Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Liittymisviekusta.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Singarti
Valvoja
Valvoja
Singarti


Nainen Viestien lukumäärä : 193

Liittymisviekusta. Empty
ViestiAihe: Liittymisviekusta.   Liittymisviekusta. EmptyPe Huhti 17, 2009 5:21 am

En saa auki liittymisvieraskirjaa. Ei auttanut, vaikka käynnistin koneen uudelleen, vika ei siis liene koneessani. Tietääkö ylläpito, mikä on vialla? Haluaisin päästä katsomaan, onko uusi hahmoni hyväksytty.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silkki
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Silkki


Nainen Viestien lukumäärä : 1523
Hahmot : Karhunkaataja, Kotkankynsi

Liittymisviekusta. Empty
ViestiAihe: Vs: Liittymisviekusta.   Liittymisviekusta. EmptyPe Huhti 17, 2009 5:37 am

Minä nyt vastailen tähän, vaikken olekaan ylläpitoa.

Singarti, vika ei ole koneessasi, vaan Freebok.net:in palvelut jumittavat. Kenties kyseisen palveluntarjoajan jokin palvelin on kaatunut, tms. Mikään freebok.netin vieraskirja tai itse sivukaan ei aukea. Ongelmalle ei mitään voi tehdä, Freebok korjaa itse ongelman kun pystyy. Näin ollen pitääpi vain odotella sitä hetkeä kärsivällisenä.

Toivottavasti ymmärsit edes jotain. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Singarti
Valvoja
Valvoja
Singarti


Nainen Viestien lukumäärä : 193

Liittymisviekusta. Empty
ViestiAihe: Vs: Liittymisviekusta.   Liittymisviekusta. EmptyPe Huhti 17, 2009 10:23 am

Tiedän, ettei se ole koneessani, sanoinhan niin jo edellisessä viestissäni. Hyvä kun asia selvisi, olen huono koneiden kanssa (en osaa liittää kuvaakaan hahmojeni esittelyihin, mutta ei ole tähän mennessä haitannut). Tekniikka on aina vihannut miuta, ja jotenkin saan aina sotkettua asian kuin asian koneella pelkällä läsnäolollani (kenties vahva energiakenttäni...), mutta joo, meni offtopic.Tosiaan, toimii se freebook sitten, kun on toimiakseen. Ei miulla mikään kiire ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Liittymisviekusta. Empty
ViestiAihe: Vs: Liittymisviekusta.   Liittymisviekusta. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Liittymisviekusta.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: YLEISTÄ :: Kymysyksiä ja vastauksia-
Siirry: