Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.

PääsivuPääsivu  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Toistensa //Huurre ja Korpinkutka tänne!//

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Huurre
Laumalainen
Laumalainen
Huurre

Nainen Viestien lukumäärä : 222
Hahmot : Korpinkutka, Kastehelmi

Toistensa //Huurre ja Korpinkutka tänne!// - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Toistensa //Huurre ja Korpinkutka tänne!//   Toistensa //Huurre ja Korpinkutka tänne!// - Sivu 2 EmptyLa Tammi 18, 2014 10:47 am

// Ei haittaa yhtään, olinhan minä itsekkin kadoksissa koko joulun //

Uros mumisi hiljaa naaraan sanoille myöntävän vastauksen. Heidän kai olisi jo aika vetäytyä takaisin pesäkoloille. Joskin tuskin kukaan huolestuisi vaikka he olisivat yhden yön poissa muiden luota. Mutta ei tännekkään nukkumaan voinut jäädä, sen verran tuuli puhalsi, joten kannatti kai taivaltaa takaisin pesille. Matkahan oli lähes pelkkää alamäkeä.
Kuiskeen yllättävä kysymys sai uroksen hätkähtämään ja kääntämään katseensa edelleen aloillaan istuvaan narttuun. Hän mietti hetken mitä sanoisi, muttei kääntänyt katsettaan Kuiskeen kauniista silmistä.
"Koska minä pidän sinusta" Hän lopulta vastasi itsepintaisen hymyn pyrkiessä kuonolle. Korvat värähtivät hiukan, lauseen saattoi tulkita monin eri tavoin. Tarkoittiko uros ystävänä vai jonain muuna? Sitä hän tuskin tiesi itsekkään.

"Hophop, liikkeelle siitä jos aiotaan pesille asti mennä nukkumaan" Hän tönäisi Kuisketta lempeästi lavallaan, äänessä oli leikkisän ystävällinen sävy. Uros itse nousi nyt seisomaan ja pudisti turkkiaan kääntyen sitten kolon suuntaan.
"Haluatko mennä ensin vai tulla perässä?" Hän kysyi Kuiskeelta kallistaen päätään.
Takaisin alkuun Siirry alas

Toistensa //Huurre ja Korpinkutka tänne!//
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: Joutomaat (in-game) :: Pohjoinen vuoristo laaksossa-
Siirry: