Dino Vierailija
| Aihe: Tunnus ensin(kö)? To Tammi 28, 2010 7:08 am | |
| Olen siis aikeissa liittyä, mutta nyt en ihan ymmärtänyt, että tehdäänkö tunnus tänne jo valmiiksi ennen liittymishyväksyntää odottamaan aktivointia, vaiko niin että ensin liittymishyväksyntä, sitten tunnus ja sitten odotetaan että tunnus käydään aktivoimassa? |
|
Naar Valvoja
Viestien lukumäärä : 2411 Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä
| Aihe: Vs: Tunnus ensin(kö)? To Tammi 28, 2010 7:21 am | |
| Ilmeisesti voi tehdä tunnuken vierailijana, mutta se aktivoidaan vasta kun hahmo on hyväksytty. Eli voit olla täällä vierailijana ja odotella että hahmo hyväksytään, ja tunnus muutetaan vierailijasta "omegaksi", ja siitä eteenpäin sitä mukaa kun kirjoitat viestejä. :D (Eli nuo tittelit "Laumalainen" jne tulee viestien lukumäärästä, paitsi tietty vara-adminien, moderaattoreiden, valvojien ja ylläpitäjien kohdalla). Kertokaa jos olen väärässä. x3
- Valvoja; Blacky | |
|
Shui Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 2116 Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre
| Aihe: Vs: Tunnus ensin(kö)? To Tammi 28, 2010 7:33 am | |
| Aijettä, Uusia lupuslaisia tulossa :))
Blacky, Munki mielestä se menee noin. Ainakin minä lähetin ensin hahmo-hakemuksen ja kun se oli hyväksytty niin rekisteröidyin tänne foruumille ^^ | |
|
Trisha Alfa Wolf
Viestien lukumäärä : 1914 Hahmot : Ovela, Katala
| Aihe: Vs: Tunnus ensin(kö)? To Tammi 28, 2010 7:40 am | |
| Hahmohakemus ensin ja vasta sen jälkeen tunnukset foorumille. Se on ylläpidon toive.
-Trisha | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tunnus ensin(kö)? | |
| |
|