Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Nimimerkin vaihdosta?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
asenneviaton
Laumalainen
Laumalainen
asenneviaton

Nainen Viestien lukumäärä : 201
Hahmot : Orkidea, Punkki

Nimimerkin vaihdosta? Empty
ViestiAihe: Nimimerkin vaihdosta?   Nimimerkin vaihdosta? EmptyLa Tammi 14, 2012 5:15 am

Öööm. Mie _vihaan_ tota Pahisse-nimeä ihan sikana, tai oon vihannu aika pitkään ja ajattelin kysäistä, voiko nimimerkkiä vaihtaa/saako vaihtaa/miten, missä ilmotan että hei, olen nykyyään x enkä y? Ei siis mitään että kokoo jengi vaan vaihtelisi käyttäjänimiään kerran viikossa kokoajan, voisi vaikka olla raja, että kolmesti saa vaihtaa ja sitten ei enää ikinä jne. Mutta siis pointti, voiko/saako sitä vaihtaa? :3

Elikkä siis Vaihto olisi Pahisse --> asenneviaton. Hih, hii.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pahissee.deviantart.com
Naar
Valvoja
Valvoja
Naar

Nainen Viestien lukumäärä : 2411
Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä

ViestiAihe: Vs: Nimimerkin vaihdosta?   Nimimerkin vaihdosta? EmptyLa Tammi 14, 2012 7:45 am

Nimimerkkiä voi ja saa vaihtaa. (Olin itse pari vuotta Lupuksessa Blacky, kunnes kyllästyin.)
Menet käyttäjätietoihin, kohta "käyttäjänimi" on siinä heti ensimmäisenä. Kirjoitat siihen haluamasi nimen, sitten kirjoitat pari riviä alemmas kohtaan "nykyinen salasana" luonnollisesti nykyisen salasanasi, skrollaat alas ja painat "lähetä".
Nimivaihdon ilmoituksille ei ole mitään erityistä paikkaa, varmaan juuri siksi, ettei sitä tapahdu usein, mutta voit ilmoittaa siitä esim. Pälätyksissä Vapaalla maalla. :D
https://www.facebook.com/milla.wickstrom
asenneviaton
Laumalainen
Laumalainen
asenneviaton

Nainen Viestien lukumäärä : 201
Hahmot : Orkidea, Punkki

ViestiAihe: Vs: Nimimerkin vaihdosta?   Nimimerkin vaihdosta? EmptyLa Tammi 14, 2012 1:07 pm

Hahaa! Siistiä! Nyt mie oon sitte mie!
http://pahissee.deviantart.com
Het#
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Het#

Nainen Viestien lukumäärä : 404
Hahmot : Luumu, Häivä, Noki & Tuulenkuiske

ViestiAihe: Vs: Nimimerkin vaihdosta?   Nimimerkin vaihdosta? EmptyLa Tammi 14, 2012 10:43 pm

Juu, minäkin vaihdoin tuossa hiljattain, HetHukasta pelkäksi Hetiksi. Het-nimen taivuttelu on vaan jokseenkin hankalaa -.-''
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Nimimerkin vaihdosta?   Nimimerkin vaihdosta? Empty

Nimimerkin vaihdosta?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: YLEISTÄ :: Kymysyksiä ja vastauksia-
Siirry: