Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) Empty
ViestiAihe: Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)   Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) EmptyPe Tammi 29, 2010 6:01 am

Pilvi oli juuri tullut jokea pitkin laaksoon. Ja hiippaili Haukan lauman reviirin joen puolisilla rajoilla. Pilvi oli ilonen kun oli lähtenyt omasta laumasta missä oli ollut alfanarttu. Pilvi oli näet kylästynyt johtamaan niin että sai tehdä kaiken yksin koska itse alfa ei osanut johtaa. Pilvi jolkoteli kaikessa rauhassa toivoen ettei joutuisi reviirin sisälle mutta se halusi silti tavata jonkun. Se pysähtyi puristelemaan turkiaan lumesta mitä satoi synkältä taivaalta hiljalleen.


Viimeinen muokkaaja, susu98 pvm Pe Tammi 29, 2010 8:14 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Naar
Valvoja
Valvoja
Naar


Nainen Viestien lukumäärä : 2411
Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä

Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) Empty
ViestiAihe: Vs: Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)   Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) EmptyPe Tammi 29, 2010 6:15 am

Toisin kuin Pilvi, Säde nautti alfana olostaan täysin siemauksin. Se ei ollut vielä tehnyt mitään johtajan tehtäviin kuuluvaa, mutta odotti innolla että pääsisi kokeilemaan. Koskaan Säde ei ollut ollut ala-arvoinen laumassa, aina se oli ollut vähintään lauman arvokkain narttu.
Ruskeaturkki oli päättänyt lähteä taas pentujen luota jaloittelemaan. Se suunnisti rajoille, oli nekin hyvä tarkistaa aina välillä, etenkin kun käveli joutilaana.
Säteen askeleet olivat kevyet. Rennosti se askelsi tarkkaillen ympäristöään, ehkä vähän ajatuksissaan. Suden kuitenkin havahdutti vieraan suden tuoksu. Alfa tihensi tahtiaan. Joku oli aivan rajojen tuntumassa, eikä se ollut laumalainen.
Säde näki jonkin matkan päässä suden hahmon. Narttu käveli lähemmäs itsevarmana häntä kohollaan; olihan se sentään alfa. Haukalla oli enemmän valtaa kuin sillä, mutta alempiarvoisten - etenkin laumattomien - kanssa sieti käyttäytyä kuin omistaisi koko Laakson.
"Kuka olet? Miksi olet täällä?" Säde kysyi ystävällisenoloisena. Tuskimpa tuolle tarvitsisi heti kättelyssä ärhennellä, se varmasti tiesi olevansa toisten reviirin tuntumassa jo muutenkin. Eikä Säteestä turha ärhäköinti ollut tarpeen. Säde oli tilanteen herra, eikä se halunnut antaa pientäkään epäilystä, että se pelkäisi.
Ja muutenkin, oli ikävää ruveta haastamaan riitaa, kun turhia tappeluita tai vihoolisia ei tarvittu.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/milla.wickstrom
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) Empty
ViestiAihe: Vs: Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)   Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) EmptyPe Tammi 29, 2010 6:29 am

Pilvi oli juuri saanut lumen pois turkistaan, kun se kuuli jonkun kysyvän mitä se täällä teki. Pilvi meinasi juuri kysyä että miksi tuo vieras oli sen raviirillä kun muisti lähteneensä omalta reviiriltä. Pilvi asteli tulokasta kohti itse varmasti mutta kunnioitavasti ja sanoi "olen Pilvi ja olen uusi täällä, olen vain etsimässä seuraa joka voisi hieman kertoa tästä laaksosta. sen tarkemmin en osaa sanoa."
Pilvi koitti haistella tuon tulokkaan hajua, mutta ei saanut sitä nenäänsä. "kuka te olette?" Pilvi kysyi ystävälisesti ja itse varmasti, sillä ei sen tarvinut pelätä henkeään ison kokonsa ja taistelu taitojensa puolesta. Pilvi tosin ei tahtonut taistella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Naar
Valvoja
Valvoja
Naar


Nainen Viestien lukumäärä : 2411
Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä

Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) Empty
ViestiAihe: Vs: Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)   Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) EmptyPe Tammi 29, 2010 6:50 am

Säteenkään ei tarvinnut pelätä. Se ei ollut myöskään tullut taistelemaan, mutta luotti omaan kokemukseensa ja laumaansa: Yksi ulvaisu ja sen lauma olisi sen turvana.
"Hei Pilvi. Olen Säde, johdan laumaa Haukka-nimisen suden kanssa, reviirimme on tuossa ihan likellä", Säde sanoi heilutellen häntäänsä. Se istahti kaikessa rauhassa alas, nyt kun tiesi ettei toisesta ollut vaaraa. "Tietoa Laaksosta? No, siellä on kaksi suurempaa laumaa. Ovelan ja Veren laumat.. Täälläkin on kaksi laumaa, joskin pienempiä, minun ja Haukan lauma sekä jonkun Vallan lauma", narttu kertoi. "Oletko liittymässä jonnekin?" Säde kysyi ihan vain ohimennen. Tai, ainakin se sai sen kuullostamaan siltä.
Säde pisti hajut ja nimet mieleensä siltä varalta, että kohtaisi tämän suden myöhemminkin - hyvin mahdollista, että seuraava kerta olisi rajakiistassa, jos Pilvi olisi liittymässä johonkin muuhun laumaan. Se oli kovin valitettavaa, mutta niin se vain oli.
Vielä kumpikaan näistä susita sitä ei tiennyt, mutta vielä joskus Säde tulisi luultavasti taistelemaan hengestään tämän Pilven kanssa; Sota saattoi olla tulossa. Mutta siitä Säde ja moni muukin oli vielä onnellisen tietämätön...
"Hehe, toivottavasti minun seurani kelpaa", narttu sanoi huiskauttaen uudestaan tuuheaa häntäänsä. Siitä oli ihan mukavaa tavata välillä niitäkin susia, jotka ihan vain puolueettomasti etsivät ystäviä ja uusia tuttavuuksia. Aina ei tarvinnut olla niin vakava tehtävä harteillaan, tämä Pilvi oli kyllä mukavanoloinen susi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/milla.wickstrom
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) Empty
ViestiAihe: Vs: Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)   Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) EmptyPe Tammi 29, 2010 7:49 am

Säde, Haukka, Ovela, Valta ja Veri, Pilvi painoi joka nimen mieleen koska niitä satoi tarvita myöhemmin. Nimi Veri kosketti kuitenkin eniten, Pilvestä se oli jotenkin eritynen. Pilvi kuunteli kiitollisena kun tuo ystävälinen susi kertoi lookson ja sen olko puolella olevista laumoista. Kun Säde kysyi oliko hän liitymässä johonkin laumaan Pilvi vastasi "En tiedä, mutta tahdon ensin tutustua paikohin ennen kuin päätän."

Pilvi oli hieman väsynyt vielä Pitkän matkan jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Naar
Valvoja
Valvoja
Naar


Nainen Viestien lukumäärä : 2411
Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä

Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) Empty
ViestiAihe: Vs: Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)   Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) EmptyPe Tammi 29, 2010 8:00 am

"Aivan", Säde totesi, "Sen verran voin sanoa, että Ovelan lauma on kasvanut todella suureksi..Veri on uusi tuttavuus, mutta olen kuullut, että hänen laumansa on nopeassa kasvussa sekin. Vallan laumasta en tiedä paljon mitään, ja omasta laumastani mainitsen sen verran, että meitä on aika paljon.. Ihan perus lauma", Säde jatkoi. Se pani merkille, että toinen näytti uupuneelta. Ehkä nälkäiseltäkin?
Ruskeaturkki tiesi, että oli äärimmäisen sopimatonta metsästää laumattoman kanssa. Etenkin alfana ja lauman reviirin lähellä. Säde ei halunnut ruveta säheltämään, mutta siitä oli oikeudenmukaista olla huomaavainen.
"Näytät väsyneeltä.. Taidat tulla kaukaa. Niin minäkin, heh, näytin tuolta jokin aika sitten itsekin", se sanoi hymyillen ystävällisesti, "Menet varmasti Solan kautta, jos Laaksoon pyrit? Sinne eksyy usein sorkkaeläimiä, ja ne nääntyvät kun eivät löydä pois... Saat sieltä helppoa ruokaa", narttu opasti. Se oli yllättävän avulias tätä laumatonta Pilveä kohtaan. Miksihän? Yleensä tälläisessa tilanteessa oli koira haudattuna, mutta alfaksi tuleminen je pentujen saaminen oli muuttanut Sädettä. Siitä oli tullut lempeä ja kypsä, enää se ei rämpinyt samoissa suruissa kuin aiemmin, se oli päässyt yli ja kasvanut aikuiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/milla.wickstrom
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) Empty
ViestiAihe: Vs: Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)   Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) EmptyPe Tammi 29, 2010 8:25 am

Pilvi olkoi hieman rauhoitua ja istahti maahan. "kiitos tiedosta ja kaikesta." Pilvi kiitti ystävälisesti mutta nöyrästi, sillä Pilvi tiesi varsin hyvin miten alfanarttua piti kohdella. Pilvi oli todella väsynyt ja uupunut matkasta. Kun Säde oli sanonut asiansa loppuun vastasi Pilvi rauahlisesti "kyllä, tulen kaukaa, todella kaukaa. Vai niin ja nyt jo olet alfanarttu, sinulla on ollut onnea." Pilvi tunsi itsensä nälkäiseksi juuri kun toinen puhui ruuasta. "en tiedä minne olen menossa mutta, kiitos silti tiedosta. olen sinulle paljon velkaa." Pilvi sanoi kiitolisena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Naar
Valvoja
Valvoja
Naar


Nainen Viestien lukumäärä : 2411
Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä

Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) Empty
ViestiAihe: Vs: Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)   Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) EmptyPe Tammi 29, 2010 8:48 am

"Jo nyt"? Mistä hän tietää kuinka kauan olen täällä ollut? Säde ihmetteli, mutta ei sanonut mitään ääneen. Ehkä Pilvi oli arvannut.
Nartun kasvoille tuli vino hymy. "No jaa, pitäähän sitä vähän uutta sutta auttaa", se sanoi.
"Näin vaihteeksi se onnekkuuskin on ihan mukavaa", narttu jatkoi ja katseli maahan. "Heh.. Tiedätkös, minun lapsuuteni ei ollut parhaimmasta päästä. Sitä toivoo, että lapset eivät tekisi samoja virheitä kuin itse teki - Mutta minä en vieläkään tiedä, mitä ikinä tein väärin", ruskeaturkki sanoi. Niin no, kaikkihan tekevät virheitä, mutta lähinnä se tarkoitti, mitä pahaa se oli tehnyt ansaitakseen ne koettelemukset.
Keskustelu oli ajautumassa vaarallisille vesille. Aina tässä kävi näin. Säde alkoi puhumaan menneisyydestään, vaikka ei edes halunnut, ja jopa tälläisen vieraan kanssa. Siispä sulava puheenaiheen vaihto olisi paikallaan. "Mikä on sinun tarinasi?" se kysyi katsellen kiinnostuneena Pilveä. Se tiesi, että monien kohdalla tämä oli kiusallinen kysymys. Mutta niin se oli Säteellekin, ja aina Pilvi voisi kieltäytyä kertomasta - ja Säde voisi myöntää olleensa tahditon.

((Säteen sosiaaliset taidot kovassa käytössä. 8'D))
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/milla.wickstrom
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) Empty
ViestiAihe: Vs: Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)   Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) EmptyPe Tammi 29, 2010 9:07 am

Pilvi kuunteli tarkkaan toisen puheita ja olisi mielellään kuulut lisää Säteen menneisyydestä, mutta kun Säde kysyi Pilveltä. Kun Säde kysyi häneltä hänen meneisyytään Pilvi oli vaivaituneen näköinen, Koska Pilvi ei halunnut kertoa meneisyydestään, koska hänellä oli salaisuus jota se ei halunnut kertoa ja tiesi kertovansa sen jos puhuisi siittä. niinpä Pilvi vaihtoi puheen aiheen takaisin Säteeseen "Oletkos tavanut monia susia?" Pilvi ei tiennyt mitä kysyi mutta kunhan saisi puheen aiheen pois itsestään ja hänen meneisyydestään. "Minä en ole tavannut ketään ennen sinua." Pilvi sanoi ennen kuin Säde ehti vastata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Naar
Valvoja
Valvoja
Naar


Nainen Viestien lukumäärä : 2411
Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä

Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) Empty
ViestiAihe: Vs: Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)   Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) EmptyPe Tammi 29, 2010 9:28 am

Säde virnisti susimaisesti. Tätä se oli vähän arvellutkin. Ja ennalta-arvattavuuden lisäksi se virnisti kysymykselle, jonka Pilvi oli varmasti heittänyt hätäpäissään.
"No laumassa on monta sutta.. Ja olen kohdannut rajarikkureita.. Nyt tapasin sinut, ja ennen liittymistäni tapasin erään Savun", Säde luetteli. "No, jos saavuit vasta, niin et varmasti ole ehtinyt kovin montaa tavata", Säde sanoi ymmärtäisellä äänellään.

Hetken hiljaisuuden jälkeen Säde tavoitteli rauhoittavaa olemustaan, ja koetti käyttäytyä rennosti rauhoittaakseen Pilveä. "Toivottavasti löydät lauman. Valitse tarkkaan, siitä laumasta tulee perheesi. Ja jos sinusta tuntuu, ettet voisi uhrata mitä vain laumasi tai edes alfasi puolesta.." Säde sanoi noussen seisomaan. Se kääntyi ympäri rajojen suuntaan, ja katsoi taakseen Pilveen. "..Et ole vielä valmis. Muista, Pilvi, valitse perheesi tarkkaan", naaras sanoi ja alkoi hitaasti astella poispäin.
"Oli mukavaa tavata sinut. Ymmärrät varmaan, että minun pitäisi oikeasti häätää sinut, mutta en tahdo tehdä sitä.."

((Tämä on varmaan nyt ohi? :D))
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/milla.wickstrom
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) Empty
ViestiAihe: Vs: Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)   Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) EmptyPe Tammi 29, 2010 8:14 pm

Pilvi kuunteli hyvin tarkkaan kunnues sanoi "olin alfanarttu ennen ja olen valmis vaikka kuolemaan alfani puolesta. minä osaan valita itselleni perheen.Kiitos silti sinulle kaikesta" Pilvi oli rauhalinen ja katsoi vielä kun toinen teki lähtöä ja lähti itse kohti sola.

(jep se oli siinä, kiitän mielenkiin toisesta pelistä)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) Empty
ViestiAihe: Vs: Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)   Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Säde ja Pilvi kohtaavat(Loppunut)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: Joutomaat (in-game) :: Rajamaat-
Siirry: