Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tunne purkaus?! -Päätynyt-

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 9:12 am

Pilvi jolkotti rauhallisesti eteen päin, se oli juuri tavannut monia susia ja oli vasta jonkin aikaa sitten pääsyt pois heidän kuulo ja näkö etäisyydeltä. Pilvi ajateli nyt vain jotain sekavan tapaista eikä oikein tiennyt minne menisi tai mitä tekisi.
Pian Pilvi heräsi ajatuksistaan ja kuunteli, se kuuli ääniä mutta mistä tai kenestä siitä sillä ei ollut hajuakaan.

(sori tosi lyhyt)


Viimeinen muokkaaja, susu98 pvm Pe Huhti 02, 2010 10:34 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 9:15 am

Ja ääni taisi olla parin metrin päässä tapettavan ketun avunvingahduksia, kettu oli sattumalta osunut ärtyneen Hiekan kulkureitille ja sai nyt maksaa siitä kalliisti, uros oli onnistunut saamaan honteloon kettuun jo lukuisia haavoja ja vammoja ja viimein lähti paikalta tutun hajun haistaessaan.

'' Pilvi... '' Hiekka mutisi hiljaa nartun tullessa sen näkökenttään.
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 9:25 am

Pilvi kuunteli karmaissevia ääniä kunnes Hiekka tuli nartun näkö etäisyydellee "hei, Hiekka..." Narttu vastasi Hiekalle pympeentyneesti. Pilvi ei ollut vielä kovin iloinen tavatessaan Hiekan koska ei tiennyt mitä toisella oli sanottavaa. Narttu mulkoili hiekkaa kysy västi. "oliko asiaa?" Pilvi kysyi hieman iloisemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 9:27 am

'' Sinä se minun kulkureitilleni osuit narttu. '' Hiekka huomautti vaikka asia oli vain osittain totta, jos sitäkään. Ja jatkoi sitten ilkeällä sävyllä niinkuin tuttuun tapaansa. '' Olihan minulla sinulle asiaakin, niin oletko löytänyt jo sen puolisosi ? '' Hiekka murahti sanojensa jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 9:32 am

Pilvi kuunteli ja murahti toiselle huomatuksen jälken. "mitä tuo sinulle kuuluu?" Narttu vastasi samaan tapaa kuin uros itse.
Pilveä ei olisi kiinostanut puhua siitä, koska se ei oikein olltu varma mistä puhui. "oletko sinä niin hyvää pataa sen Hienän kanssa?" narttu tuhahti urokselle.

(sori lyhyt taas)
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 9:34 am

'' Olen. '' Uros murahteli ja virnisteli toisen suuttumuksen tuottamasta mielihyvästä, röyhisteli rintaansa ja nosti päätänsä ylemmäs ylpeänä ja korvat luimussa '' kenenkä kanssa sinä sitten olet hyvää pataa? ''
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 9:40 am

Narttu katseli toista tylsistyneenä ja sanoi "kaikkien paitsi sinun... senkin... senkin kivi sydän" Pilvi huusi tai reivosi Hiekalle. "niin kerro vain oliko sinulla jotain tärkeämpääkin asiaa" Narttu käski sillä se ei olisi juuri nyt ollut puheväleissä sillä viime aikaisen jälkeen Pilvi ei ollut löytänyt edes laumaa ja oli muutenkin kurjempi olla yksin, siksi Pilven hermot ovat olleet kireällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 9:46 am

'' Sinä et minulle huuda nartunkuvatus !! '' Hiekka raivosi takaisin ja käänsi selkänsä mokomalle huutajalle ja askelsi pari metriä kauvemmaksi ja huikkasi sitten kierosti olkansa yli '' Ajattelin kertoa tunteistani mutta anti olla. '' Uros jatkoi askeltamistaan tarkoituksella hitaasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 9:51 am

Pilvi katsoi toisen huutamista, mutta ei se sitää hievauttanut. Kun Hiekka alkoi mennä pois Pilvelle tuli mieleen eräs asia ja sanoi "kuule kerronyt edes mitä sinun pitikin ja anteeksi että huusi" Pilvi sanoi hieman tylsistyneenä ennen kuin tajusi että uros oli sanonut tunteistaan. Pilvi ajteli mitä ihmettä toisella oli mielessään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 10:01 am

'' Ajattelin kertoa että ehkä minullakin on tunteita sinua kohtaan mutta kun olet hyvää pataa jonkun muun kanssa niin anti olla, kyllä minä toisen löydän , ja pian. '' Hiekka jatkoi mukamas välinpitämättömästi ja askelsi edelleen etiäppäin, poispäin Pilvestä.

Hiekka virnuili salaa ja sen silmissä oli tuttu sadistinen ja julma katse, peto sudeksi, kyllä kyllä.
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 10:14 am

Pilvi melkein pyörtyi kuulessaan että Hiekka piti hänestä, narttu ajateli heti Revontulta ja heidän kohtaamista ja sitä kuika Revontuli oli haikkinut heille kummallekin ruokaa. "ai että mitä?!" Pilvi huudahti hämentyneesti "sinähän se minut heitit pois kuin minkäkin... minkäkin... minkäkin jäniksen korvan!" Pilvi jatkoi samaan sävyyn. "etkö muka tiedä miksi olen sinulle ollut vihainen?" Narttu kysyi vielä lopuksi. Pilvi ei voinut olla ajatelematta Revontulta, mutta tämä... tämä tuli nartulle ylätyksenä.
Pilvi oli kuitenkin ihastunut Revontuleen ja nyt Pilven päässä pyöri Hiekka vai Revontuli... Hiekka vai Revontuli? Pilveä alkoi ihan heikottaa ja oli vähällä kaatua.
Mutta niin kuin monille niin myös Pilvelle ensi vaikutelma oli tärkeä. Pilvi ei oikein tiennyt mitä sanoa tai tehdä tämän asian kanssa, narttu kun ei tahtonut särkeä toisen sydäntä niin kuin Hiekka oli tehnyt nartulle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 10:17 am

'' Sinä itse lähdit ! Minä en pakottanut vaan sanoin vain mitä SISKONI oli sanonut ! Se on totuus ! '' Hiekka murahteli.

Hiekka istuutui rauhoittuakseen '' Niin, onko sinulla se puoliso jo ? ''
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 10:26 am

Pilvi ei vastanut toisellee vaan istahti itsekin. "niin...no tuota... olen tai siis... minä pidän yhdestä Revontulesta."Pilvi kuiskasi. "mutta miten sinä... siis minkä laisia tunteita sinulla on minua kohtaan?" Pilvi kysyi samalla.

(sori lyhyt en keksi mitään.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 10:32 am

Uros pisti nimen mieleensä '' Älä sitten päätäsi puhki mieti jos kaverista ei enään kuulu mitään. '' Hiekka virnisti kylmästi.

'' Ajattelin vain kertoa että olin ja olen rakastunut sinuun mutta eipä tuolla mitään väliä enää, nopiat syövät hitaat. '' Hiekka kuulosti välinpitämättömältä ja tämä vaati siltä sen kaiken näyttelemisen taidon, muuten ei tämä olisi onnistunut. Hiekaa suorastaan ketutti että oli päästänyt Pilven lähtemään tietämättä uroksne tunteista ja nyt joku toinen uros oli saanut sen sydämmen sykkimään, Hiekka ei päästäisi Revontulta helpolla, jossei se luovuttaisi Pilveä takaisin suosiolla tappaisi Hiekka Revontulen, ainakin yrittäisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 10:48 am

Pilvi katsoi Hiekan Virnistystä ja alrveli jotain "älä sitten yritä tai tee mitään tyhmää." Pilvi sanoi totisesti ja käskevästi, sillä se ei tahtonut pahaa kumallekaan koska he kumatkin ovat silti hänen ystäviä.
"selvä." Pilvi sanoi ja ihmetteli toisen kaytäytymistä jos se olisi rakastunut häneen luulisisen olevan jotenkin erilainen, mutta Hiekka oli kuin ei olisi välittänyt. Pilvi epäili jotain ja päätti kertoa tästä tapaamisesta Revontulelle ja pian. Pilvi katsoi Hiekkaa suoraan silmiin, mutta käänsi katseensa pian pois.

(kiva pilvestä voi tulla pian tappelu!) XD


Viimeinen muokkaaja, susu98 pvm La Maalis 13, 2010 9:35 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 10:51 am

'' Ihan tiedoksesi että jos en saa sinua tapan sen uroksen, armoa antamatta ja samanlailla raatelen kuin äsköisen ketun! '' Uros uhosi ja siirsi katseensa nyt Pilven silmiin.

Pikaisesti uros lipaisi Pilven kirsua ja peruutti pari askelta.
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyLa Maalis 13, 2010 9:46 pm

PIlvi kuunteli ällistyneenä kun uros uhosi, se vei Pilven sanattomatksi kauhusta. Pilvi puristeli vain päätään, mutta sai sanotuksi vain "ei, älä tee sitä"

Kun Hiekka lipaisi narttua, Pilvi ei tiennyt miten toimia ja lipaisi vain huuliaan ja katseli Hiekkaa osaksi kauhistunein silmin. Se vain ei tiennyt mitä tehdä ei sillä ennen ollut tälläistä tilanetta purtavana, si piti Revontulesta, mutta Hiekkallakin oli tunteet eikä Pilvi pystyisi niitä rikkomaan ainakaan nyt.

Kun Pilvi pääsi isoimasta järkytyksestä se sanoi käskevästi "Sinä et häneen koskaan koske ei ikinä tai... tai... tai saat kärsiä!" Pilvi huusi ennen kuin alkoi melkein itkeä, se ei tahtonut pahaa kumallekkaan, mutta siitä se pitäisi huolen että Hiekka ei koskisi Revontuleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptySu Maalis 14, 2010 6:27 am

'' Valitse itse. '' Hiekka lausahti ja murahti siirtyen kauemmaksi.

'' Ja minä valitsen itse upotanko hampaani siihen uroksen kuvatukseen vai en, ettäs tiedät. '' Uros ei katsonut narttua vaan askelsi kauvemmaksi. '' Sinun pitäisi tietämän että minä teen mitä haluan, ja jos sinulla on jonkimmoisia tunteita minua kohtaan niin aivan sama se on parin päivän päästä, minä en odota päivää enempää ettäs tiedät. '' Uros mulkoili narttua pahaenteisesti ja ravisteli sitten turkkiaan kyllästyneenä, olisi parempi ollut vain pitää sanottu sanomatta ja löytää uusi naaras jolla ei ollut tunteita ketään kohtaan, mutta Hiekka oli vain lipsauttanut taas sanansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptySu Maalis 14, 2010 7:16 am

Hiekan sanat saivat Pilven sanattomatsi se ei pystynyt sanomaan mitään ei yhtään mitään, narttu vain katsoi urosta kysyvästi. Pilvi ei tiennyt mitä tehdä ja miten valita tässä tilenteessa. "Hiekka minulla on ystävyystunteeni sinua kohtaan ja toivon ettet tee mitään tyhmää" Pilvi sanoi ja astui Hiekkaa lähemmäs josta saatoi jo arvata että Pilvi välitti toisen voinista mutta se piti jo Revontulesta mutta se ei tiennyt mitä pitäisi tehdä.
"Hiekka minä en tiedä mitä minun pitäisi tehdä... minun tunteeni sinua kohtaan ovat sekalaiset enkä tiedä..." Pilvi jatkoi.
Narttu oli vain nyt niin se kaisin ettein tiennyt kumasta uroksesta piti, vaikka jossain syvällä se piti molemista. Kun Pilvi katseli asioita eri kanteilta se piti enemmän Revontulesta ja taas toiselta kantilta se piti enemmän Hiekasta.
Pilvi lyyhistyi lumeen sen tunteet hyppivät edes takaisin... Pilvi katsoi pyytävästi Hiekkaa, nyt se tarvitsisi tukea enemmän kuin koskaan ennen... mutta mistä... mistä se saisi sitä sillä ei ollut laumaa ei läheisiä ystäviä juuri nyr rinnallaan.
Pilvi näytti surkealta, se ei pystynyt tähän yksin.
"jos saan kysyä... miksi tai mikä sai sinut muuttamaan mielesi? ja miksi et silloin sanonut että rakastat minua?" Pilvi kysyi toivottomalla äänellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyMa Maalis 15, 2010 5:41 am

'' Minun piti testata sinua. '' Hiekka vastasi totuudenmukaisesti ja mulkoili maassa makaavaa surkean näköistä narttua.

'' Mutta kuka minut haluaisi? Parempi että lähdet sen Revontulen luo oitis, olen iso paha susi, tiedäthän sen sinäkin. Lähde itkemään sen uroksen turkkia vasten, minun turkkini on liian verellä tahrattu ja paskainen. '' Uros virnisteli mielipahasta ja käänsi päätänsä estääkseen narttua näkemästä surkeaa ilmettä naamavärkillään. Kevät ja narttujen huumaava haju oli sekoittanut Hiekan mieltä ja hetki sitten sillä oli ollut oma puoliso tarjolla. Mutta tyhmän testinsä takia se oli menettämässä taas mahdollisuuttaan. Uros pudisteli päätään.
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyMa Maalis 15, 2010 7:11 am

Pilvi kuunteli ihmeissään Hiekan juttua testistä ja sen saatoi huomata. "mutta, miksi sinun piti testata?" Pilvi kysyi uteliaana.

"Hiekka jos valitsen sinut niin miten selitän sen Revontulelle?" Pilvi kysyi vihjaisevasti ja alkoi näyttää jo paremmalta. Pilvi ei vieläkään tiennyt mitä tehdä, mutta se mietti kuuneisesti kumpi olisi parempi Hiekka vai Revontuli.
"Ja jos sinulla on tunteita minua kohtaan niin miksi kutsut minua natunkuvatukseksi?" Pilvi uteli se halusi jotain tietoa irti Hiekasta ennen kuin valitsisi. "Hiekka minä pidän sinusta ja tahdon vain nyt tietää sinusta yhtäsun toista ennen kuin valitsen." Pilvi sanoi rohkaisten toista puhumaan itsestään ja toden mukaisesti.


(sori ei kekesi mitään)
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyMa Maalis 15, 2010 6:25 pm

'' Koska se on minun tapaista. '' Hiekka vastasi ensimmäiseen kysymykseen.

'' No en minä tiedä, en ole joutunut koskaan vastaavaan tilanteeseen... '' Hiekka vastasi toiseen kysymykseen ja vaihtoi sitten turhautuneena asentoaan ja tuhahteli. '' Koska minä en ole mikään lässyn lässyn susi joka hellittelee ja hulluttelee kokoajan narttunsa kanssa... '' Pilven viimeiseen sanomaan Hiekka ei vastannut mitään. Ruskehtava susi vain vaihtoi asentoaan hieman ja vilkaisi sitten taas maisemia.
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyTi Maalis 16, 2010 1:44 am

"huomaan" narttu sanoi tavallinen ime kasvoillaan.

"mutta miten luulet minun selviävän tästä?" Pilvi kysyi mutta jotkoi pian "jos tai kun valitsen sinut miten suhtaudut siiden?" Pilvi kyseli sillä se oloi huomannut toisen hieman arkailevan itsestään kerotmisen suhteen. "Ja sano vain jos utselen liikaa" Pilvi sanoi huolehtivasti ja nousi istumaan se näytti tehneen valintansa ja näytti siksi paremmalta.
"jos salit voin auttaa sinua turkkisi puhdistuksessa" Pilvi sanoi
Pilvi ei uskaltanut sanoa suoraan pitävänsä Hiekasta ja tahtoisi nyt vain tutustua häneen lähemmin se koitti kierosti sanoa että välitti toisesta ja saatoi jopa hieman rakastaakin, sitä vain vaivasi miten se kertoisi tästä Revontulelle mutta päätti olla ajatelematta sitä nyt. Pilvi hymyili hieman ja katsoi Hiekkaa ystävällisesti silmiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyTi Maalis 16, 2010 3:17 am

'' No en minä sunkaan tiedä ! Olen uros eikä minulla ole naaraan tunteita ! '' Uros sanoi kärsivällisesti ja jäykästi ettei olisi huutanut Pilvelle.

'' Jos haluat saat sen puhdistaa kokonaan, mutta älä luule että siitä tulee tapa! '' Hiekka ei halunnut vaikuttaa avuttomalta. Tummaturkki uros kellahti selälleen urahduksen kera ja odotti että Pilvi putsaisi sen turkin tummasta verestä, uros oli jo itse puhdistanut ne paikat minne se ylsi. Mutta kaula, leuan alus ja niska olivat vielä tummanpunertavan veren peitossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- EmptyTi Maalis 16, 2010 7:15 am

Pilvi vain huokasi ja katsoi pieni hymy suupielissään Hiekkaa, narttu näytti siltä kuin olisi arvannut että tuo olisi hiekan vastaus ja niin se olikin arvannut.

Pilvi nousi ja asteli hiekan tykö ja asettautui makaamaan sen viereen kuono kohti Hiekkaa ja takapää pois Hiekasta. Narttu alkoi nuolla ensin kaulan puhtaaksi ja puhdistaisi sitten muut paikat. Narttu nuoli lämpimällä kielellään Hiekkaa niinkuin olisi tehnyt sitä ennenkin, narttu koitti kuvitella miten Revontuli suhtautuisi siihen mitä Pilvi sille kertoisi. Pilvi koitti unohtaa ajatuksensa ja keskittyi nyt nuolemiseen se oli tarkka ja koitti varmistaa että Hiekan turkkiin ei jäisi yhtään lika länttiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty
ViestiAihe: Vs: Tunne purkaus?! -Päätynyt-   Tunne purkaus?! -Päätynyt- Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tunne purkaus?! -Päätynyt-
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: Joutomaat (in-game) :: Etelään avautuva aarnimetsä-
Siirry: