| Ab Lupus Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille. |
|
| Mullistus 2011! | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Trisha Alfa Wolf
Viestien lukumäärä : 1914 Hahmot : Ovela, Katala
| Aihe: Mullistus 2011! Pe Huhti 01, 2011 4:20 am | |
| On taas aika Lupuksen perinteisen "vuosimullistuksen". Edellisvuonna pähkäiltiin Veren vallankaappauksen kanssa, sitten seurasivat ruohikkopalot ja jossain vaiheessa saatiin mukaan uusi pelialue, eli Laakson ulkopuoliset osuudet.
Tämän vuoden mullistus astuu voimaan 20.4.2011. Sulamiesvedet ovat jo hetken aikaa tuoneet vuorilta mutaa ja ties mitä roskaa. Tämä on kuitenkin vasta ennettä suuremmasta. Huhtikuun loppupuolella laakson pohjoispuolen vuoristosta lähtee liikkeelle suuri mutavyöry, joka peittää hetkessä alleen kaiken laakson pohjoispuolella aina järveen asti. Alue on elinkelvoton parin kuukauden ajan eivätkä vyöryt jää ilman uhreja.
Koska Lupuksessa on suhteellisen paljon aktiivisia hahmoja (ja täten pieni ylikansoitus), ylläpito on päättänyt arpoa aktiivisten käyttäjien hahmoista yhteensä 6, jotka saavat surmansa (ylläpito itse on tietenkin mukana arvonnassa). Kun nämä 6 hahmoa ovat tiedossa, ylläpito julkaisee hahmot tässä topicissa ja pelaajia pyydetään ottamaan yhteyttä ylläpitoon, jotta voidaan sopia, miten hahmon menehtyminen pelataan.
Keväisin mullistusterveisin, ylläpito
| |
| | | susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Mullistus 2011! Pe Huhti 01, 2011 9:57 pm | |
| Hei, tuohan kuulostaa mielenkiintoiselta :) minua vain hieman jännittää onko jokin minun hahmoistani siinä listassa, jos on niin... no ei kai mitään.
Mutta vaikka ne arvotaan niin Metku voisi vapaa ehtoisesti jäädä mutavyöryn jalkoihin, olen muutenkin ajatellut tuolle jotain mikä kävisi sen kohtaloksi. Toinen mille olen ajatellut jotain kohtalokasta on Kaneli ja/tai Kaisla. | |
| | | Het# Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 404 Hahmot : Luumu, Häivä, Noki & Tuulenkuiske
| Aihe: Vs: Mullistus 2011! La Huhti 02, 2011 12:03 am | |
| Mutavyöry on hyvä idea! Odotan tätä innolla!!! | |
| | | Trisha Alfa Wolf
| Aihe: Vs: Mullistus 2011! La Huhti 02, 2011 4:47 am | |
| Muytavyöry itsessään onkin hyvä idea ja tätä ehkä käytämmekin, mutta hahmojensa menehtymisestä jokainen saa päättää aivan itse ;)
APRILLII, SYÖ SILLII, JUO KURAVETTÄ PÄÄLLE!
HYVÄÄ APRILLIPÄIVÄÄ!
Ylläpito ilmoittelee myöhemmin, miten tämä mullistusjuttu oikeasti hoidetaan.
| |
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Mullistus 2011! La Huhti 02, 2011 7:29 am | |
| Äh niin joo, se aprillipäivä. Mä menin ihan täydestä -_-' Mutta viime vuonna en mennyt tohon lankaan :) Mutta mutavyöry juttu on hyvä :) | |
| | | Het# Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 404 Hahmot : Luumu, Häivä, Noki & Tuulenkuiske
| Aihe: Vs: Mullistus 2011! La Huhti 02, 2011 9:05 pm | |
| EIKÄ! Hítsin aprillipäivä!! No, mäkin menin ihan täydestä. Mutavyöry on pilasta huolimatta hyvä idea | |
| | | Silkki Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1523 Hahmot : Karhunkaataja, Kotkankynsi
| Aihe: Vs: Mullistus 2011! La Huhti 02, 2011 9:23 pm | |
| Hahah, minä kun avasin foorumin katsoin ensimmäiseksi onko Uutisissa jotakin (koska arvelin sinne ilmestyvän kiitos Aprillipäivän). Silloin ei vielä ollut, mutta kun illemmalla uudelleen katsoin, olikin tämä viesti jo ilmestynyt. Luin tämän ja nauroin, loistava aprillipila. Mutavyöry kuulostaa juuri sellaiselta, mikä voitaisiin toteuttaa, mikä toikin luotettavuutta tälle pilalle.
Hihih, mutta pakko sanoa, etten taaskaan mennyt lankaan. :D Ehkä ensi vuonna sitten... not. Olen aina varpaillani aprillipäivänä enkä usko yhtään mitään. (mm. katsoin historian kokeen alusta loppuun, ettei opettaja ole laittanut jonnekin loppuun "APRILLIA, ei teidän oikeesti olis tarvinnu kirjottaa niitä esseitä")
Mutta juu, hieno idea jälleen, aprillipila hyvällä maulla. Kiitos ylläpito! | |
| | | Trisha Alfa Wolf
| Aihe: Vs: Mullistus 2011! La Huhti 02, 2011 9:49 pm | |
| Myös minä olen ylpeäsyi niitä, joita on äärimmäisen vaikea puijata. En usko ketään enkä mitään aprillinpäivänä :D. Yhden kaverin kanssa nauroimmekin, että ei koskaan kannata kumppanin kosia aprillipäivänä, koska vastausta saisi odottaa seuraavaan päivään ihan vain, jotta voisi olla varma siitä, ettei se ole pila. Ei auttaisi, vaikka miten vakuuttaisi, että unohtui vaan päivä nyt ja sellasta.
Minulla on tapana aprillinpäivänä etsiä piloja lehdistä ja sivuilta, mutta tänä vuonna löysin aprillinpilan vain Satakunnan Kansasta, Varustelekan sivuilta ja Proboardista sekä Blizzardista. Vähän huono saldo, mutta ensi vuonna parannetaan. | |
| Aihe: Vs: Mullistus 2011! Su Huhti 03, 2011 12:43 am | |
| Heh :) Mun on pakko kertoa, että täällä meillä oli Nokian uutisissa kans aprilli pila :) | |
| | | Shui Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 2116 Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre
| Aihe: Vs: Mullistus 2011! Su Huhti 03, 2011 5:38 am | |
| Täytyy sanoa etten minäkään mennyt tähän pilaan. :3
Olen myös niitä joka ei aprillipäivänä usko mitään tai ketään, mutta huijaan itse paljon. Tosi paljon, ja siinä pääseekin luovuus valloilleen :D Mutta tuo mutavyöry kuullostaisi silti hyvälle : ) | |
| | | harinezumi Valvoja
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Tuuli, Surma, Hohto, Ronski, Hurme
| Aihe: Vs: Mullistus 2011! Ke Huhti 13, 2011 12:25 am | |
| VOIN YLPEÄNÄ SANOA ETTÄ MENIN JÄLLEEN HALPAAN PERHANA! xD | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Mullistus 2011! | |
| |
| | | | Mullistus 2011! | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa