| Ab Lupus Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille. |
|
| Ryhmästä | |
|
+5harinezumi -Mex- Calarma Trisha Naar 9 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
-Mex- Beta Wolf
Viestien lukumäärä : 1952 Hahmot : Hetki, Kauhu, Ilo, Valta, ja Korppi
| Aihe: Vs: Ryhmästä La Tammi 02, 2010 6:47 am | |
| Jep minun vuoroni oli. pahoittelen kertoa jostina syystä en ole huomannut pelin siirtyvän minu vuorolleni mutta nyt käväsini vastaamassa xD | |
| | | Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Ryhmästä La Tammi 02, 2010 6:51 am | |
| |
| | | harinezumi Valvoja
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Tuuli, Surma, Hohto, Ronski, Hurme
| Aihe: Vs: Ryhmästä La Tammi 02, 2010 6:57 am | |
| Olen hiukan sekaisin tuosta pelijärjestyksestä, mutta voisin tuoda ainakin Tuulen vielä mukaan, kun pelikierroksen viimeinen olisi vastannut? | |
| Aihe: Vs: Ryhmästä La Tammi 02, 2010 6:59 am | |
| Ööö....onkohan se viimeinen nyt sitten Wrika? |
| Aihe: Vs: Ryhmästä La Tammi 02, 2010 7:17 am | |
| Calarma, mex, Caramel. Fox, Blacky, minä, wrika, harinezumi? Onko se noin? |
| | | Calarma Vara-Alfa Wolf
Viestien lukumäärä : 859 Hahmot : Haukka, Sammal, Takku, Muurahainen
| Aihe: Vs: Ryhmästä La Tammi 02, 2010 7:40 am | |
| Kyl se noin minun mielestäni menee, en ole kuitenkaan aivan varma .D | |
| | | Naar Valvoja
Viestien lukumäärä : 2411 Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä
| Aihe: Vs: Ryhmästä La Tammi 02, 2010 7:44 am | |
| - Metka kirjoitti:
- Calarma, mex, Caramel. Fox, Blacky, minä, wrika, harinezumi?
Onko se noin? Juu, kutakuinkin. Ja vaikkei olisi niin otetaan nyt vaikka tuo käyttöön. | |
| | | Naar Valvoja
Viestien lukumäärä : 2411 Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä
| Aihe: Vs: Ryhmästä To Tammi 07, 2010 6:35 pm | |
| Nyt on siis Singartin vuoro. Calarma, Mex, Caramel.Fox, Blacky, Metka, Wrika, Harinezumi, Singarti, (Capsize sitten kun tulee mukaan) Tuo on nyt se järkkä minkä sain kun katsoin peliviestejä. Jos jollain on jotain tuota järkkää vastaan, niin voin selttää miten sen sain: Calarmahan topicin teki, hän on siis ensimmäinen. Sitten Mex vastasi heti Calarman perään. Sitten vastasin minä, mutta minä ja Caramel.Fox vaihdoimme myöhemmin seuraavalla kierroksella paikkaa. Sitten tulivat Metka, Wrika, Harinezumi ja Singarti, ja kun on tullakseen niin Capsize, mieluiten jonon perään, ettei mennä taas sekaisin.EDIT: - Metka kirjoitti:
- Calarma, mex, Caramel. Fox, Blacky, minä, wrika, harinezumi?
Onko se noin? - Blacky kirjoitti:
- Juu, kutakuinkin. Ja vaikkei olisi niin otetaan nyt vaikka tuo käyttöön.
Kyllä kyllä, juuri noin, eikä mikään "kutakuinkin". x3 | |
| | | Capsize Laumalainen
Viestien lukumäärä : 174 Hahmot : Sola, Karu, Avara, Peto
| Aihe: Vs: Ryhmästä Su Tammi 17, 2010 6:34 am | |
| Juu Sola seurailee Tuulia ja keikkuu hieman ylimääräisenä mukana, vaikkapa aivan alimman arvoaseman tyytyväisenä hyväksyen :) Ja liityn mukaan sitten Singartin jälkeen :) | |
| Aihe: Vs: Ryhmästä Ma Tammi 18, 2010 9:28 am | |
| No niin, meidän vuorojen järjestys tais muuttua hitusen taas :D |
| | | Singarti Valvoja
Viestien lukumäärä : 193
| Aihe: Vs: Ryhmästä Ma Tammi 18, 2010 9:35 am | |
| Calarma vastasi ennen minua, mikä vähän sotki. Seuraavana lienee -Mex-. | |
| Aihe: Vs: Ryhmästä Pe Tammi 22, 2010 9:34 pm | |
| Eli nyt on Caramel. Foxin vuoro? |
| | | Singarti Valvoja
Viestien lukumäärä : 193
| Aihe: Vs: Ryhmästä Su Tammi 24, 2010 8:28 am | |
| | |
| | | Capsize Laumalainen
Viestien lukumäärä : 174 Hahmot : Sola, Karu, Avara, Peto
| Aihe: Vs: Ryhmästä La Tammi 30, 2010 7:09 am | |
| | |
| | | Naar Valvoja
| Aihe: Vs: Ryhmästä La Tammi 30, 2010 9:01 am | |
| | |
| | | Naar Valvoja
| Aihe: Vs: Ryhmästä La Tammi 30, 2010 8:51 pm | |
| Alfa(t) Mex: Kauhu - Calarma: Sammal Beta(t) Blacky: Tuisku Luottosudet Harinezumi: Tuuli - Singarti: Varjo - Blacky: Rusko Laumalaiset Wrika; Kaiku Blacky: Toska Metka: Nuusku Caramel.Fox: Sirppi Omega(t) Capsize: Sola - Blacky: Loimu
Susia kaiken kaikkiaan: 12 + Katala ...Eli yhä samalta näyttää. Nyt haluaisin kysyä, että lyöttäytyvätkö nämä Haukan lauman kanssa yhteen sen hyökkäyksen ajaksi? Vai mistä on kymysys? Ja jos ne tekevät yhteistyötä, niin ketkä ovat alfoja? Siis Haukka ja Säde, vai Kauhu ja Sammal? Vai onko alfoja neljä..? Niin ja betoja kaksi? :''D >> Tosin Tuisku alistuu ehdottomasti Katalalle, mutta silti...
Viimeinen muokkaaja, Blacky pvm Su Tammi 31, 2010 2:02 am, muokattu 2 kertaa | |
| Aihe: Vs: Ryhmästä La Tammi 30, 2010 9:08 pm | |
| Juu, minä venasin vuoroani, että jos tilanne vaikka selkiytyisi ja lähtisi eteenpäin, ja sitten jo unohdin koko vuoron. Anteeksi, olin kamala :(
Eikö näiden kanattas vaan tehdä diili, että joko nämä ilmoittaa, kun veri lähtee, tai haukkalaisista joku ilmoittaa tänne, kun veri saapuu, että tietävät hyökätä Veren reviirille silloin, kun uros itse on poissa, ja jää mukavasti kahden tulen väliin, tjtn?
Mutta jos ne menee yhteen Haukan kanssa, niin eikö alfat ole kaikki alfoja siinä missä nytkin...mutta vaan tosiaan tekevät yhteistyötä toisten kanssa...eee...en minä tiedä? |
| | | Naar Valvoja
| Aihe: Vs: Ryhmästä La Tammi 30, 2010 9:23 pm | |
| Mmm... No niin, kaikki ovat alfoja, ihan sovussa samassa arvossa? Käykö tämä itse hahmojen omistajille? | |
| | | -Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Ryhmästä Su Tammi 31, 2010 1:58 am | |
| Ilo ei ole tuossa touhussa mukana XD se on patoutunut Haukan laumaan, eikä tajua miksi sen veli tekee tuolalista muiden laumattomien kanssa. XD mutta muuten tuo lsitaus näyttää hyvältä XD
Ja minulla ei ainkaan oel peli ideaa vastaan mikään XD | |
| | | Naar Valvoja
| Aihe: Vs: Ryhmästä Su Tammi 31, 2010 2:03 am | |
| Ok Mex. :) Mitäs Ilo sitten jos Haukka lähtee mukaan tohuun? 8'D Lupus on kyllä aina välillä yhtä draamaa.. xD | |
| | | -Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Ryhmästä Su Tammi 31, 2010 4:25 am | |
| Se jää nähtäväksi XD Toistaiseksi se on vastaan koko touhua sen mielestä koko idealla ei ole mitään järkeä XD koska sen mielestä elämän kulku määrää suden tahdin Ilo syyttää koko touhusta tätä ryhmää misä sen äitikkäinen ja velipojat ovat mukana se ei kannata koko ideaa millään tavalla koska se tuottaa ongelmaa haukalle juuri kuten se on tehnytkin kiitos surmalle XD Ilo on omalaatuinen eläin ja se ei aijo sotkeutua tuohon soppaan luultavasti millään tavalla se jää nähtäväksi XD | |
| | | Naar Valvoja
| Aihe: Vs: Ryhmästä Su Tammi 31, 2010 4:51 am | |
| | |
| | | harinezumi Valvoja
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Tuuli, Surma, Hohto, Ronski, Hurme
| Aihe: Vs: Ryhmästä Su Tammi 31, 2010 5:57 am | |
| - -Mex- kirjoitti:
- ...Ilo syyttää koko touhusta tätä ryhmää misä sen äitikkäinen ja velipojat ovat mukana se ei kannata koko ideaa millään tavalla koska se tuottaa ongelmaa haukalle juuri kuten se on tehnytkin kiitos surmalle XD....
Olkaa hyvät vaan kaikki te, jotka sotkeuduitte Pirun juoniin mukaan! Surma palveluksessanne 24/7. *ojentaa käyntikortin* x''D ((Joo sori tämä offtopic, mutta oli aivan pakko.)) | |
| | | Calarma Vara-Alfa Wolf
Viestien lukumäärä : 859 Hahmot : Haukka, Sammal, Takku, Muurahainen
| Aihe: Vs: Ryhmästä Ma Helmi 01, 2010 4:21 am | |
| Alfat ovat ne oikeat, eikä yksikään liity toisen laumaan. Ne vain tekevät yhteistyötä erillisinä laumoina ;D Tökkikää, kun on minen vuoro ;D | |
| | | Naar Valvoja
| Aihe: Vs: Ryhmästä Ma Helmi 08, 2010 9:03 am | |
| | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Ryhmästä | |
| |
| | | | Ryhmästä | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|