| Hukat seuraa vailla (voimassa!) | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Tammi 25, 2009 9:38 am | |
| Eli siis, ensinnäkin hakisin peliseuraa kahdelle uudelle hahmolleni, Tähkälle ja Kelmille. Kyseessä on laumaton aikuinen narttu ja urospentu, jotka ovat vasta saapuneet alueelle. Seuraa joko ystävien vai vihamiesten merkeissä, ihan miten vain. Pelailen myös mielelläni muilla hahmoillani, eli jos ne kiinnostavat enemmän, niin ilmoitahan. Etenkin Savulle olisi mukavaa saada peliä, hänellä kun ei ole nyt mitään peliä kesken. Toivottavasti joku halukas löytyy. :)
Viimeinen muokkaaja, naadia pvm La Kesä 27, 2009 11:35 pm, muokattu 1 kertaa |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
Viestien lukumäärä : 1952 Hahmot : Hetki, Kauhu, Ilo, Valta, ja Korppi
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Tammi 25, 2009 10:32 am | |
| Haukas olen aina :P
Hahmojahan minulla on tarjolla Turre, laumaton Kauhu, Viiman lauma ja Hetki Ovelan lauma. kun veljes kaksikkon kanssa ei ole vielä operaatio liittymistä pelattu.
Minulla on pelejä kyllä joksenkin keskn mutta aina on tilaa yhdelle :P eli jos seura kelpaa niin olen vapaana jokaisella kolmikon jäsenistä :P sen kuin valitset :P | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Tammi 25, 2009 10:27 pm | |
| Minua kyllä kiinnostaa Oon ihan uusi täällä, ja Metka; laumaton, nälkänen nuori ja hölmö narttu tarttis pelikaveria kyllä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Ma Tammi 26, 2009 12:49 am | |
| Mex: Jos vaikka ottaisin tuon Hetken Tähkälle ja Kelmille seuraksi, sillä sen kanssa en ole pelaillut. Onko paikkatoiveita? Minä voin vaikka aloitella. :)
Metka: Hienoa! Haluatko ennemmin seuraksi Tähkän ja Kelmin vai Savun, joka on myös laumaton? Valitse vain jompikumpi noista (tai muistakin hahmoistani, jos ne käyvät paremmin) ja ilmoittele, onko paikkatoiveita. Voin aloittaa pelin, jos sinä et halua. :) |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Ma Tammi 26, 2009 12:56 am | |
| Minä aloitin jo, näemmä Ei ole väliä ken heistä... Savu kävisi hyvin kyllä, laumaton kun on sekin. Metka nyt lähti jolkottamaan järvellepäin, että tavataanko siellä? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Ma Tammi 26, 2009 12:59 am | |
| |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Ma Tammi 26, 2009 4:18 am | |
| Ei nyt niin niosta kahdesta mitään erityistä paikka toivetta ole :P jomapaan kumpaan :P ja sopii että kaksikko tulee törmäämään Turren :P
tai pikemminkni turre törmäämään niihin :P turrekun juuri mielellään tapaa laumattomia operaatio haukan vuoksi :P
ja sopii että aloitat :P jään odottelemaan :P | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Ma Tammi 26, 2009 4:23 am | |
| Ehdotin Hetkeä, mutta kyllä Turrekin käy; saanpahan sotkettua nuokin kaksi laumattomien suunnitelmiin. ;) Aloittelen siis peliä tuonne rajalle, tulehan sinne sitten Turren kanssa. |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Ma Tammi 26, 2009 4:29 am | |
| heh :P Turre hiihi olen ongelmissa tuo Turren kanssa olen joutunut korjaamaan useamman kuin yhden roolin mosien nimi ongelman takia :P Mutta voin toki tunkaista tuon ovelan kulkian HEtken paikalle Tuon Turren sijaan: P | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Ma Tammi 26, 2009 4:31 am | |
| Ymmärrettävää. :D No mutta tuo aivan kumman haluat. Peli löytyy nyt täältä. Minulle kelpaa myös Turre hyvin, voimmehan vaikka joskus pelailla Roihun ja Hetken pelin, esimerkiksi. :) |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Ma Tammi 26, 2009 4:40 am | |
| :P pistin kumapisenkin paikalle :P aivan vain huvikseni kerrankin saan haukkua hahmojani :P hiihih
Mutta tuo Roihun ja Hetken peli kuullsotaa aika hupaisalta tosin Hetki ei niin roihusta välitä pelkän kuulemansa perusteella :P mutta iakaa näyttää :P | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Ma Tammi 26, 2009 4:50 am | |
| Käyhän se mainiosti noinkin. :)
Pakkohan se peli on joskus pelata. Olen sen verran lueskellut noita Hetken pelejä, että siitä tulisi varmasti mielenkiintoista.. Mutta ei aivan vielä, nyt kun noita pelejä on menossa ihan kiitettävästi. :D |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Ma Tammi 26, 2009 4:57 am | |
| :P mitä Hetkikö kateellinen Roihulle :P Eikä ole xD
niin onhan noita pelejä enemmän kuin lääkäri sallliii mutta kyllä tämä tästä | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) La Kesä 27, 2009 11:35 pm | |
| Ajattelinpa nostaa vanhaa topicia ylös, kun samalla asialla taas ollaan liikkeellä.
Koska vanhempia pelejä on saatu nyt kunnialla alta pois, olisi uusien aika. ;) Hahmot ovat vapaina lähes millaiseen peliin tahansa! Etenkin Myrskyn (Ovelan lauma) kanssa on ollut liiankin pitkä tauko, ja hieman varttuneemmalla Kelmillä olisi mukavaa päästä pelailemaan nyt ilman Tähkä-tädin jatkuvaa läsnäoloa.
Roihua ja Harmia en välttämättä ota peleihin nyt, sillä Harmin laumatilanne on minullekin vielä epäselvä. Täytyy ensin katsoa jääkö se Varvun laumaan vai luikkiiko karkuun häädettynä. Roihulla taas voisin pelata muuten, sillä pennut ovat jo parin kuukauden ikäisiä, mutta niillä ei ole nimiä ja se voi vaikeuttaa peliä. Nimiehdotuksia saa toki heitellä, katselemme niitä sitten Trishan kanssa. :)
ELI seuraa kaipaavat kipeästi Myrsky, Savu, Kelmi ja Tähkä. Kaikki mukaan! |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Kesä 28, 2009 12:42 am | |
| Minulla on tämä uusi Riesa, kelpaisiko narttu vaikka Savulle seuraksi? |
|
| |
Saiccu Alfa Wolf
Viestien lukumäärä : 774
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Kesä 28, 2009 2:24 am | |
| | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Kesä 28, 2009 3:17 am | |
| Sahia, sopii mainiosti. Minulle kelpaa mikä tahansa paikka, mutta haluatko sinä aloittaa?
Saiccu, voisin heittää Kelmin kehiin. Se oleskelee tosin Vallan joukoissa tällä hetkellä.
Muitakin pelejä voin vielä aloittaa, etenkin Myrskylle olisi mukavaa saada joku peli aikaan. :) |
|
| |
Saiccu Alfa Wolf
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Kesä 28, 2009 5:23 am | |
| No mutta, Naadia. Tulinkin ehkä toisiin aatoksiin. Viima voisi törmätä Valtaan. Tiedä vaikka niistä tulisi pari, hehhe! :D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Kesä 28, 2009 5:25 am | |
| Haha, noniin. :D Laitoinkin Kelmin jo tuonne peliin mukaan. |
|
| |
Saiccu Alfa Wolf
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Kesä 28, 2009 5:51 am | |
| Haa, loistavaa! Voisin laittaa tuon pelin sitten "lukkoon" eli Viima ja Loska tutustuu Kelmiin. Ehkä Kelmi voisi viedä Viiman ja Loskan Vallan luo. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Kesä 28, 2009 6:15 am | |
| Jos vain Mex saadaan mukaan, niin minulle sopii mainiosti. |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Kesä 28, 2009 7:41 am | |
| Toki mex mössykkä tulee mukaan XD mössykkää on aina mukana XD | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Kesä 28, 2009 7:59 am | |
| Mex, loistavaa! ;D Jos vaikka laitetaan yksityisviestiä että huomaat varmasti, kun on Vallan aika astua kuvioihin. Sopiiko molemmille? |
|
| |
-Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Kesä 28, 2009 8:12 am | |
| SE passa pra XD vai miten se meni :P | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Hukat seuraa vailla (voimassa!) Su Kesä 28, 2009 8:59 pm | |
| |
|