| Ab Lupus Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille. |
|
| Peliseuraa? | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Silkki Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1523 Hahmot : Karhunkaataja, Kotkankynsi
| Aihe: Peliseuraa? Ma Marras 07, 2011 4:13 am | |
| Kaataja kaipaisi seuraa, eikä laumalla / laumattomuudella ole mitään väliä. Halukkaita pelaamaan? | |
| | | Naar Valvoja
Viestien lukumäärä : 2411 Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä
| Aihe: Vs: Peliseuraa? Ma Marras 07, 2011 8:33 am | |
| Minä olen halukas! :D Pitäisi herättää omakin peli-into, saada taas tuntuma hahmoihin. En lupaa olevani kovin kiinnostavaa peliseuraa mutta, öö... Jos kukaan muu ei ole ehdokkaana niin laitetaan vaan peli pystyyn. Kukas hahmokaartistani vaikuttaisi sopivalta? Itse ajattelin vähän Tuiskua, mutta valitse sinä. :) | |
| | | Silkki Vakio laumalainen
| Aihe: Vs: Peliseuraa? Ma Marras 07, 2011 3:19 pm | |
| Ihan sama vaikka joku muu olisikin halukas, kyllä noita pelejä aina muutaman voi ottaa. :)
Tuisku kuulostaa aivan mahtavalta seuralaiselta, jos sillä haluat pelata. Minne suunnalle peliä toivoisit? Kaatajan kannalta paras olisi, kun peli sijoittuisi Nuormetsän alueiden lähistölle, mutta mites Tuisku? Minun puolestani voit aloittaa jos vain haluat, vastailen sitten Suomen aikaa keskellä yötä. :D | |
| | | Naar Valvoja
Viestien lukumäärä : 2411 Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä
| Aihe: Vs: Peliseuraa? Ma Marras 07, 2011 7:26 pm | |
| Tuisku on Harakansilmän riveissä, eli lähempänä Rinnemetsää, mutta... Ei-kenenkäään-maat lähellä Nuormetsää, esim. Sola tai Rajamaat olisivat hyviä. :D | |
| Aihe: Vs: Peliseuraa? Ti Marras 08, 2011 5:56 am | |
| Sola kuulostaa mahtavalta. Haluatko aloittaa, vai aloitanko minä? | |
| | | Naar Valvoja
| Aihe: Vs: Peliseuraa? Ti Marras 08, 2011 9:56 pm | |
| Aloita sinä vaan, minä hyökkään sinne sitten. :) | |
| Aihe: Vs: Peliseuraa? Ke Marras 09, 2011 5:27 am | |
| | |
| | | Naar Valvoja
| Aihe: Vs: Peliseuraa? To Marras 10, 2011 8:17 pm | |
| Kiitos, täältä tullaan! :D | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Peliseuraa? | |
| |
| | | | Peliseuraa? | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |