| Ab Lupus Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille. |
|
| Olisiko vapaa ehtoisia tappamaan? | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Olisiko vapaa ehtoisia tappamaan? To Loka 14, 2010 7:58 am | |
| Minulla on nyt hahmo johon olen kyllästynyt, eikä minulla ole sille suunnitelmaa. Joten olisiko joku halukas susineen Tappamaan Metkua tai keksimään sille jotain käyttö tarkoitusta? Itse olen jo kaikille muille keksinyt jotain ja ideat loppuu :/ :) | |
| | | Naar Valvoja
Viestien lukumäärä : 2411 Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä
| Aihe: Vs: Olisiko vapaa ehtoisia tappamaan? Pe Loka 15, 2010 2:11 am | |
| Ehdottaisin, että tutkailet tarkkaan Metkun luonnetta ja palautat mieleesi sen olemuksen yleensäkin. Ehkä se voisi punoa juonia tai osua väärään paikkaan väärään aikaan ja joutua hankaluuksiin?
Jos taas et keksi mitään ja olet todella kyllästynyt Metkuun, niin joku minun hahmoistani voi hoitaa homman. Täytyy vaan keksiä niille joku hyvä syy: Sudethan eivät normaalisti tapa toisiaan, ja tappeleminenkin jää vähemmälle selviytymisen vaikeuden takia... Ehkä Metku olisi huonossa ja heikossa kunnossa, ottaisi yhteen vaikka Hukan tai Sodan kanssa ja menehtyisi sitten vammoihinsa..? :) | |
| | | susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Olisiko vapaa ehtoisia tappamaan? La Loka 16, 2010 1:03 am | |
| Joo olen miettinyt kyllä jotain, mutta en ihan keksi mitään koska on jo kieroilua tulossa eräältä hahmoltani ja Metku sai kyllä vammoja tuli palossa, joten kuolema on hyvä. Ja kuolemaa ajattelin siksi että susien kuolleisuuskin on jokseenkin suuri ainakin nuorilla hukilla :) Mutta kiitos, mietin vielä jotain ja ilmoittelenn sitten :) | |
| Aihe: Vs: Olisiko vapaa ehtoisia tappamaan? Su Marras 21, 2010 7:43 am | |
| Niin päätin, että Metku kuolee ja mietin jos Blacky olet edelleen vapaa ehtoinen niin se kyl kelpaa :) Metku vaikka puollustaa reviiriä ja viimeiseen asti. Sitten kuolee siihen paikkaan. | |
| | | Naar Valvoja
Viestien lukumäärä : 2411 Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä
| Aihe: Vs: Olisiko vapaa ehtoisia tappamaan? Su Marras 21, 2010 7:51 am | |
| Käy käy, jos jaksat niin tee peli ja minä jolkotan sinne Hukan kanssa. ^_^ | |
| Aihe: Vs: Olisiko vapaa ehtoisia tappamaan? Ma Marras 22, 2010 12:55 am | |
| | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Olisiko vapaa ehtoisia tappamaan? | |
| |
| | | | Olisiko vapaa ehtoisia tappamaan? | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |