| Ab Lupus Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille. |
| | omat viestin listaus | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
-Mex- Beta Wolf

Viestien lukumäärä : 1952 Hahmot : Hetki, Kauhu, Ilo, Valta, ja Korppi
 | Aihe: omat viestin listaus La Marras 28, 2009 1:27 am | |
| eli tuo kun on tuo omat viestit palkki josta näkee kaikk iaiheet joihin on komemntoinut saako sitä mitenkään tyhjättyä tai positettua siitä loppuneita aiheita ? _________________ Hetki jatkaa vahvistumistaan Ovelan alaisena ♥ Kauhu kohtalo epäselvä ♥ Ilo tavoittelee tähtiä ♥ Korppi hätää kärsimässä laumansa kanssa alfa kadoksissa ♥
Hahmoille tulossao mat kotisivut ;)
| |
|  | | Saiccu Alfa Wolf

Viestien lukumäärä : 774
 | Aihe: Vs: omat viestin listaus Ke Joulu 09, 2009 12:30 am | |
| Höö.... hyvä kysymys. Tuota tuota, joko se johtuu siitä että olen kipeä tai sitten olen puusilmä, mutta missä tuo tuollainen omat viestit -palkki sijaitsee? :'D Olenpas loistava ylläpitäjä! *hörönaurua* _________________ Saiccun hukkapalat:
| |
|  | | -Mex- Beta Wolf

| Aihe: Vs: omat viestin listaus Ke Joulu 09, 2009 3:43 am | |
| ei kaikkea tarvitse aina tiettä XD vika voi tietnkin olal myös siinä että en osaa selittä äasioita oikein mutta yritetnäänpä uudelleen XD  eli tuolla kuvassa on tuo punainen rinkula joka avaa siis ne aiheet joihin on osallsitunut XD saako sitä listää mitnekänä tyhjenettyä XD _________________ Hetki jatkaa vahvistumistaan Ovelan alaisena ♥ Kauhu kohtalo epäselvä ♥ Ilo tavoittelee tähtiä ♥ Korppi hätää kärsimässä laumansa kanssa alfa kadoksissa ♥
| |
|  | | Trisha Alfa Wolf

Viestien lukumäärä : 1914 Hahmot : Ovela, Katala
 | Aihe: Vs: omat viestin listaus Ke Joulu 09, 2009 9:42 pm | |
| Ilmeisesti sitä ei saa tyhjennettyä. Itse en ainakaan löytänyt keinoa. Mahdollisesti hallintopaneelista homman voi hoitaa, mutta se menee sitten taas adminin duuniksi. Eli ei, ei voi tyhjentää. Ei ainakaan näillä näkymin. Mikäli joku on eri mieltä, niin saa vapaasti kertoa, miten se käy. | |
|  | | -Mex- Beta Wolf

| Aihe: Vs: omat viestin listaus Ke Joulu 09, 2009 11:13 pm | |
| Asia selvä. XD täytyy vain pitää itse itsensä ajan tasalla kun lista on täynnä kaiken alista topiccia omalta osalta loppuneita pelejä ja sen sellaisia. mutta jos selalinen keino löytyy millä sen sa tyhjäksi nini toki otan sen vastaan mielleäni X D _________________ Hetki jatkaa vahvistumistaan Ovelan alaisena ♥ Kauhu kohtalo epäselvä ♥ Ilo tavoittelee tähtiä ♥ Korppi hätää kärsimässä laumansa kanssa alfa kadoksissa ♥
| |
|  | | Sponsored content
 | Aihe: Vs: omat viestin listaus  | |
| |
|  | | | omat viestin listaus | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|