asenneviaton Laumalainen
Viestien lukumäärä : 201 Hahmot : Orkidea, Punkki
| Aihe: Nimimerkin vaihdosta? La Tammi 14, 2012 5:15 am | |
| Öööm. Mie _vihaan_ tota Pahisse-nimeä ihan sikana, tai oon vihannu aika pitkään ja ajattelin kysäistä, voiko nimimerkkiä vaihtaa/saako vaihtaa/miten, missä ilmotan että hei, olen nykyyään x enkä y? Ei siis mitään että kokoo jengi vaan vaihtelisi käyttäjänimiään kerran viikossa kokoajan, voisi vaikka olla raja, että kolmesti saa vaihtaa ja sitten ei enää ikinä jne. Mutta siis pointti, voiko/saako sitä vaihtaa? :3
Elikkä siis Vaihto olisi Pahisse --> asenneviaton. Hih, hii. | |
|
Naar Valvoja
Viestien lukumäärä : 2411 Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä
| Aihe: Vs: Nimimerkin vaihdosta? La Tammi 14, 2012 7:45 am | |
| Nimimerkkiä voi ja saa vaihtaa. (Olin itse pari vuotta Lupuksessa Blacky, kunnes kyllästyin.) Menet käyttäjätietoihin, kohta "käyttäjänimi" on siinä heti ensimmäisenä. Kirjoitat siihen haluamasi nimen, sitten kirjoitat pari riviä alemmas kohtaan "nykyinen salasana" luonnollisesti nykyisen salasanasi, skrollaat alas ja painat "lähetä". Nimivaihdon ilmoituksille ei ole mitään erityistä paikkaa, varmaan juuri siksi, ettei sitä tapahdu usein, mutta voit ilmoittaa siitä esim. Pälätyksissä Vapaalla maalla. :D | |
|
asenneviaton Laumalainen
Viestien lukumäärä : 201 Hahmot : Orkidea, Punkki
| Aihe: Vs: Nimimerkin vaihdosta? La Tammi 14, 2012 1:07 pm | |
| Hahaa! Siistiä! Nyt mie oon sitte mie! | |
|
Het# Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 404 Hahmot : Luumu, Häivä, Noki & Tuulenkuiske
| Aihe: Vs: Nimimerkin vaihdosta? La Tammi 14, 2012 10:43 pm | |
| Juu, minäkin vaihdoin tuossa hiljattain, HetHukasta pelkäksi Hetiksi. Het-nimen taivuttelu on vaan jokseenkin hankalaa -.-'' | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nimimerkin vaihdosta? | |
| |
|