaisi hieman Viiltoa, jos narttu ei olis ollut välissä olisi Sudenkorento ollut Hiilen niskavilluksissa kiinni.

Sudenkorento jäi paikoilleen ja istuutui hitaasti, harmaaturkki veti syvään henkeä. '' Onko viellä jotain selitettävää? '' Sudenkorento siirsi katseensa Viiltoon, ja sittemmin Hiileen. Onneksi tässä päästiin edes jonkimmoiseen sopuun.
Narttu mietti suunnitelmaa vielä tarkemmin pääkopassaan.

// Näin mainitsen viellä, että Sudenkorento on näillä näkymin pettämässä ryhmän. Tai varsinaisen taiston aikana se asettuu Ruusun puolelle, saadaan vähän moni- ja tasapuolisuutta peliin. //
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pahat mielessä. - Jäässä-
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: Aarnimetsän lauman reviiri (in-game) :: Rantatörmän kohtaamispaikka-
Siirry: