Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ihana porukka~

Siirry alas 
+2
Trisha
harinezumi
6 posters
KirjoittajaViesti
harinezumi
Valvoja
Valvoja
harinezumi


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Tuuli, Surma, Hohto, Ronski, Hurme

Ihana porukka~ Empty
ViestiAihe: Ihana porukka~   Ihana porukka~ EmptyTi Tammi 18, 2011 7:43 am

Tämä on taatusti miljoonas kerta kun tästä asiasta kehutaan, mutta oli nyt aivan pakko tulla sanomaan.

Eli KIITOS kaikille lupuslaisille kun olette niin ystävällisiä ja anteeksiantavia! Täällä tunnelma on niin kotoisa ja lämmin, että ei tarvitse kauaa märehtiä turhia asioita. Se on harvinaislaatuista (vai miten se kirjotetaan x''''''D). Jotenkin nuo sanat tuntuu vähän vaatimattomilta, mutten keksiny mitää, mikä kuvais paremmin...

KAIKILLE IISO HALI! \o/
Takaisin alkuun Siirry alas
Trisha
Alfa Wolf
Alfa Wolf
Trisha


Nainen Viestien lukumäärä : 1914
Hahmot : Ovela, Katala

Ihana porukka~ Empty
ViestiAihe: Vs: Ihana porukka~   Ihana porukka~ EmptyTi Tammi 18, 2011 8:04 am

Kiitos, ja pakko sanoa samaa! En ole koskaan tuntenut täällä sellaista railoa ylläpidon ja pelaajien välillä, joka on muualla enemmän kuin tavallista. Kaikki ovat samaa porukkaa ja jokainen kantaa vastuunsa sekä omista peleistään että yleisestä viihtyvyydestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://deepunder.wordpress.com
Vierailija
Vierailija




Ihana porukka~ Empty
ViestiAihe: Vs: Ihana porukka~   Ihana porukka~ EmptyTi Tammi 18, 2011 8:34 am

MInäkin liityn tähän kuoroon joka tälläin laulaa :)
Lupuksessa on jotain erityisen lämmintä...en tiedä mikä sen syy on, mutta niin se vain on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silkki
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Silkki


Nainen Viestien lukumäärä : 1523
Hahmot : Karhunkaataja, Kotkankynsi

Ihana porukka~ Empty
ViestiAihe: Vs: Ihana porukka~   Ihana porukka~ EmptyTi Tammi 18, 2011 9:12 am

Olen samaa mieltä edellä puhuneiden kanssa! Lupuksessa on lämmin yhteishenki ja itse ainakin koen, että jokainen otetaan mukaan eikä ketään jätetä ulkopuoliseksi. Ilolla olen täällä kaksi vuotta ollut (pisin aikani missään roolipelissä) ja toivottavasti voin toiset kaksi olla. Lupuksessa ollaan yhtä suurta perhettä, muiden onnesta iloitaan, surut jaetaan ja muita tuetaan, kaikkien kanta otetaan tasapuolisesti huomioon (vrt. moniin muihin peleihin, joissa ylläpito sanoo mitä tehdään ja pelaajat tottelevat, vaikka sääntö/tms. olisi miten järjetön tahansa) ja jokainen on yhtä arvokas lupuslainen.

Lupus on niin lähellä täydellistä kuin mikään peli voi olla.
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Ihana porukka~ Empty
ViestiAihe: Vs: Ihana porukka~   Ihana porukka~ EmptyTi Tammi 18, 2011 9:47 am

Minäkin täällä olen samaa mieltä, mitäpä nyt enään lisäisi akaisempiin :) Lupus on aina ollut minulle se paikka missä voin hermostukseni purkaa ja suruni unohtaa vaikkai vain kirjoittamalla. Lupus on kerrassaan mahtava paikka jossa kaikki otetaan vastaan oli sitten minkälainen vain ja itse kun olen kiusauksen kohteena ollut ikuisuuden, niin täällä minun EI OLE KOSKAAN tämän vuoden aikana tarvinnut tuntea oloani kiusatuksi :) Kiitän siitä kaikkia.
En osaa edes kuvailla miten ihana peli tämä on ja miten mukavaa porukkaa täällä on :)

ps: kiitän erityisesti ylläpitäjiä jotka ovat pelin perustaneet
Takaisin alkuun Siirry alas
Het#
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Het#


Nainen Viestien lukumäärä : 404
Hahmot : Luumu, Häivä, Noki & Tuulenkuiske

Ihana porukka~ Empty
ViestiAihe: Vs: Ihana porukka~   Ihana porukka~ EmptyTo Tammi 20, 2011 12:55 am

Ole hyvä vain, minustakin täällä on mukavaa ja jotenkin niin tuntee kuuluvansa porukkaan Nauru
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Ihana porukka~ Empty
ViestiAihe: Vs: Ihana porukka~   Ihana porukka~ EmptyTo Tammi 20, 2011 3:41 am

Komppaan Harinezumia ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ihana porukka~ Empty
ViestiAihe: Vs: Ihana porukka~   Ihana porukka~ Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihana porukka~
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: YLEISTÄ :: Palautelaatikko-
Siirry: