Vieraili Vierailija
| Aihe: Colourin hukille seuraa - aina voimassa Su Huhti 04, 2010 5:10 am | |
| Eli kaipailisin kahdelle hahmolleni peliseuraa. Niin urokset kuin naaraatkin kelpaavat ^^
Tässä lyhyt katsaus;
Sirpale - Hieman agressiiviunen, mutta joskus myös mukava. Naaras. 1V Ja 6kk
Hiutale - Iloinen ja energinen. Naaras. 1v ja 6kk |
|
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Colourin hukille seuraa - aina voimassa Su Huhti 04, 2010 5:42 am | |
| SUlka voisi olla volempien seurassa. VAlitse sinä paikka ja sitten lähetä linkki ei pitäisi olla kovinkaan vaikeaa |
|
Shui Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 2116 Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre
| Aihe: Vs: Colourin hukille seuraa - aina voimassa Su Huhti 04, 2010 7:54 am | |
| Minun hahmokaartista löytyy seuraa kyllä :) Itse haluaisin vaikka Kuoleman peliin tuon nuorimmaisen kanssa, onko tuolla Hiutaleella pentumainen ja alistuva käytös? Nimittäin silloin se selviäisi Kuoleman kynsistä ja saisi siitä oivan ystävänkin :D Mutta saathan sinä itse valita jonkun muunkin peliseuraksi jos haluat :D | |
|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Colourin hukille seuraa - aina voimassa To Huhti 08, 2010 6:37 am | |
| Sirpaletta ei vielä ole kunnolla hyväksytty, mutta Hiutale on vielä seuraa vailla. Shui: Hiutaleella on aika samanlainen luonne kuin tuossa kysyit. :) |
|
Shui Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 2116 Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre
| Aihe: Vs: Colourin hukille seuraa - aina voimassa To Huhti 08, 2010 6:59 am | |
| Kuolema näyttää yhtäkkiä olevan aika täynnä peleissä, joten tyrkkäisin Hiutaleelle pelisauraksi Unta. :D Käviskö se yhtä hyvin? :) | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Colourin hukille seuraa - aina voimassa | |
| |
|