| Sulka kaipaa seuraa(loppunut) | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) To Maalis 26, 2009 3:21 am | |
| Sulka oli järven reunalla katselemassa omaa peilikuvaansa. Minä olen varmaan ainoa suden hahmo täällä järvellä Sulka ajatteli, kunnes kuuli ääniä metsästä. Narttu kääntyi, mutta ei nähnyt mitään. Vielä hetken narttu ajatteli jonkun tulevan, mutta pian se oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Narttu puuskahti ja meni makuuasentoon yrittäen ajatella jotakin muuta kuin yksinäisyyttä.
Sulka oli täysin varma siitä että joku olisi metsässä juuri nyt tällä hetkellä, vaikka ei siitä välittänyt.
Viimeinen muokkaaja, :Kotomi: pvm Ma Heinä 06, 2009 7:05 am, muokattu 1 kertaa |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
Viestien lukumäärä : 1952 Hahmot : Hetki, Kauhu, Ilo, Valta, ja Korppi
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ma Huhti 06, 2009 1:13 am | |
| vanha herra Turre asteli järven rantaa pitkin loskaisessa maassa. järven pinta alkoi hiljalleen sulaa sekä veden pinta tulla esiin. maao li kurainen ja loskainen. tämä ei kuitenkaan haitannut vahustamme. herra asteli verkkain askelin järven rantaa välillä naukkaillen veden pinnassa oelvaa lsokaista vettä. Turre huomais järvellä olevan myös sulan joten lähti tervehtimään tuota kenties laumatonta neitosta.
" Hei vain, olen turre, sopiiko seuraasi liittyä ? " Turre hkusyi ja jäi odottaman avastausta.
(( Turre tuli siis seuraksi )) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ma Huhti 06, 2009 1:20 am | |
| (hauskaa että joku muukin pelaa kanssani kuin Blacky ) Sulka heilautti korvaansa kuullessaan kysymyksen." Ööh..totta kai..miksi ei."Narttu hymähti arasti heiluttaen samalla häntäänsä, sillä hän oli tosin iloinen saadessaan seuraa kun taas hiukan ujostunut. |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ma Huhti 06, 2009 7:54 am | |
| " kaikk ieivät aina kaipaa seuraa" Turre sanoi varsin opmaan alfamaiseen vanhaa ntyyliinsä. Turre etsi yhä operaatio haukkaan jäseniä ja aikoi siis käyttää tilaisuutta hyväkseen. " oletko kuullut haukka nimisestä sudesta ? " Turre kysyi sitten ohi mennen * | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ma Huhti 06, 2009 7:01 pm | |
| Sulka heilautti päätään hämmästellen ja vastasi " en ole kuullutkaan moisesta sudesta..kuka hän on..?"Hopeaturkkista alkoi saman tien kiinnostaa tämä haukka,joten alkoi kysymään hänestä yhtä ja toista.. (sry lyhyyys.. ) |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ma Huhti 06, 2009 7:06 pm | |
| "hän on eräs nuorukainen joka aikoo perustaa ei-kenekään-maalle lauman. kuulun hänen laumaansa ja olen arvolta beta. joten haluaisitko olla yksi meistä. " Turre kysyi. ehkä moni olisi ajatellut että Turre kerttoo suunnitelmasta sulalle, mutta ei tämä herrasemme pitää nyt toista puolta. sillä liian nopeasti voisi käydä huonosti. joten se pyysi nyt tätä tuntematopnta sutta vain jäseneksi. toki haukka vitse hyväksyisi tämän mukaan. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ma Huhti 06, 2009 7:13 pm | |
| "Niinkö..sepä..hienoa..tulisinn mielelläni..mutta olen pyrkimässä..Ovelan laumaan..olen todella pahoillani.." Sulka luimisti korviansa..
Viimeinen muokkaaja, :Kotomi: pvm Ma Huhti 06, 2009 10:26 pm, muokattu 1 kertaa |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ma Huhti 06, 2009 9:24 pm | |
| " Vai viiman laumaan. Mitä ihmeellistä on viimassa, jos sopii kysyä " Turre lausahti tyyliinsä. ja hiljeni sitten | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ma Huhti 06, 2009 10:37 pm | |
| (juu..ööh..sattui sellainen sekoitus että Sulka olikin pyrkimässä Ovelan laumaan..mun moka) "noh..ei hänessä sinänsä ole mitään sen erikoisempaa.kuin varmaan Haukassakaan,mutta ystäväiseni Liekki kehotti minua tulemaan ja hän..hän on ystäväni..tai kaveri tai kyllä sinä varmaan ymmärrät..en voi olla tulematta.. Sulka katsoi anteeksiantavasti urosta,kunnes muisti kysyä jotain..."niin muuten..mikäs on nimesi..??" |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ti Huhti 07, 2009 12:18 am | |
| Turre oli kuullut joskus liekistä, mutta ei osannut sen koommin erottaa häntä kenestäkään muusta laumalaisesta. " Vai niin. Olen kuullut että ovelan laumassa on aika täyttä. Mutta jos muutat mielesi tiedät etsiä minua. " Turre snaaoi ymmärtäväisesti sen alfamainen oelmus oli yhä esillä niinkuni sillä oli tapna olal aina. " olen turre. toden näkölisesti tämän alueen vanhinpia susia. laumalaisista en toki teidä. " Turre seanoi ja katsaht iovela nlauma alueelle. " Kuka sinä olet ? " Turre kysyi ja hiljeni sitten. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ti Huhti 07, 2009 1:31 am | |
| Sulka oli iloinen huomatessaan ettei Turre suuttunut ja vastasi saman tien "Olen Sulka...haistoit jo varmaan ikäni ja kaikki muut sen sellaiset,joten minun ei varmaan tarvitse esittäytyä sen koommin.." |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ti Huhti 07, 2009 3:26 am | |
| Turre naurahti susimaiseti " Niin, ei tarvitse " turr lausahti varsin ominaiseen tapaansa. " Olen itsekkin para iakaa etsinyt ovelaa haluaisn tavata tuon alfan. " Turre kertoi tuolle neidolle. ja hiljeni itten.
(anteeksi lyhyys) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ti Huhti 07, 2009 3:38 am | |
| "Hauska tietää"Sulka lausahti,venytteli ja nousi pystyyn.
(sori en keksinyt enempää) |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ti Huhti 07, 2009 3:58 am | |
| Turre hymähti. ja venytteli tuokin pitkänä ja makeasti. Mutta minä tästä jatkan matkaani eteenpäin. toivottavasti löydät tämän ovela nja liekin piankin. " Turre sanoi
( anteeksi mutta inspiraatioine ei riitä tähän peliin, otetaan mylhemmin uusiksi ? ) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ti Huhti 07, 2009 5:14 am | |
| "Hyvä on,mutta kiitos kun olit edes hetken seuranani" (ok ei se mitään ei sinänsä mullakaan..) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ti Huhti 07, 2009 5:34 am | |
| HUOM Vaikka Turre häippäsikin niin se ei tarkoita että Sulka olisi saanut seuraa tarpeeksi tälle pelille,joten tämä peli on edelleen avoin :haro:ja uusi hahmoni Ruoska tulee peliin mukaan jossain vaiheessa jos välttämättä käy |
|
| |
Calarma Vara-Alfa Wolf
Viestien lukumäärä : 859 Hahmot : Haukka, Sammal, Takku, Muurahainen
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) La Huhti 11, 2009 2:04 am | |
| Haukka asteli järven rantaa myöten. Sen ajatukset risteilivät hieman sinne ja tänne, sillä se olikin keksinyt oivan suunnitelman. Uroksen lauman kasvun myötä oli Haukka myös tullut muihin ajatuksiin lauman reviirin suhteen. Viimalla oli paljon susia ja se tarvitsi paljon reviiriä. Ovelalla sama juttu. Sen lisäksi ainoa paikka laaksossa, missä voisi edes elää, oli noiden reviirien sisäpuolilla. Laakson ulkopuolelta taas voisi etsiä reviiriä vaikka muille jakaa. Sinne Haukka ajatteli siirtyä alueita tutkimaan ja olikin sinnepäin juuri matkalla.
Sulan haju yllätti kuitenkin alfan ajatuksistaan ja tuo terästäytyi. Sulka oli noin kymmenen metrin päässä, mikä yllätti Haukan itsensäkin. Miten toinen kykeni olemaan noin lähellä, eikä uros ollut huomannut sutta? Haukka huomasi itsekin, että kaikki sen aistit olivat alkaneet ns. heikkenemään. Ensin hirvi oli yllättänyt sen, mikä oli erittäin epätavallista jonkin verran kokeneelle urokselle ja nyt valppaus oli samalla lailla herpaantunut.
Turhaa oli enää käydä kääntymään, joten miksei tuota Sulkaa voisi käydä tervehtimässä. Kun laumalaisia tarvittaisiin muutenkin. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) La Huhti 11, 2009 2:28 am | |
| Kun Sulka oli hyvästellyt Turren ja jäänyt katsomaan hänen menoaan siihen asti kunnes ei näkyisi enään mitään muuta kuin pieni piste tässä luonnon kokonaisuudessa,niin narttu huomasi jotain äkillistä..hänen korviinsa ja nenäänsä kantautui suden hahmo,joka oli luultavasti tulossa tänne päin.Sulka hymähti ja ajatteli.."Hmm..olempas minä huomattu tänään.."sitten se naurahti omaa suden nauruaan..
(Ruoska voi tulla Haukan laumaan ja tähän peliin jos sinä haluat,mutta minusta tuntuu että Sulka torjuu tarjouksen) |
|
| |
Calarma Vara-Alfa Wolf
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) La Huhti 11, 2009 2:41 am | |
| Haukka hymähti. "Olin ohikulkumatkalla. Mitäs narttu täällä tekee? Sitähän voi vaikka jäätyä kuoliaaksi" uros vitsaili sitten omalla tyylillään. Sulka ei nyt hirveämmin vaikuttanut sosiaalliselle nartulle, joten kaipa pitäisi ensin tutustua narttuun itseensä paremmin. Laumalaiseksi nartusta varmasti olisi, jos tuo hieman rauhoittuisi ensin ja näyttäisi muitakin puoliaan. Jos toinen olisi yhtä ns. hyökkäävä koko ajan, olisi parempi etsiä muita narttuja laumaan. ¤Muuten: Onko Ruoska narttu vai uros? Ja käy hyvin, että se liittyy Haukan laumaan ¤ | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) La Huhti 11, 2009 3:14 am | |
| (juu tuo Ruoska on uros..ja mie aattelin että hän saapuisi saman tien paikalle) Sulka oli iloinen saadessaan jälleen jonkun seurakseen"Hih..mukava tietää" Sillä välin Ruoska oli juuri saanut ruuakseen sitkeän rusakon pojan,mutta koska ylensäkkin tämä mustaturkki ei pessyt verta huuliltaan ellei ollut pakko.Pian Ruoska kuuli puhumista aivan hänen lähettyviltä noin kadeksan metrin päästä,joten uros halusi mennä katsomaan missä mennään. |
|
| |
Calarma Vara-Alfa Wolf
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Su Huhti 12, 2009 1:41 am | |
| Haukka hymähti ja oli aikeissa kysyä Sulan nimeä, kun haistoi Ruoskan jostain läheltä. Yllättyneenä uros käänsi päänsä tulijaa kohden - taas yksi yllättäjä - ja täysin tietämättömänä Haukan omista ajatuksista.
"Kas, taidat neitiseni olla todella suosittu tänään." Uros tuumi Sulalle, ennen kuin Ruoska oli aivan lähellä. Kun Ruoska oli lähempänä heilautti alfa häntäänsä rennosti. "Tervehdys vain sinullekin." | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Su Huhti 12, 2009 7:20 am | |
| Sulka naurahti ja vastasi "Hih..tuo on totta näin käy harvoin.Tämä onkin vasta toinen kerta.Luulen että sinulle se on yleistä kun olet alfa.Vai oletteko te..tuota..herra Haukka..??"Ruoska hölmistyi tajutessaan olvansa huomattu ennenkuin itse ehti sanoa mitään,mutta siitä huolimatta hän sanoi "Tervehdys samoin..missäs täällä ollaan meneillään?" |
|
| |
Calarma Vara-Alfa Wolf
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ma Huhti 13, 2009 4:19 am | |
| Haukka hölmistyi täysin Sulan sanoessa herran nimen. Oikeastaan aluksi Haukka luuli Sulan tienneen uroksen nimen, mutta ymmärsikin sitten toisen udelleen oliko uros Haukka.
"Olen Haukka, mistä tiesit?" uros kysyi kummastuneena Sulalta ja Ruoskan esittäessä kysymyksen alfa käänsi katseensa tuohon. "Eipä oikeastaan missään. Itse saavuin juuri äsken tähän."
Nyt oli alfalla kinkkinen tilanne. Sulka tiesi herramme nimen, mikä oli epäilyttävää. Oliko Turre koettanut saada toista uroksen laumaan vai oliko huhut uroksen edellä. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ti Huhti 14, 2009 5:53 am | |
| .Sulka kertoi kuulleensa alfan nimen Turrelta ja että hän oli pyytänyt tätä laumaanne Toisin sanoen Ruoska oli aivan hölmistynyt,kunnes pian huomasi että kyseessä olisi tilava ja upouusi lauma."Onko tämä lauma täynnä vai onko kyseessä uusi lauma?"Ruoska tiesi että hällä olisi nyt mahdollisuus päästä laumaan..ja vielä uuteen sellaiseen. |
|
| |
Calarma Vara-Alfa Wolf
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) Ti Kesä 30, 2009 5:39 am | |
| Haukka hymähti. Ei Turre siis aivan kelvoton ollutkaan, eikä epäilyksiin siis ollut huolta. Ruoskan udellessa oliko uroksen perustama lauma uusi tai täynnä sai Haukan siirtämään katseensa tuota kohden.
"Se on aika uusi, mutta tilaa on tällä hetkellä todella paljon laumaani. Mikäli tahdot päästä laumaani, niin olet tervetullut ilomielin." Haukka vastasi ystävällisesti ja taisi saada uuden laumalaisen pienehköön laumaansa. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Sulka kaipaa seuraa(loppunut) | |
| |
|
| |
| Sulka kaipaa seuraa(loppunut) | |
|