| Ab Lupus Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille. |
|
| Laumaelämää | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Naar Valvoja
Viestien lukumäärä : 2411 Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä
| Aihe: Laumaelämää Pe Tammi 15, 2010 11:13 pm | |
| Joku taisi tästä mainitakin jossain. No, olen samaa mieltä että laumojen välisiä pelejä voisi pelailla, enkä väitä, ettei niitä olisi pelattu, mutta uusia. :D Mm. Veren/Varpun lauma voisi pitää "Laumapelin". Saataisiin vähän näppituntumaa siihenkin katraaseen, kun kaikki hierarkat ja muut ovat vähän hämärän peitossa. Ja Haukan laumakin voisi pitää sellaisen uudestaan. Esim. juuri tuon metsästyksen merkeissä sudet tutustuvat vähän, nyt ne tietävät jo aika pitkälti toistensa nimet. Ja jos Calarmalle käy, niin Haukka ja Säde voisivat kertoa kumppanuudestaan, eh?
Sellaisiin peleihin voisivat heittäytyä etenkin uudet pelaajat. Kun hahmolla on tuttavuuksia, niin on enemmän inspistä keksiä pelejä. Ja tapahtumarikkaat pelit poikivat lisää pelejä, jne, susien elämä jatkuu. 8D | |
| | | Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Laumaelämää Pe Tammi 15, 2010 11:24 pm | |
| Akka haluaisi tavata Sädettä ja pentuja ^^ Sen liittymispeli on vielä hitusen kesken, mutta koska se on jalkapuoli, se tulee oleilemaan pesillä jonkun aikaa, ja voisi tutustua penikoihin :) Minäkin oon ehdottomasti sen kannalla, että koko lauman keskisiä pelejä enemmän, niin laumalaiset ovat kaikki sitten edes tavanneet toisensa. Ei ole edes kauhean realistista, että samassa laumassa on oltu vaikka kuinka kauan, muttei muuta toisesta tiedä, kuin nimen. |
| | | Naar Valvoja
Viestien lukumäärä : 2411 Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä
| Aihe: Vs: Laumaelämää Pe Tammi 15, 2010 11:57 pm | |
| Jeh^^ Jos ei saada Laumakeskeistä peliä järkättyä niin ne voivat tavata ihan muutenkin. :) Mutta laumakeskeisessä saataisiin monta kärpästä kerralla, ja olet oikeassa: On realistisempaa että ne tietävät toisistaan jotain, etenkin kun Haukan eikä Varpu/Veren laumat ole kovin suuria. | |
| | | susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Laumaelämää La Tammi 16, 2010 12:08 am | |
| en ole laumasa mutta halusin vain sano että minä taisin antaa ideaa | |
| | | Naar Valvoja
| Aihe: Vs: Laumaelämää La Tammi 16, 2010 12:13 am | |
| Ah, sinähän siitä puhuit, Susu98. Kiitos^^ | |
| | | susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Laumaelämää La Tammi 16, 2010 12:17 am | |
| joo halusin itsekin sitä mutta vaike niitä pelejä tehdä kun olen laumato yhyyyy | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Laumaelämää | |
| |
| | | | Laumaelämää | |
|
Similar topics | |
|
Similar topics | |
| |
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |