Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Nuusku kaipaa seuraa Varpun laumassa!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Nuusku kaipaa seuraa Varpun laumassa! Empty
ViestiAihe: Nuusku kaipaa seuraa Varpun laumassa!   Nuusku kaipaa seuraa Varpun laumassa! EmptyMa Marras 23, 2009 4:51 am

Eli olin pitkään poissa ja nyt reilun vuotiaan ikään ehtinyt Nuusku tarvittis pelitoveria Varpun laumassa, että pääsen taas sisälle peliin :) Ihan on mieli avoinna; Nuusku on itsellenikin vielä ihan outo tuttavuus, en tiedä mitä se mahdollisesti haluaa tehdä :)
JOs jotakuta kiinostaa niin JEE! :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nuusku kaipaa seuraa Varpun laumassa!   Nuusku kaipaa seuraa Varpun laumassa! EmptyMa Marras 23, 2009 8:41 am

Noh, minulla on Varpun laumassa Harmi, jos nartun seura kiinnostaa? Ideoita peliin ei ole, mutta olen kyllä valmis peliseuraksi. :)
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nuusku kaipaa seuraa Varpun laumassa!   Nuusku kaipaa seuraa Varpun laumassa! EmptyMa Marras 23, 2009 8:46 am

No minä teen aloituksen vaikka pesäluolille. Ei ole sen kummempia ideoita minullakaan, mutta jos se siitä selkenee kun vaan pelaa :)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nuusku kaipaa seuraa Varpun laumassa!   Nuusku kaipaa seuraa Varpun laumassa! EmptyMa Marras 23, 2009 8:56 am

Selvä. Tulemme sitten sinne. :)
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Nuusku kaipaa seuraa Varpun laumassa!   Nuusku kaipaa seuraa Varpun laumassa! Empty

Nuusku kaipaa seuraa Varpun laumassa!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sulka kaipaa seuraa
» Metku kaipaa Aktiivista seuraa
» Nuusku

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: OFF-GAME :: Pelinhaku/pelinavaukset-
Siirry: