| Ab Lupus Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille. |
|
| Seuraa sudelleni? | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Huurre Laumalainen
Viestien lukumäärä : 222 Hahmot : Korpinkutka, Kastehelmi
| Aihe: Seuraa sudelleni? Ke Elo 29, 2012 4:26 am | |
| Joo, mä olen vasta liittynyt tänne ja nyt etsisin sudelleni seuraa. Oikeastaan minkälainen seura tahansa kelpaa, joskin omani on vielä laumaton. Vähän tietoja mun omasta sudestani: -3 v. uros - juuri laaksoon saapunut -laumaton -luo mielellään uusia tuttavuuksia
Elikkäs olisiko kellään kiinnostusta peliin kanssani? :) | |
| | | susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Seuraa sudelleni? To Elo 30, 2012 6:51 am | |
| Minä voisin tarjota jotakin hukkastani seuraksi, jos kelpaa? Saat valita kenet haluaisit ja paikan missä pelata haluaisit :D | |
| | | Huurre Laumalainen
| Aihe: Vs: Seuraa sudelleni? To Elo 30, 2012 7:42 am | |
| Jep, seurasi on oikein tervetullutta! :) Voisin, vaikkapa pelata Ruusuasi vastaan, jos kelpaa? ;) Jos et halua sillä pelata, niin joku muukin toki käy :) Ja paikalla ei oikeastaan taida olla väliä, korpinkutka kun on vasta laaksoon saapunut :) Ja jos haluat voisit vaikka valita paikan sinne minne sinulle parhaiten sopii ;) Ja tuota jos sinä voisit kyhäillä pelille aloituksen? :) | |
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Seuraa sudelleni? Pe Elo 31, 2012 8:53 pm | |
| Ruusu sopii todella hyvin ja peli paikka voisi olla jossain Aarnimetsän lähellä. Minä voin kyllä aloittaa pelin :) | |
| | | Huurre Laumalainen
| Aihe: Vs: Seuraa sudelleni? Pe Elo 31, 2012 9:14 pm | |
| Kuulostaa loistavalta. :) | |
| Aihe: Vs: Seuraa sudelleni? Pe Elo 31, 2012 9:16 pm | |
| Tässä vielä linkki peliin :D | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Seuraa sudelleni? | |
| |
| | | | Seuraa sudelleni? | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |