| TÄRKEÄÄ! | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Trisha_2 Alfa Wolf
Viestien lukumäärä : 21
| Aihe: TÄRKEÄÄ! Ti Toukokuu 31, 2011 10:40 pm | |
| Halutessanne ottaa yhteyttä Trishaan, pitäkää huoli, että lähetätte yksäriä tähän uuteen ( Trisha_2) käyttäjään. Jostakin hiton syystä foorumi on taas resetoinut vanhan käyttäjäni salasanan ja mennee hetki, ennen kuin saan sen toimimaan uusiksi. | |
|
| |
Naar Valvoja
Viestien lukumäärä : 2411 Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä
| Aihe: Vs: TÄRKEÄÄ! To Kesä 02, 2011 10:43 pm | |
| | |
|
| |
Rat ki Rani Laumalainen
Viestien lukumäärä : 247 Hahmot : Kuura
| Aihe: Vs: TÄRKEÄÄ! La Kesä 04, 2011 11:41 pm | |
| Sitä minä vain en ymmärrä, että miten sinä olet pystynyt luomaan uuden admin-tunnuksen, ellet pääse vanhalla sisään? | |
|
| |
susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: TÄRKEÄÄ! Su Kesä 05, 2011 8:22 am | |
| | |
|
| |
Trisha_2 Alfa Wolf
| Aihe: Vs: TÄRKEÄÄ! To Kesä 09, 2011 9:47 am | |
| Saiculla on adminin oikeudet edelleen ja hän kykenee antamaan oikeudet toiselle käyttäjälle. Minulla ei ole foorumin luojan oikeuksia, eli en voi muuttaa vanhan käyttäjätilini asetuksia vaikka perkele haluaisinkin (enkä näe sen salasanaa), mutta minulla on foorumin adminin oikeudet. Käytännössä näillä kahdella on eroa sen verran, että foorumin luojana kykenen myös lopettamaan foorumin, jos haluan. Tavallisena adminina en voi poistaa foorumia olemasta, mutta minulla on siihen muutoin hallintaoikeudet. | |
|
| |
Rat ki Rani Laumalainen
| Aihe: Vs: TÄRKEÄÄ! To Kesä 09, 2011 10:46 pm | |
| Joo, tiedän kyllä miten nämä oikeudet menevät, kun adminoin itsekin phpBB3-foorumia. :3 Saiccun rooli hommassa toki selittää asian. Mutta etkö saa salasanaa vaihdettua olen unohtanut salasanani -namikan kautta? | |
|
| |
Trisha_2 Alfa Wolf
| Aihe: Vs: TÄRKEÄÄ! To Kesä 09, 2011 11:44 pm | |
| Heh, juu, saisin. Mutta kun luukku on lopettanut ilmoittamatta sen sähköpostiosoitteen, joka sille käyttäjälle on merkitty. Taannoin pääsin vaihtamaan salasanani, mutta jostain syystä se uusi ei nyt enää toimikaan, eikä toimi edes vanha. En tiedä, mikä perkele siinäkin nyt taas on. | |
|
| |
Rat ki Rani Laumalainen
| Aihe: Vs: TÄRKEÄÄ! Pe Kesä 10, 2011 12:07 am | |
| Eikö Saiccu sitten voi vaihtaa salasanaasi?
Edit. Tai ainakin sähköpostiosoitettasi... | |
|
| |
Trisha_2 Alfa Wolf
| Aihe: Vs: TÄRKEÄÄ! Pe Kesä 10, 2011 1:23 am | |
| Ei, koska Saiccu on admin, muttei foorumin luoja. | |
|
| |
Rat ki Rani Laumalainen
| Aihe: Vs: TÄRKEÄÄ! Ma Kesä 13, 2011 3:42 am | |
| Ja minä kun ihan ymmärsin, että Saiccu olisi ollut myös foorumin perustaja... sen oikeudenhan kun voi antaa myös ilman, että on foorumin alkuperäinen luoja. Väärinymmärrys siis minun puoleltani. ._. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: TÄRKEÄÄ! | |
| |
|
| |
| TÄRKEÄÄ! | |
|