Rat ki Rani Laumalainen
Viestien lukumäärä : 247 Hahmot : Kuura
| Aihe: Kuinka usein vastaatte vieraskirjaan? La Maalis 12, 2011 1:42 am | |
| Kysymys olikin jo otsikossa, eli: Kuinka usein vastailette vieraskirjaan? Näkyvät vain viestit joskus aika pitkään jäävän roikkumaan ilman vastausta~
(Ja kuka sinne oikeastaan vastaa?)
Suokaa anteeksi, jos tämä oli perin tyhmä kysymys. | |
|
susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Kuinka usein vastaatte vieraskirjaan? La Maalis 12, 2011 2:16 am | |
| No jos tarkoitat sitä miten jokun vieraan kirjoittamaan viestiin voisi vastata, niin minusta vain ylläpidon porukka pystyy vastaamaan niihin. Joten sinä et voi vastata niihin :) Korjailkaa jos olen väärässä! | |
|
Rat ki Rani Laumalainen
| Aihe: Vs: Kuinka usein vastaatte vieraskirjaan? Su Maalis 13, 2011 12:29 am | |
| Ei, minä tarkoitan sitä että kuinka usein ylläpito tsekkailee sivuston vieraskirjan ja vastaa sinne, ja kuka ylläpidon jäsenistä sinne oikeastaan vastaa vai vastaavatko kaikki. :'D | |
|
Silkki Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1523 Hahmot : Karhunkaataja, Kotkankynsi
| Aihe: Vs: Kuinka usein vastaatte vieraskirjaan? Su Maalis 13, 2011 12:51 am | |
| Ylläpito vastailee niin usein kuin ehtii/muistaa. Yleisesti Trisha ja Saiccu ovat vastuussa vastaamisesta, mutta välillä myös moderaattorit/valvojat ovat näyttäneet vastaavan (ainakin muistelisin näin). Tällä hetkellä voi olla, että ylläpidolla on ollut niin kiirettä, että vastailu vieraskirjaan on kokonaan unohtunut. | |
|
Rat ki Rani Laumalainen
| Aihe: Vs: Kuinka usein vastaatte vieraskirjaan? Ti Maalis 15, 2011 1:44 am | |
| Selvä homma. :3
Kysyin siis tosiaankin vain, koska olen ihmetellyt miksi vieraskirjaan vastailussa näyttää toisinaan olevan merkillisen pitkiä taukoja. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kuinka usein vastaatte vieraskirjaan? | |
| |
|