| Ab Lupus Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille. |
|
| Loppukesän tapaaminen | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Het# Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 404 Hahmot : Luumu, Häivä, Noki & Tuulenkuiske
| Aihe: Loppukesän tapaaminen Ke Elo 10, 2011 12:46 am | |
| // Eli susu ja Lumi-tähti tänne näin:)//
Oli hyvin painostava ilma. Nuori susi narttu talsi Solan lähistöllä. Noki askelsi kohti Solaa epävarmasti ympärilleen pälyilen. Se ei pelännyt mutta oli silti varuillaan. Narttu halusi nopeasti löytää jonkun joka neuvoisi sille reitin susien ilmoille.
Noki nosti mustan päänsä taivasta kohti ja huomasi että taivaalle oli kerääntynty tummia pilviä. Se päätti etsiä pian jonkun suojan, ties vaikka alkaisi sataa. Noki otti juoksupyrähdyksen mutta pysähtyi äkkiä kuin seinään. Suuri salama halkaisi taivaan ja narttu jähmettyi paikalleen. Eniten, kaikista eniten maailmassa, se pelkäsi ukkosta, eikä pystynyt hillitsemaan itseään. Kun Noki viimein tajusi mitä äskein tapahtui, se päästi ilmoille surkean vinkaisun ja ryntäsi häntä koipien välissä juoksemaan etsimään suojapaikkaa. Nartun päässä takoi vain yksi ajatus: haluan pois, haluan, pois, pois, pois, pois!!! Noki vinkaisi surkeasti kun se äkkiä kaatui puunjuureen. Sen turkki oli aivan mudassa kun se viimein henkihieveriin itsensä juostuaan, löysi suojapaikan. Noki kaivautui tilavaan koloon puunjuureen. Siihen mahtui tarvittaessa toinenkin. Äkkiä läpimärkä narttu haistoi toisen hukan lähistöllä. "Maailman huonoin hetki tavata ketään" se murahti itsekseen. | |
| | | susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Loppukesän tapaaminen Ti Elo 23, 2011 1:52 am | |
| //eli nyt viimein vastailen tähänkin peliin :) pahoittelut kestosta... koulun alku on vienyt ihanasti aikaa -.-' //
Painostavassa ilmassa vaelsi myös täysin mietteissään oleva susi narttu, sen ruskea silmä pari katsoi vain muutaman metrin nartun etusista eteenpäin ja sen korvat olivat myös nauliutuneet pieneen luimuun hermostuneisuudesta. Lumi-tähti ei oikein tiennyt mitä tehdä kun sen oli pian pakko palata laumansa luo. Sen mieltä kuitenkin painoi huoli Orvokista, sen sisaresta. Kirjava narttu oli pyörinyt ympyrää jo viikon, välillä se oli menossa laumansa luokse välillä taas olNuormetsäläisiä kohti, tällä hetkellä nartun kuono oli jälleen reviiriä kohti. Narttu kävi sisäistä taistelua, sen vaisto käski mennä lauman luo, mutta sydän käski jäädä Orvokin luokse. Lumi-tähti tiesi voivansa luottaa Kaatajaan, mutta se ei voinut huolestuneisuudelleen mitään. Hetken kuluttua Tähti ei voinut olla huomaamatta kirsuunsa leijailevaa tuoksua toisesta sudesta, se hätkähti hereille ajatuksistaan ja alkoi tarkkailla ympäristöä tarkkaavaisena. Sen korvat olivat höröllään ja sen ruskea silmäpari tarkkaili horisonttia tarkasti, nartun jolkotellessa eteenpäin. Se lähti seuraamaan tuoksua toiveenaan löytää seuraa ja unohtaakseen hetkeksi äskeiset mietteet. Pian se näkikin jo toisen suden ja se hidasti tahtiaan rauhalliseen askellukseen, lopulta se suorasaan hiipi toista kohti. | |
| | | Het# Vakio laumalainen
| Aihe: Vs: Loppukesän tapaaminen Ti Elo 23, 2011 2:07 am | |
| Haistettuaan toisen suden kuonossaan, Noki kömpi jaloilleen pienestä kolosta. Se käänsi kuononsa kohti kolon suuta, muttei ehtinyt tehdä mitään muuta. Se huomasi toisen nartun hiipivän itseään kohti ja säikähti pahanpäiväisesti. Narttu käännähti nopeasti ympäri ja painui maahan. "Älä satuta minua!" se inahti. "En´halua pahaa, en varmasti!" narttu jatkoi pelokkaasti. Se ei voinut pelkoreaktiolleen mitään. Narttu ei luottanut kehenkään vähänkään hiipivään otukseen. Eikä liioin kehenkään muuhun.
//Anteeksi kovasti lyhyys:(// | |
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Loppukesän tapaaminen Ke Syys 07, 2011 5:23 am | |
| Lumi-tähti hiippaili vielä hieman lähemmä, kun se oli lähempänä narttu melkein säikähti toisen reaktiota. Narttu naurahti kevyesti ja lausahti huvittuneesti "Älä pelästyttele ja en minä sinua satuta. Kuka olet? Minä olen Lumi-tähti." Ruskea silmä pari tarkkaili lempeästi toista ja nartun pää oli uteliaasti hieman kallellaan. Lumi-tähti heilutteli ystävällisesti häntäänsä ja hymyili suden hymyä kielen roikkuessa rentona sen suusta. Lumi-tähden huoli ja ikävät ajatukset olivat kadonneet hetkessä, se ei voinut mitään tämän hetkiselle halulleen leikkiä toisen kanssa. Se ei kuitenkaan halunnut leikkiä ventovieraan kanssa ja toinen ei välttämättä ollut leikki tuulella. Tähti oli täysin rento kosta toinen ei vaikuttanut uhalta ja ruskea selällä ei ollut Orvokkia, sokeaa siskoaan suojeltavana.
//anteeksi kestosta// | |
| Aihe: Vs: Loppukesän tapaaminen To Syys 08, 2011 1:26 am | |
| Noki hieman nolostui varovaista reaktioaan. Nopeasti narttu kokosi ajatukset päässään ja suoristi ryhtinsä. "Pyydän anteeksi äskeistä, nimeni on Noki. Olen aivan eksyksissä" se sanoi ja huokaisi. Noki huomasi kuitenkin että Lumi-tähti oli näemmmä hyvällä tuulella, eikä se halunnut pilata toisen päivää. "Anteeksi vielä kerran, olen kokenut kovia lähiaikoina, mutta mitäpä siitä" Narttu sanoi kohottaessaan katseensa maasta. Noki ei kuitenkaan saanut hieman onnetonta katsettaan pois karvaiselta naamaltaan, vaikka sitä yrittikin. Mutta vaikka se olikin eksyksissä, sen ylpeys ei antanut nartun kysyä itsenäisesti apua. Noki halusi että toinen narttu tarjoaisi sitä itse.
Oli hetken hiljaista. Pian Noki kuitenkin havahtui omista ajatuksistaan. Narttu ravisteli turkkiaan ja kohotti sitten katseensa takaisin Lumi-tähteen. se heiluttti vienosti häntäänsä. "En halua vaivata sinua" narttu melkein kuiskasi. Se ei voinut sille mitään,että sen silmät kyyneltyivät. Narttu käänsi katseensa nopeasti pois ja ravisteli päätään. Se ei uskaltanut kuitenkaan käääntää katsettaan takaisin Lumi-tähteen...
//Ei se haittaa, tiedän kuinka kiireistä sulla on ollut// | |
| Aihe: Vs: Loppukesän tapaaminen Pe Syys 09, 2011 2:34 am | |
| Lumi-tähti saattoi olla hyvällä tuulella, mutta sen päivää ei toinen voinut pilata enään ravaamisen jälkeen. Nartun koivet olivat turtana, mutta silti se olisi halunnut leikkiä ja unohtaa edes hetkeksi kaiken mieltänsä painavan. Kun toinen pyyteli anteeksi narttu hymähti "ei sinun anteeksi tarvitse pyydellä, sillä jokaisella on huonoja päiviä." ruskea turkki heilautti häntäänsä ja istahti maahan. Kun Noki pyysi toisen kerran anteeksi narttua alkoi ihmetyttää ja sen katse kiersi hieman vaivatuneena ympäriinsä. Hetken kuluttua se kuitenkin lausahti lohduttavasti "kerro mikä sinua painaa, kyllä minä kuuntelelen ja yritän ainakin ymmärtää" Lumi-tähteä ei olisi huvittanut kuunnella toisen murheita, mutta aina ei voinut voittaa ja kyllä se itsekin halusi lohdutusta vaikeina aikoina. Narttu oli sitä paitsi tottunut vanhassa laumassaan kuuntelemaan muiden murheita, se oli ollut tavallaan nartun työ aikoinaan. Lumi-tähti itse taas oli kertonut murheistaan joskus sisarelleen, vaikka yleensä se piti ne itsellään. | |
| Aihe: Vs: Loppukesän tapaaminen Ti Syys 13, 2011 1:34 am | |
| Huomattuaan Lumi-tähden tarjoavan auttavaa kättä, Noki ilahtui. Sitten sen mieleen kuitenkin muistui kaikki se, mitä hukka oli joutunut kokemaan. Lumi-tähti vaikutti luotettavalta, ainakin ensinäkemältä, mutta narttu ei silti pystynyt luottamaan toiseen. Se ihnosi juuri tätä puolta itsessään. Noki mietti kuumeisesti mitä tekisi. Kaksi ääntä piinasi sen mustaa päätä. Narttu huoahti synkästi, mutta huomasi kauhukseen olleensa liian kauan hiljaa. Se veti syvään henkeä ja sanoi sitten varautunut ilme naamallaan; "Olen tarkka siitä, kelle kerron henkilökohtaisia asioitani" se aloitti arvokkaasti, "Mutta voin vannoa, että jos kerrot asiani eteenpäin, ja siitä koituu minulle harmia, en halua nähdä sinua enää ikinä". Pian se tajusi olleensa jotenkin kylmä ja jatkoi nopeasti; "En vain osaa luottaa vieraisiin, siinä kaikki. Mutta uskon, että olet hyvä susi". Noki hymyili toiselle vienosti. Se ei halunnut tehdä uhkaavaa vaikutelmaa, ehkä vain heiman varautuneen. | |
| Aihe: Vs: Loppukesän tapaaminen La Loka 29, 2011 12:58 am | |
| Lumi-tähti istui hiljaa ja odotti toisen vastausta, kun se loppulta tuli narttu hieman yllättyi, mutta ei antanut sen häiritä. Narttu katsoi toista lempeillä silmillään ja tokaisi tyynesti "no, ihan miten vain. Ei sinun minuun täydy luottaa" Lumi-tähti oli nopeasti unohtanut sisarensa ja se oli jälleen iloinen oma itsensä. Lumi-tähti heilautti häntänsä hieman tylsistyneenä ja sen suusta karkasikin raukea haukotus. "Suo anteeksi en vain ole pystynyt nukkumaan kunnolla viime aikoina, kun ole huolissani sisarestani." Narttu pahoitteli, se katseli tyynesti Nokea.
//anteeksi lyhyttä pukkaa ja anteeksi kestosta :( // | |
| Aihe: Vs: Loppukesän tapaaminen Pe Tammi 27, 2012 10:33 pm | |
| Noki hymyili vienosti, vaikka sen murheet pukkasivatkin tulemaan koko ajan mieleen. Unohda ne, unohda jo ne, narttu hoki mielessäään. Sen sijaan neiti katsoi Lumi-tähteä ikuisesti surullisella katseellaan. "En oikeastaan edes tiedä missä olen, se minua eniten harmittaa. Joskus tuntuu, että suuntavaisto puuttuu kokonaan" Noki naurahti ja vakavoitui saman tien. Miten se saattoi nauraa vaikka sen mieli oli juuri äsken ollut täynnä surua ja kaipuuta?! Noki ei edes itse tiennyt miten se kävi, mutta äkkiä sitä alkoi naurattaa sen oma tyhmyys. Narttu ajatteli kuinka vakavasti se aina otti asiat. Vaivoin se yritti tukahduttaa hymynsä joka pyrki korvasta korvaan. Se kääntyi Tähden puoleen virnistäen. "Anteeksi kovasti, aloin vain äsken miettiä omaa itseäni ja tajusin kuinka tyhmä olenkaan" Noki olisi kieriskellyt maassa jos olisi kehdannut, niin tympääntynyt se oli itseensä. Mutta silti sitä vain hymyilytti. | |
| Aihe: Vs: Loppukesän tapaaminen To Elo 30, 2012 6:49 am | |
| //Hui kauhea miten kauan olen jumittanut tätäkin peliä :OO//
Tähti ihmetteli heiman toisen erikoista käytöstä ja tunsi olonsa hieman epävarmaksi, sekä vaivautuneeksi. Kuitenkin se yritti rentoutua ja nuolaisi huuliaan, sen ruskea silmäpari siirtyi katsomaan maisemaa. Noelle se vastasi lyhyesti "eipä se mitään" ystävällinen narttu vaipui samalla omiin ajatuksiinsa eikä tajunnut ympäristöstä juuri mitään.
Hetken kuluttua se hätkähti ja päätti kysyä "Kiinnostaisiko sinua lähteä uimaan?" narttua ei varsinaisesti kiinnostanut uida mutta se halusi nyt vain tehdä jotakin.
//lyhyt// | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Loppukesän tapaaminen | |
| |
| | | | Loppukesän tapaaminen | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |