Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Muotoseikkoja

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Trisha
Alfa Wolf
Alfa Wolf
Trisha

Nainen Viestien lukumäärä : 1914
Hahmot : Ovela, Katala

Muotoseikkoja Empty
ViestiAihe: Muotoseikkoja   Muotoseikkoja EmptyTi Kesä 17, 2008 10:54 am

Pelaaminen Ab Lupuksessa-topicissa kerrotaan yleisesti pelaamisesta, susien eleiden yhdistämisestä puheeseen ja muusta tärkeästä. Tämä topic käsittelee vuoroissa yleisesti päteviä muotoseikkoja, jotta kaikkien olisi helpompi pelata keskenään.

Ab Lupuksessa ei ole tiukkoja sääntöjä sille, miltä vuoron tulee näyttää. Jälleen, mikäli katsot oman tapasi olevan kannaltasi parempi, ja mikäli se on niin selkeä että vastapelaajakin sitä ymmärtää, niin kaikin puolin jatka samaan malliin. Olisi kuitenkin eri mukavaa, mikäli pelaajat käyttäisivät seuraavia muotoseikkoja vuoroissaan:

*-merkkejä ei käytetä.

Vanha susi tunsi taas talven viiman luissaan ja ytimissään asti. Joskus kauan sitten sillä oli ollut lauma, mutta nyt narttu oli yksin.

Hahmon puhe merkitään "-merkkien väliin ja kursivoidaan.

"Missä sinä olet ollut?" naarassusi kysyi ja kumartui nuolemaan pentuaan: "Minä olin huolissani. Älä juoksentele pois pesän alueilta, älä ainakaan yksin."

Ajatukset kursivoidaan selvyyden vuoksi, mutta niissä ei käytetä "-merkkejä

Mikä idiootti, Katala ajatteli ja nuolaisi huuliaan, seuraten urosta metsään. Odota vain... jahka saan tarpeeksi voimaa, etkä osaa epäillä, minä isken hampaani sinun kurkkuusi!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://deepunder.wordpress.com

Muotoseikkoja
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: YLLÄPITO :: Peliohjeet-
Siirry: