Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

vara adim tyypit

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
-Mex-
Beta Wolf
Beta Wolf
-Mex-

Nainen Viestien lukumäärä : 1952
Hahmot : Hetki, Kauhu, Ilo, Valta, ja Korppi

vara adim tyypit Empty
ViestiAihe: vara adim tyypit   vara adim tyypit EmptyTo Joulu 31, 2009 12:20 am

jepsis eli omistan lievän lukuhäiriön ja siksi pyytäisin lievän tarksitusken että ymmärsin oekin.

eli.

nämä Calarma ja naadia siis hyväksyvät hahmoja. sen ymmärsin mutta esimerkikin vaikakpas ovelan laumaan niin miten liittymis peli tapahtuu. Ilmoittavatko nämä vara tyyppiset uudelle tulijalle että peli eplataan siellä ja siellä ja silloin ? XD

pahoittelen sekavuutta XD Korpin ja Varvun peli pyörinee päässä X D
Takaisin alkuun Siirry alas
asenneviaton
Laumalainen
Laumalainen
asenneviaton

Nainen Viestien lukumäärä : 201
Hahmot : Orkidea, Punkki

vara adim tyypit Empty
ViestiAihe: Vs: vara adim tyypit   vara adim tyypit EmptyTo Joulu 31, 2009 12:23 am

Minäkin haluan kysyä!
Eli siis kun itsekkään en ymmärrä XD Siis pitääkö minun nyt lähettää viestiä Calarmalle ja naadialle vai ei?
Siis kun olen kai vähän tyhmä?
Hahmoni on hyväksytty yms. ja näin, mutta olen uusi. Siis joo vai ei? (sekavaviesti.com)
http://pahissee.deviantart.com
-Mex-
Beta Wolf
Beta Wolf
-Mex-

vara adim tyypit Empty
ViestiAihe: Vs: vara adim tyypit   vara adim tyypit EmptyTo Joulu 31, 2009 12:27 am

uskon että sinun ei tarvitse jos kerran hahmosi on hyväskyytty mutta tulevaisuudessa ilemisesetikkin menee nuo hahmo kyselyt calarmalle ja naadialle.
asenneviaton
Laumalainen
Laumalainen
asenneviaton

Nainen Viestien lukumäärä : 201
Hahmot : Orkidea, Punkki

vara adim tyypit Empty
ViestiAihe: Vs: vara adim tyypit   vara adim tyypit EmptyTo Joulu 31, 2009 12:30 am

Aaaa :D Niin vähän ajattelinkin ^^ Esim. Jos minä nyt tekisin uuden hahmon tällä tunnuksella, lähettäsin hakemuksen Calarmalle ja naadialle.
http://pahissee.deviantart.com
Vieraili
Vierailija

vara adim tyypit Empty
ViestiAihe: Vs: vara adim tyypit   vara adim tyypit EmptyTo Joulu 31, 2009 12:38 am

Käsittääkseni (Saiccu, Trisha tai Calarma korjattoon, jos olen väärässä) homma menee siis näin: pelaaja, jolla on jo ennestään hahmoja Ab Lupuksessa, lähettää hahmohakemuksen sekä minulle (naadia) että Calarmalle. Me hyväksymme tai hylkäämme hahmon (meidän molempien mielipide). Jos hahmo on tulossa laumaan, niin myös lauman alfan pelaaja lukaisee hahmon tiedot ja ilmoittaa sitten, hyväksyykö sitä vai ei.

Ymmärtääkseni tämän takia lauman alfan pelaajan hartioilla on liittymispeli. Minä tai Calarma emme siihen puutu, me vain hyväksymme hahmot helpottaaksemme Saicun ja Trishan työtaakkaa.
-Mex-
Beta Wolf
Beta Wolf
-Mex-

vara adim tyypit Empty
ViestiAihe: Vs: vara adim tyypit   vara adim tyypit EmptyTo Joulu 31, 2009 1:24 am

Kiitoksia selvityksestä xD
Eli jos uusi hahmo tulee hyväksyytynä ulos ja haluaa pyrkiä esimeksi Vallan laumaan minulel ilmoitetaan tästä halukkaasta ja aloitan liittymis pelin sitten ?
Trisha
Alfa Wolf
Alfa Wolf
Trisha

Nainen Viestien lukumäärä : 1914
Hahmot : Ovela, Katala

vara adim tyypit Empty
ViestiAihe: Vs: vara adim tyypit   vara adim tyypit EmptyTo Joulu 31, 2009 2:13 am

Naadia selittikin jo hyvin. Hahmo lähetetään ainoastaan hyväksyttäväksi vara-admineille, ja kun se on hyväksytty, lähettää pelaaja seuraavaksi vielä yksäriä sen lauman alfan pelaajalle, jonka laumaan hahmonsa haluaa. Tällöin sovitaan siis liittymispeli.
http://deepunder.wordpress.com
-Mex-
Beta Wolf
Beta Wolf
-Mex-

vara adim tyypit Empty
ViestiAihe: Vs: vara adim tyypit   vara adim tyypit EmptyTo Joulu 31, 2009 2:23 am

jees pox holidady ja kiitos XD
Sponsored content

vara adim tyypit Empty
ViestiAihe: Vs: vara adim tyypit   vara adim tyypit Empty

vara adim tyypit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Lupuksen vara-adminit