| Jäätä (( Chocolate.Bunny tänne )) - päättynyt | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vierailija Vierailija
| Aihe: Jäätä (( Chocolate.Bunny tänne )) - päättynyt La Tammi 09, 2010 10:45 pm | |
| Järven läntinen puoli oli jo jäässä. Lunta pyrytti kevyesti maahan ja taivas oli pilvinen ja kirkas.
Hunaja vaelsi jäällä ja liukasteli vähänväliä. Ovelan laumaan liityttyään oli se viettänyt paljon aikaa lauman rajoilla. Nyt uros vaelsi järvellä jolla oli käynyt aikaisemmin yksin. Uros jolkotti takaisin rantaan ja kaivoi lunta häntä heiluen.
" Tuleppas nyt myyräseni... Minulla on nälkä " Hunaja huusi ja kaivoi vimmatusti, mutta ei saanut jyrsijää kiinni.
Viimeinen muokkaaja, Caramel.Fox pvm Su Helmi 14, 2010 7:28 am, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jäätä (( Chocolate.Bunny tänne )) - päättynyt Su Tammi 10, 2010 7:24 am | |
| Ruska huomasi Hunajan tepastelevan järven jällä ja koittaen ottaa kiinni jotakin. Ruska tuhahti hiukan naurahtaen ja kyyristyi maahan tutkailemaan tuota kaunista urosta.
Hänen kuonon päälle tipahti lumihiutale, joka sai Ruskalla menemään kylmät väreet selkäpiitä pitkin. Huomaakohan tuo uros minua ja mikäköhän on hänen nimensä? Ruska ajatteli hiljaa mielessään ja mönki lumessa hiukan eteenpäin, kuin piilotellen urokselta.
Ruska oli jo yltä päältä lumessa niin, ettei hänen oikeaa turkin väriään erottanut helposti, ainakaan kauempaa katsottuna. Ruska nousi ylös ja pyristeli lumet hänen päältään. Hän lähti kävelemään urosta kohti hiukan arastellen jäälle astumista, peläten liukastuvansa. |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Jäätä (( Chocolate.Bunny tänne )) - päättynyt Ma Tammi 11, 2010 3:17 am | |
| Hunaja kuuli äänia takanaan ja kääntyi nopeasti. Se ärähti hieman ja nosti niskakarvansa pystyyn. Sen kidasta kumpusi möreä matala murina ja se paljasti hampaansa ikeniä myöten. Se näki että tulokas oli naaras ja se rauhoittui.
" Kuka olet ? " Uros sanoi ja höristi korviaan. Jos toisesta olisi vaaraa, uros pärjäisi kyllä. Se nuoleskeli huuliaan ja katsoa tuijotti toista naarasta silmiin. Hunaja oli ollut poissa Ovelan lauman rajoilta vasta vähän aikaa, joten ei varmaankaan alfa suuttuisi. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jäätä (( Chocolate.Bunny tänne )) - päättynyt Ma Tammi 11, 2010 6:56 pm | |
| Ruska tepsutteli vielä vähän lähemmäs Hunajaa ja sanoi rauhallisella äänellä "Minä olen Ruska... Entä itse?" Naaras käänteli hiukan päätään kysellen ja pysäytti sen kun pää oli hiukan oikealle kääntyneenä.
Ruska Meinasi astua eteenpäin, mutta hän liukastui jäällä ja perääntyi hiukan peläten liukastuvansa uudelleen tai pudoten jäihin.
//Anteeksi lyhyet, pitää lähteä kouluun// |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Jäätä (( Chocolate.Bunny tänne )) - päättynyt Ti Tammi 12, 2010 2:42 am | |
| Hunaja katsoi toista arveluttavasti, mutta pian uroksen häntä heilahti kevyesti.
" Olen Huuto. Ovelan laumalainen. Kuuluuko neiti johonkin laumaan ? " Hunaja sanoi ja kysäisi. Uros esittäytyi tuntemattomille susille Huuto nimellä koska oikea nimi kuulosti lapselliselta. Yosin Hetki ja Ovela tiesivät uroksen tosinimen.
Vankka uros asteli naarasta kohti ja nuuhkaisi tätä. Ei kiimaa, hyvä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jäätä (( Chocolate.Bunny tänne )) - päättynyt To Tammi 14, 2010 5:21 am | |
| "E-en kuulu mihinkään laumaan... Vielä. Ajattelin liittyä, mutta en tiedä vielä minne." Naaras sanoi hiukan epäröiden ja perääntyi Huutoa pari askelta.
Ruska pöristeli lumet päältään ja naurahti hiukan, kun ravisteli vahingossa ne uroksen päälle, "Anteeksi minun mokani" Naaras sanoi ja naurahti hiukan urokselle jonka päällä oli vaan lisää lunta. Lunta alkoi pikkuhiljaa sataa rankemmin ja naaras alkoi hiljattain suunnistaa rantaa päin. "Eikä meidän kannattaisi lähteä rannalle päin" Ruska sanoi Huudolle rauhallisella äänellä. |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Jäätä (( Chocolate.Bunny tänne )) - päättynyt Pe Tammi 15, 2010 11:59 pm | |
| Huuto katsoi toista tutkivalla katseella päästä häntään. Uroksen karvat nousivat hieman pystyyn kun se lähti lähestymään naarasta hitain askelin. Lumi narskui sen tassujen alla ja sen häntä heilahti hieman tuulessa.
" Vai et kuulu laumaan...No, se ei kuulu oikeastaan minulle, mutta suosittelisin sinua liittymään Vallan laumaan, mutta Ovelakin voisi saada sinusta hyvän Omegan. Hmmm..." Hunaja sanoi naaraalle ja hymähti.
Toinen vaikutti hieman aralta, joten Ovelan laumaan pääsy ei saattaisi olla helppoa. Veren laumaan pääsy olisi mahdotonta isolla M:llä. Veri tappoi huvikseen ja oli ankara alfa. Naaras ei eläisi siinnä laumassa viikkoakaan.
Ovela voisi ehkä ottaa tämän omegksi, pentuja kaitsemaan, mutta toisen pitäisi kyllä ryhdistäytyä.
" Jos ajattelit liittyä laumaan, kannattaa sinun jättää arastelu kauas taaksesi. Kukaan ei halua taakaksiin pelokasta ja hyödytöntä sutta. Sinusta PITÄÄ olla hyötyä laumalle. Kuitenkaan et saa valehdella, tai esittää olevasi hurja ja pelottava, sinut voidaan listiä kun totuus paljastuu toiseksi. " Hunaja sanoi rauhallisesti Ruskalle. Toinen varmaankin ymmärtäisi vastuuta edes hieman, jos ajatteli laumaan pääsyä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jäätä (( Chocolate.Bunny tänne )) - päättynyt Pe Tammi 22, 2010 7:24 am | |
| "Ymmärrän hyvin mitä meinaat tuolla." Naaras sanoi ja loi katseen Huutoon. Ruska hymähti hiukan ja käänsi päätään hymyillen. Ruska käveli pari askelta rantaa päin ja liukastui jäällä, niin, että oli kuono lumessa kiinni.
Ehkei minun kannattaisi edes yrittää Ruska tuumi itsekseen ja otti pari askelta takaisin Huutoa kohti ja huokaisi hiukan. Ruska joutui taas ravistelemaan lumet päältään samalla, kun lumi sade yltyi ja yltyi.
//Sorry lyhyys... TAAS En voi mitään jos insipis on jossakin huitsulan nevadassa...// |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Jäätä (( Chocolate.Bunny tänne )) - päättynyt Pe Tammi 22, 2010 11:39 pm | |
| Huuto katseli kummeksuen tuota naarasta ja hymähti. Ei tuollaisella asenteella pärjätä tässä maailmassa. Mutta kaipa arvon Haukka voisi ottaa tämän nartun omegaksi.
" Hienoa että ymmärrät. Varmasti osaat myös löytää sopivat lauman itsellesi " Uros sanoi ja kääntyi lähteäkseen. Ovelan reviiri kutsui huutaen Hunajaa ja se haukahti vielä Ruskalle hyvästeiksi. Saattaisi olla että kaksikko tapaisi vielä.
// No eiköhän tämä ala olla tässä ^^Kiitos mukavasta pelistä // |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jäätä (( Chocolate.Bunny tänne )) - päättynyt La Tammi 23, 2010 9:31 am | |
| //Kiitoksi myös sinnekkin ihanasta pelistä <33// |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jäätä (( Chocolate.Bunny tänne )) - päättynyt | |
| |
|
| |
| Jäätä (( Chocolate.Bunny tänne )) - päättynyt | |
|