| Ab Lupus Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille. |
|
| Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Het# Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 404 Hahmot : Luumu, Häivä, Noki & Tuulenkuiske
| Aihe: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- To Joulu 16, 2010 7:35 pm | |
| (Eli Caramel.Fox, tulee tänne Viillon kanssa)
Luumu kuljeskeli Aarnimetsän lauman rajoilla. Se ei tiennyt missä päin laaksoa oli. Narttu katseli ympärilleen ja toivoi tapaavansa jonkun joka osaisi kertoa sille missä se oli. Luumu haukotteli leveästi, se alkoi jo olla hieman väsähtänyt kaikesta taivaltamisesta ympäriinsä laaksoa. Se venytteli raukeasti ja asettui makuulle puun alle. "Hohhoijjaa" se ajatteli, "Saatan ottaa pienet nokoset".
Yht äkkiä Luumu heräsi säpsähtäen. Se oli nukahtanut liian kauaksi aikaa. "Äh" ajatteli narttu "aina minulle käy näin. Ensin päätän nukahtaa aivan minimaaliseksi hetkeksi ja kun herään on suurin piirtein seuraava ilta" se mutisi itsekseen. Ja nyt se vieläpä kuuli rasahtelua ja askelia."Juuri minun tuuriani" se mutisi. Narttu nousi nopeasti ylös ja murahti varoittavasti. Se pörhisti karvaansa ja astui askeleen eteenpäin. Luumu lähti matalana kohti uutta tuttavuutta ja odotti toisen reaktiota.
Viimeinen muokkaaja, HetHukka# pvm Pe Joulu 31, 2010 9:21 pm, muokattu 1 kertaa | |
| | | Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Pe Joulu 17, 2010 5:32 am | |
| Samaan aikaan, rajoilla käyskenteli nuori naarassusi, Viilto nimeltään. Se oli alkanut parantua tulipalosta saaduista vammoista, mutta silti arpia jäisi. Ja sen olisi pian tavattava taas Kaneli. Ottopentunsa. *Huoh* huokaisi Viilto ja venytteli harmahtavia tassujaan lumessa. Oli kylmä, muttei liiaksi, ja siksihän susilla paksu turkki olikin.
Sitten neidon mustaan kirsuun osui haju. Se ei ollut haistanut tätä ennen... Vieras susi ? Viilto alkoi jolkottamaan hajun suuntaan ja se näki pain silmissään nuoren naarassudn. Tai ainakin se näytti nuorelta. " Hoi, sinä siinä ? Oletko laumassa vai kärkytkö täällä muuten ? " huudahti Viilto toiselle. Se ei ollut nähnyt tätä ennen ja siksi oli hyvä olla varuillaan. |
| | | Het# Vakio laumalainen
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Pe Joulu 17, 2010 10:48 pm | |
| Luumu kuuli huudon ja käänähti ympäri. Se huomasi vieraan suden ja hieman peräytyi. Narttu oli tullut varautuvammaksi sen kauhean tapahtuman jälkeen missä se oli ollut vähällä hukkua, ellei Metku susi olisi ollut paikalla pelastamassa sitä. Mutta pelkuri se ei ollut. Eikä sen itsevarma luonne ollut kärsinyt pätkän vertaa. Aivan kuin tämän asian kertoakseen Luumu vastasi: "Hei vaan siellä olen Luumu, uusi näillä main!". Se käveli lähemmäs vierasta sutta. "Tulinpahan vain katselemaan jos sattuisin näkemään täällä jonkun joka sattuisi tietämään jotakin Aarnimetsän laumasta" narttu kertoi. "Aion nimittäin liittyä siihen lähiaikoina" se vielä lisäsi.
Luumu luimisti hieman korviaan, se tunsi olonsa jotenkin kiusaantuneeksi. Se heilutteli häntäänsä ettei toinen saisi siitä väärää, "minä aion valloittaa tuon lauman" kuvaa. Aikansa heiluteltua se viimein hoksasi kysyä: "Kukas sinä muuten olet? Haluaisin mieluusti tietää juttukaverini nimen" se tokaisi ja virnisti koiramaisesti. Narttumme jäi odottamaan pää kallellaan ja korvat hörössä toisen vastausta.
Viimeinen muokkaaja, HetHukka# pvm La Joulu 18, 2010 9:57 pm, muokattu 1 kertaa | |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- La Joulu 18, 2010 5:12 am | |
| Viillon karvat olivat varautuneesti pörrössä ja se tuijotti keltaisilla silmillään tuota tulokasta. Vai niin, vai niin... " Se olisi elämäsi paras idea. Tämä lauma tarvitsee toki lisää joukkoa, mutta pärjäisimmehän me nytkin. No, jos aijot laumaan saat vastata pariin kysymykseen: Mitä lauma sinulle merkitsee ? Ja miksi haluat tähän laumaan ? " naaras kysyi toiselta uteliaana, mutta rauhallisena. Se halusi tietää toisesta hiukan enemmän.
" Ja nimeni on viilto... Luumuko olit ? " Viilto esittäytyi, mutta ei esittänyt iloisia merkkejä, ei vielä. Se oli varautunut ja korvat hörössä siihen saakka kun toinen saisi vastaukset kasattua pääkopassaan. Luumu vaikutti hyvältä sudelta, hiukan kokemattomalta vain. Nartusta tulisi hyvä lisä Vallan rivistöön, kunhan vain tulisi oikea hetki. Viilto voisi hyvin viedä Luumun vallan puheille, jos Luumu sitä tahtoisi. |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- La Joulu 18, 2010 7:06 am | |
| Luumu mietti hetken. Miksi toinen kyseli tuollaista? Kai se oli jokin tapa täällä, Luumu ei tiennyt. Luumusta se oli hänen oma asiansa, miksi hän halusi liittyä laumaan ja juuri tähän laumaan. Narttu vilkaisi Viiltoa pikaisesti, ei sekään aikonut osoittaa ystävällisyyden merkkejä vielä. Se nosti leukansa pystyyn ja mietti sopivaa vastausta. "No, jos on kerta pakko vasatata niin nämä ovat mielipiteeni: Laumaan haluan siksi että kaipaan vastuuta elämääni ja jotain jonka puolesta elää. Vihaan yksinäisyyttä ja se on myös yksi syy" Luumu vastasi yks kantaan. "Niin, ja Aarnimetsän laumaan haluan juurikin siksi, että olen kuullut että se on hyvä lauma ja että siellä on luotettavat alfa ja alfanarttu ja myöskin hyvä beta" Luumu kertoi. "Oletko sinä kenties lauman jäsen vai miksi kyselet tuollaisia?" Luumu kysyi hiukan närkästyneenä. Se ei pitänyt siitä, että sen asioita udeltiin ilman syytä. Varmuuden vuoksi se kyllä heilautti hieman häntäänsä ettei toinen alkaisi epäillä mitään. "Niin" se jatkoi, "Olisi mukava tietää uteleeko laumalainen asioitani vai ken ties itse alfa narttu" se töksäytti. Luumu luimisti korviaan ajatellessaan jos olisikin puhelemasssa itse alfanartun kanssa, mutta sitä se ei millään jaksanut eikä halunnut uskoa. Eipä olisi laumaan pääseminen kovin vahvoilla jos olisin puhutellut itse alfanarttua tuolla lailla, Luumu ajatteli huvittuneena. Sitä alkoi huvittaa koko ajatus alfanartun läsnäolosta ja niimpä sen naamalle ilmaantui koiramainen virnistys, jota narttu yritti selvästi piilottaa tuloksetta. Pian tuo susi luulee minua hulluksi kun alan yht äkkiä virnuilemaan sille, Luumu ajatteli ja yritti saada virnistyksen katoamaan kasvolitaaan. | |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- La Joulu 18, 2010 10:15 pm | |
| Viilto hymähti. Tulevan laumlaisen oli paras kertoa, koska muuten paikkaa olisi vaikeampaa saada. Kun Luumu kysyi, oliko Viilto alfanarttu, pieni pisto neidin sydämessä kävi, mutta vain pieni. Se oli jättänyt tunteensa taakseen ja päättänyt suunnata katseensa eteenpäin. Rakkaus oli vaikeaa. " Ei, en ole alfanarttu, mutta olen ollut jo hyvin pitkään laumassa. Metsästysryhmäläinen kun olen " Viilto naurahti ja heilautti häntäänsä.
" Vaikutat potentiaaliselta sudelta... Voisin kutsua Vallan tänne jos haluat ? " Viilto puheli ja vilkuili Luumua aina välillä. Harmahtava turkki ei ennnä olut varovaisesti pörrössä vaan laskeutunut ennalleen. Valta saisi päättää lopullisesti, olisiko Luumusta lauman jäseneksi vaiko ei.
// Eli, haluatko että pyydettäisiin -Mex- tähän peliin mukaan ?? :D // |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Su Joulu 19, 2010 1:41 am | |
| Luumu huomasi ettei ollut tekemisissä minkään korkea-arvoisen suden kanssa. Sekin heilautti häntäänsä. Hmm, Luumu kokosi ajatuksiaan pääkopassa. Olisiko nyt sopiva hetki? Tosin se oli vapaa susi, eikä sitä kukaan määräillyt. Mutta laumassa johtajaa piti totella ja määräyksiä kuunnella. Pystynkö minä siihen, Luumu mietti. Se kuitenkin luotti itseensä ja koki että nyt oli oikea aika.
Viillon kysymyksestä oli kulunut hetki kunnes Luumu vastasi varmalla äänellä: "Kyllä, kutsu vain Valta tänne ja vaikka alfanarttukin" se sanoi. "Nyt minusta tuntuu että olen tehnyt oikean valinnan"
/Elikkä joo, kutsutaan vaan Mex peliin mukaan// | |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Ma Joulu 20, 2010 6:06 am | |
| Viilto heilautti häntäänsä. " Meillä on alfanarttu, ja hän sopii asemalle täydellisesti... Tosin hän sai paikan juuri liityttyään, ja se hämmästytti hiukan minua ja ystävääni " Viilto lausui mutta silmäili Luumua hiukan ystävällisemmin.
Sitten neiti kohotti kaulansa ja päästi kidastaan korkean ja pitkän ulvonnan. Valta kuulisi tämän ja tulisi luultavasti pian paikalle. " Nyt sinun on myöhäsitä perääntyä. Saat kohdata itse alfan " naaras naurahti ja istahti siten lumelle, odottamaan Vallan saapumista.
// Eli -Mex- tulossa tänne näin ^^// |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Ma Joulu 20, 2010 11:53 pm | |
| Luumu silmäili ympärilleen jännittyneenä. Kohta se pääsisi laumaan, mutta se ei kuitenkaan ollut aivan varmaa. Narttu kuitenkin uskoi kuitenkin että se olisi hyvä lisä laumaan. Se haaveili myös oman lauman perustamisesta, mutta se oli kaukainen haave. Luumu jäi odottelemaan alfan ja ken ties alfanartunkin saaapumista jännittyneenä.
//kävisikö sulle että susu tulisi tänne Ruusun kanssa, sille kyllä käy. Ja sori lyhyys// | |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Ti Joulu 21, 2010 8:34 am | |
| // Juu, mutta kävisikö että järkättäisiin erillinen peli, jossa Viilto esittelisi Luumun Ruusulle ? Tuolla reviirillä jos Luumu vallan riveihin liittyy ? Olisi hiukan selvempää < 3 :3 // |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Ti Joulu 21, 2010 11:26 pm | |
| //selvä, käy minulle. Nyt siis vain odotamme Valtaa// | |
| | | -Mex- Beta Wolf
Viestien lukumäärä : 1952 Hahmot : Hetki, Kauhu, Ilo, Valta, ja Korppi
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Ke Joulu 22, 2010 2:34 am | |
| VAlkea alfamme oli saanut kutsun rajamailta jonne se siis suuntasi täyttä laukkaa. SEn valkea paksu turkki oli pörheä kuin pakkas lumi hangen päällä. sen koko valkeaa ruumista koristi musta kirsi ja kaksi tumman ruskeaa nappi silmää. Yleensä niin lempeä ja ystävällinen alfa kiiruhti kohti kutsua jonka se oli tunnistanut kuuluvan Viillolle. kutsu ei kertonut että laumalaisella olisi hätää. sen sijaan valta kiiruhti paikalle niin nopeasti kuin suinkin pääsi.
VAlta pääsi paikalle ja pisti merkille että paikalla oli toinekin susi, susi joka ei kuulunut vallan riveihin. Herra seisahtui paikalleen ja kokosi ryhtinsä täyteen mittaan kyllin kookas se oli kyllä muutenkin. sen säkä oli korkea ja etu ruumis muutenkin leveähkö puhumattakaan karhumaisen pyöreistä kallon kulmista. vastikään kuin jääk arhu nappi silmämme katsahti viilottn " Kuulin kutsusi, onko kaikk ihyvin " Se kysäisi sitten ja siirsi arvioivan katseen tuntemattomaan suteen pitäien alfamaisen asenteensa paiakllaan näyttäen ehkä jopa hitusen pelottavaltakin. Sen täytyi pitää tarkkaa lukua lauman jäsenistä varsinkin nyt.
| |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Ke Joulu 22, 2010 11:51 pm | |
| Luumu kuuli askeleita jotka lähenivät lähenemistään. Ne saivat sen karvat nousemaan pystyyn ja väkisinkin sen kurkusta pääsi pieni matala murina. Sitten narttu kuitenkin muisti ettei hätää luultavasti ollut sillä Aarnimetsän Alfa, Valta oli varmaankin tulossa tarkistamaan olisiko Luumu hyvä lisä niiden laumaan. Narttu vilkaisi ympärilleen. Vaikka se oli melkien varma että Valtahan se siltä tallusti, se pysyi silti varuillaan. Sen murina oli lakannut ja karvat vain enää hieman pystyssä. Nartun silmissä oli kuitenkin varautunt ilme. Se odotti lihakset jännityneinä kuka olisi tulossa.
Kun Valta viimein ilmestyi Luumu näköpiiriin, narttu rauhoittui lopullisesti. Se silmäili Aarnimetsän Alfaa kunnioittavasti ja tarkkaan. Iso rakenne teki siitä hyvin Alfamaisen. Luumu ryhdistäytyi ja yritti saada varautuneen ilmeen häviämään kasvolitaan. "Olen Luumu, uusi täällä päin ja olisi kunnia liittyä laumaasi" se sanoi ensitöikseen. Luumu katsoi Valtaa silmiin ja yritti vakuuttaa sen uroksen siitä että se olisi muutakin kuin neljä jalkaa ja nälkäinen suu. | |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- La Joulu 25, 2010 2:33 am | |
| Viilto huomasi alfan tulon ja kumarsi pienesti. " Arvon Valta, tässä on Luumu. Löysin hänet ja hän olisi halukas riveihimme. Minusta hän vaikuttaa potentiaaliselta sudelta, mutta arvioikaa toki itse " naaras sanoi alfalleen ja asettui tämän viereen, mutta silti ei liian lähelle. Nyt kaikki olisi Vallan tassuilla, ei Viillon.
Viilto tuijotti Luumua keltaisilla silmillään ja sitten se höristi korviaan, vilkuillen sitten Valtaan. Olisiko luumusta alfan mielestä, laumaan vaiko ei ? |
| | | -Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- La Joulu 25, 2010 9:47 am | |
| valta piti korvansa hörössä seisten ryhdissään luumun puhuessa sille. se ei kuitenkaan ehtinyt kommentoida mitään kun viilto alkoi puhua. valta siirsi katseensa viiltoon ja nyökähti. " Vai niin " se tuhahti vaitonaisensa ja siirsi katseensa takaisin luumuun. alfa tutkaili toista katseellaan toinen näytti treveeltä ja hyvin voivalta eli sen puoleen ei ainakaan tullut valittamista. Alfa pysäytti ktseensa luumuun " Mikä sinut toi juuri aarnimetsän lauman lähelle " se kysäisi sitten lempeällä mutta silti niin vahvalla äänellä. alfan ryhti pysyi samana tuon istahtaessa alas odottaen vastausta luumulta. | |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- La Joulu 25, 2010 11:18 pm | |
| Luumu kuunteli Viillon puhetta ja nyökkäsi pienesti Viillon kertoessa hänestä. Kuultuaan Vallan kysymyksen narttu hieman hämmentyi mutta vastasi: "Olen haaveillut kauan laumasta ja oman lauman perustamisesta. Lähdin tänne koska kasvattiemoni kävi vanhaksi ja väsyneeksi". Kauhean tarkasti Luumu ei aikonut kertoa itsensä historiikistä, nämä tiedot saivat riittää. "Olisi todella hienoa liittyä laumaanne" narttu vielä lisäsi ja heilauti ystävällisesti häntäänsä. Kuitenkin se tunsi pienen piston rinnassaan, nyt se ei voisi nähdä enää juurikaan Toivoa jollei tämä liitttyisi Vallan riveihin. *Parasta unohtaa hänet hetkeksi ainakin* Luumu ajatteli haikeana ja siirsi keskittymisensä takaisin Valtaan. "Paras vain nauttia olennaisesta" se päätti. | |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Su Joulu 26, 2010 7:41 am | |
| Viilto kuunteli Luumua ja alfaansa korvat hörössä, mutta häntä ylväästi pystyssä. Se koki ylpeyttä saadessaan tuoda uden laumalaisen, mutta se ei sanonut sitä ääneen. Viilto katsahteli vähän väliä valtaa, mutta suurimmaksi osaan se tuijotti Luumua, ystävällisellä katseella, mutta silti arvokkaalla. Naaras tuumi pääkopassaan; Itse en olisi juuri noilla sanoin laumaan liittynyt, mutta kelpaahan tuokin... Luumussa on kyllä ainesta.
|
| | | -Mex- Beta Wolf
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Su Joulu 26, 2010 11:22 am | |
| Valta kuunteli luumua toisen sanat saivat sen miettimään se katsahti viiltoa. Vallan mielestä oli melko rohkeaa kertoa että haaveili oman laumansa perustamisesta. Joka taauskessa alta siirsi katseensa takaisin Luumuun. " vai niin. laumamme on koeknut viime aikoina paljon joka tarkoittaa sitä että uusia liittyjiä katsotaan tarkkaan ja teen sen vain siksi että vältän eripurat lauman sisällä ja miksi ei ulkopuolellakin. haluan että laumani on kaikille turvallinen paikka. " se totesi sitten yleisesti kunnes palasi toisen liittymiseen. " mutta uskon että sinusta on ainseta kun pääset toteuttamaan itseäsi. hyväksyn sinut joukkoomme ja uskon sinun tietävänkin että en siedä ylen palttista temppuilua " se lisäsi sitten ja heilautti hätäänsä yleensä niin pirteä ja iloinen valta oli ehkä jokseenkin pettynyt viime aikoina taphtuneisiin asioihin joten se oli kriittinen ja tarkka. " Viilto voisi esitellä sinulle reviirin ja muun lauman minun täytyisi jatkaa matkaani. ellei sinulla ole kysyttävää " se puheli sitten. | |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Su Joulu 26, 2010 8:51 pm | |
| Kuultuaan Vallan sanat Luumu riemastui. Sen mielestä oli ihanaa tuntea kuuluvansa johonkin. Valta oli sen mielestä hyvin korkea-arvoinen ja kunnioitettava. Sen takia se halusikin liittyä juuri tähän laumaan. Oli sillä tietystikin muitakin syitä ja tämä oli niistä yksi. Kun Luumu kuuli että Valta halusi jatkaa matkaansa, se havahtui omista asioistaan. "Voi kiitoksia paljon kun saan tullla rivienne jatkoksi. Ymmärrän kyllä kuinka laumassa tulee käyttäytyä" narttu sanoi. "Mutta kerrohan, kuka tämän lauman beta on vai onko tällä ollenkaan?" Luumu tiedusteli. Se halusi tietää, koska se halusi käydä jututtamassa tätä. "Ei minulla muuta ollut kuin tämä" narttu sanoi ja heilautti häntäänsä. Se nuuskaisi ilmaa ja huomasi että tuuli alkoi nousta.
//kiitti vaan, kun Luumu sai tulla mukaan! Eiköhän tämä peli olisi sitten tässä vai kuinka?// | |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Ma Joulu 27, 2010 7:14 am | |
| // Juu, jos vaikka sitten tehtäisiin Luumulle ja Viillolle jatko-peli tuonne reviirille, ja huikataan Susu98 siihen sitten mukaan :3 //
Viilto katsoi ja kuunteli alfansa, sekä uuden tulokkaan puhetta. Vai niin, Luumu pääsi lauman mukaan. Hyvä näin, laumassa kun oli tapahtunut yhtä sun toista, niin kesällä kuin talvellakin. " Tervetuloa Luumu. Nyt saanet, minun esitellä sinulle reviiriä, laumalaiset sekä tietysti alfaparin toisen puoliskon " naaras tokaisi ja heilautti harmahtavaa häntäänsä muutamaan kertaan. Sittense katsahti Valtaan ja hymyili pienesti. Se päätti nyt kohdella Valtaa vain alfana ja tietyti luotettuna ystävänään, tunteet saivat nyt jäädä taakse. |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- Ma Joulu 27, 2010 10:08 pm | |
| "Kiitos Viilto" Luumu sanoi. "Kyllä minulle käy että hieman esittelet minulle reviiriä" se vielä lisäsi.
//juu tehdään se peli erikseen ja susu mukaan// | |
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- To Joulu 30, 2010 6:05 am | |
| //no niin minäpä pistämään peliä tuonne reviirille ja lähetän linkit asian omaisile sitten :3//
|
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- | |
| |
| | | | Alkutalven kohtaaminen (kutsupeli Caramel.Fox)-loppunut- | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |