| Ab Lupus Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille. |
|
| Ihana porukka~ | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
harinezumi Valvoja
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Tuuli, Surma, Hohto, Ronski, Hurme
| Aihe: Ihana porukka~ Ti Tammi 18, 2011 7:43 am | |
| Tämä on taatusti miljoonas kerta kun tästä asiasta kehutaan, mutta oli nyt aivan pakko tulla sanomaan.
Eli KIITOS kaikille lupuslaisille kun olette niin ystävällisiä ja anteeksiantavia! Täällä tunnelma on niin kotoisa ja lämmin, että ei tarvitse kauaa märehtiä turhia asioita. Se on harvinaislaatuista (vai miten se kirjotetaan x''''''D). Jotenkin nuo sanat tuntuu vähän vaatimattomilta, mutten keksiny mitää, mikä kuvais paremmin...
KAIKILLE IISO HALI! \o/ | |
| | | Trisha Alfa Wolf
Viestien lukumäärä : 1914 Hahmot : Ovela, Katala
| Aihe: Vs: Ihana porukka~ Ti Tammi 18, 2011 8:04 am | |
| Kiitos, ja pakko sanoa samaa! En ole koskaan tuntenut täällä sellaista railoa ylläpidon ja pelaajien välillä, joka on muualla enemmän kuin tavallista. Kaikki ovat samaa porukkaa ja jokainen kantaa vastuunsa sekä omista peleistään että yleisestä viihtyvyydestä. | |
| | | Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Ihana porukka~ Ti Tammi 18, 2011 8:34 am | |
| MInäkin liityn tähän kuoroon joka tälläin laulaa :) Lupuksessa on jotain erityisen lämmintä...en tiedä mikä sen syy on, mutta niin se vain on. |
| | | Silkki Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1523 Hahmot : Karhunkaataja, Kotkankynsi
| Aihe: Vs: Ihana porukka~ Ti Tammi 18, 2011 9:12 am | |
| Olen samaa mieltä edellä puhuneiden kanssa! Lupuksessa on lämmin yhteishenki ja itse ainakin koen, että jokainen otetaan mukaan eikä ketään jätetä ulkopuoliseksi. Ilolla olen täällä kaksi vuotta ollut (pisin aikani missään roolipelissä) ja toivottavasti voin toiset kaksi olla. Lupuksessa ollaan yhtä suurta perhettä, muiden onnesta iloitaan, surut jaetaan ja muita tuetaan, kaikkien kanta otetaan tasapuolisesti huomioon (vrt. moniin muihin peleihin, joissa ylläpito sanoo mitä tehdään ja pelaajat tottelevat, vaikka sääntö/tms. olisi miten järjetön tahansa) ja jokainen on yhtä arvokas lupuslainen.
Lupus on niin lähellä täydellistä kuin mikään peli voi olla. | |
| | | susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Ihana porukka~ Ti Tammi 18, 2011 9:47 am | |
| Minäkin täällä olen samaa mieltä, mitäpä nyt enään lisäisi akaisempiin :) Lupus on aina ollut minulle se paikka missä voin hermostukseni purkaa ja suruni unohtaa vaikkai vain kirjoittamalla. Lupus on kerrassaan mahtava paikka jossa kaikki otetaan vastaan oli sitten minkälainen vain ja itse kun olen kiusauksen kohteena ollut ikuisuuden, niin täällä minun EI OLE KOSKAAN tämän vuoden aikana tarvinnut tuntea oloani kiusatuksi :) Kiitän siitä kaikkia. En osaa edes kuvailla miten ihana peli tämä on ja miten mukavaa porukkaa täällä on :)
ps: kiitän erityisesti ylläpitäjiä jotka ovat pelin perustaneet | |
| | | Het# Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 404 Hahmot : Luumu, Häivä, Noki & Tuulenkuiske
| Aihe: Vs: Ihana porukka~ To Tammi 20, 2011 12:55 am | |
| Ole hyvä vain, minustakin täällä on mukavaa ja jotenkin niin tuntee kuuluvansa porukkaan | |
| | | Shui Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 2116 Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre
| Aihe: Vs: Ihana porukka~ To Tammi 20, 2011 3:41 am | |
| | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Ihana porukka~ | |
| |
| | | | Ihana porukka~ | |
|
Similar topics | |
|
Similar topics | |
| |
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa