Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Ovelan ja Roihun pennut

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Ovelan ja Roihun pennut Empty
ViestiAihe: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut EmptyTi Tammi 05, 2010 11:52 pm

Päätimme siis Trishan kanssa, että tarjoamme Ovelan ja Roihun pentuja ihmisille pelattavaksi. Aiomme molemmat ottaa itse yhdet pennut, eli kolme jää vapaille markkinoille.

Pennut ovat syntyneet viime vuoden toukokuun alussa, eli ovat iältään suunnilleen 8kk (jos en nyt aivan väärin laske :D). Ne ovat siis alfaparin pentuja ja siksi hyvässä asemassa laumassa. Iän takia pennuilla on jonkinlainen luonne valmiina, mutta uusi pelaaja saa tietenkin luoda sen lopullisen hahmon ja suunnitella sen tulevaisuuden. Pidemmittä puheitta, pennut:
- Riemu on pentueen toinen narttu, vilkkain ja vauhdikkain. Melko itsepäinen ja "minä osaan!" -asenteella liikkuva, jolla on välillä paha tapa kokeilla rajoja ja mittailla toisten auktoriteettia. Itsepäisyydestään huolimatta perheelleen ja laumalleen uskollinen sekä ystävällinen susi. (varattu naadialle) kuva klik
- Korsi on rauhallisin ja ystävällisin pentu. Kova into oppia ja kokeilla kaikenlaista, mutta ei häslää turhaan. Tarpeen vaatiessa osaa kuitenkin puolustaa itseään mm. muiden pentujen riehakkaita leikkejä vastaan. (varattu Metkalle)
- Koski tulee olemaan kookas urossusi, jolla vaikuttaa olevan sisarusten keskuudessa melkoinen auktoriteetti. Melko rauhallinen ja järkevä tapaus, vaikka silloin tällöin pentumainen innostus nappaa vielä uroksen mukaansa. (varattu Trishalle)
- Voitto on toinen kookkaimmista pennuista Kosken lisäksi. Nimensä mukaisesti uros on melko kilpailuhenkinen ja kunnianhimoinen, mutta ei uhittele jatkuvasti kaikille ja kunnioittaa laumaansa. (varattu Caramel.Foxille)
- Havu on pentueen pienikokoisin pentu ja Korren ohella rauhallisin. Ystävällinen, mutta puheissaan silti melko suorasukainen ja rehellinen. (varattu Singartille)

Kuten näette, Koski ja Havu ovat toistaiseksi varattu Trishalle. Hän miettii vielä kumman ottaa ja toinen on sen jälkeen vapaasti kenen tahansa valittavissa hahmokseen.

Tuossa on lyhyet kuvaukset pennuista, mutta se ei tarkoita, että pentujen tulisi jäädä juuri tuollaiseksi. Elämä ja kokemukset tietenkin muokkaavat luonnetta, joten sillä tavoin uudella pelaajalla on melko vapaat kädet hahmonsa suhteen. Ja mikäli joku on kiinnostunut, niin pentujen suhteista keskenään vielä hieman: Koski ja Voitto sekä Havu ja Korsi liikkuvat usein yhdessä, kun taas Riemu menee milloin kenenkin mukana härnäämässä muita. Jokainen pentu kunnioittaa vanhempiaan, Ovelaa ja Roihua, mutta heidän lisäkseen Korsi pitää myös suuressa arvossa Hetkeä.

Näin. Jos on kysyttävää, niin kysykää ihmeessä. Olisi hienoa nähdä pennut kasvamassa aikuiseksi ja nähdä, millaisia niistä lopulta tulee, joten pelaajia olisi mukava saada. Löytyykö kiinnostuneita? Toistaiseksi siis Korsi ja Voitto ovat ilman pelaajaa, myöhemmin myös Koski tai Havu riippuen Trishan päätöksestä. :)

// Ja mikäli jotakuta arveluttaa kuvan löytyminen, niin minä voin auttaa löytämään sopivan esimerkiksi Flickr.comin kautta. Etsiessäni Riemulle kuvaa löysin nimittäin pari kuvaa, joista tuli heti joku pennuista mieleen.

/// Vielä on siis varmasti vapaana Korsi, Kosken ja Havun tilanne selviää myöhemmin.

//// Kaikki pennut (ainakin toistaiseksi, ellei mitään yllättävää satu) varattu! Jäljelle jäävä pentu Trishan valinnan jälkeen menee todennäköisesti Singartin hahmoksi.

///// Kaikki varattu! Kiitos pelaajille kiinnostuksesta. :)

Viimeinen muokkaaja, naadia pvm Pe Tammi 15, 2010 10:14 pm, muokattu 4 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut EmptyKe Tammi 06, 2010 1:56 am

Minua kiinnostaisi tuo Voitto hukkanen ^^

Uroksen persoona kiehtoo, ja olisi hauskaa pelailla tuolla sudella -^^- Toivottavasti voisin saada tuon hukan riveihini ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut EmptyKe Tammi 06, 2010 4:24 am

Eiköhän se onnistu, Caramel.Fox. :) Sinä saat sen hahmoksesi, mikäli Trishalla ei ole mitään asiaa vastaan? Siitä vain hahmotietoja kirjoittelemaan ja jos tulee kysyttävää, niin laita viestiä joko tähän topiciin tai minulle yksityisviesti. :)
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut EmptyLa Tammi 09, 2010 2:08 am

Lähetänkö lomakkeen suoraan sitten laumattomiin ?
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut EmptyLa Tammi 09, 2010 3:20 am

No minä olisin aivan varmasti halukas ottamaan yhden :) Eli tämä Korsi olisi siis vielä vapaana? Pentunen olisi minulle haasteellinen pelattava, kun ei turhia häsläile :D Eli jos vain, niin minä mielelläni adoptoisin jälleen yhden lupuspennun :) Ja Siksikin se olisi mielenkiintoista, kun Ovelan laumassa minulla ei ole vielä susihukkasta ollutkaan.
Singarti
Valvoja
Valvoja
Singarti

Nainen Viestien lukumäärä : 193

ViestiAihe: Vs: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut EmptyLa Tammi 09, 2010 7:40 am

Minuakin kiinnostaisi ottaa "valmis" hahmo, siinä olisi haastetta. Tähän mennessä näköjään muut on varattu, eli odotan Trishan päätöstä, kumman hän ottaa ja valitsen jäljellejäävän, jos sallitaan. ^^ Minullakaan ei ollut vielä sutta Ovelan laumassa (vaikka ehkä suunnitteilla onkin ollut oma hahmo tai kaksi...), ja siksi olisi kiinnostusta saada hahmo siihen laumaan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut EmptyKe Tammi 13, 2010 6:03 am

Caramel.Fox, Voittohan kuuluu Ovelan laumaan eikä siis laumattomiin. Mutta kun kyseessä on ns. valmis hahmo, niin lähetä tiedot vaikka minulle. Katson ne nopeasti läpi, ilmoitan jos on jotain ilmoitettavaa ja sitten pääset pelailemaan pojalla vapaasti.

Metka, Korsi on siis sinulle varattu! :) Sama homma kuin Caramel.Foxin kanssa, että tiedot sitten minulle niin lukaisen ne läpi ja pääset pelailemaan. Tuskin kenenkään pennun tietojen kanssa mitään ilmoitettavaa tulee, mutta katson ne kuitenkin läpi että vältytään turhalta häslingiltä.

Singarti, jätetään siis jäljelle jäävä pentu sinulle. :) Ilmoittelen vaikka kun Trisha ilmoittaa päätöksestään minulle.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut EmptyKe Tammi 13, 2010 6:07 am

Jee!!!
Onkos nyt pennuilla semmossiita pelejä historiassa, joihin olisi hyvä tutustua, että tietää mitä niille on tapahtunut...? Jos sais linkkistä?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut EmptyKe Tammi 13, 2010 6:13 am

Caramel.Fox, huomasitkin että olit laittanut jo Voiton tiedot esille. Oukkei, homma on tältä osin selvä, eli ei tarvitse lähettää noita enää erikseen minulle. :)

Metka, tässäpä olisi pelilista (siltä varalta, että muitakin pentujen pelaajia kiinnostaa):
(- Kina aikoo ryövätä yhden Roihun penikoista itselleen: Periaatteessa ei koske pentuja, sillä ne olivat vielä niin pieniä, mutta jos joku on utelias. Kyseisessä pelissä pennut kuitenkin pääasiassa nukkuvat rauhallisesti kun muutama muu susi puolustaa pentuja rajarikkurilta.)
- Tutkimusretkellä: Roihu ja pennut kävivät pesien ulkopuolella yhdessä ja törmäsivät Hetkeen.
- Hetki näyttää pennuille reviirin rajoja: Koskee pääasiassa Kortta ja Havua, sillä muut pennut jäivät pesille. Hetki näytti kaksikolle pelin nimen mukaisesti reviirin rajoja ja samalla Korsi ja Havu saivat kaadettua ensimmäisen, oikean saaliinsa Hetken avustuksella.
- Perheillallinen: Koko perhe (Ovela, Roihu ja pennut) koolla. Peli on toistaiseksi kesken. Kaikki pelit uusilla hahmoillanne sijoittuvat siis vasta tämän pelin jälkeen, mutta saatte toki alkaa pelailla jo.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut EmptyKe Tammi 13, 2010 6:21 am

Kiits!
Trisha
Alfa Wolf
Alfa Wolf
Trisha

Nainen Viestien lukumäärä : 1914
Hahmot : Ovela, Katala

ViestiAihe: Vs: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut EmptyPe Tammi 15, 2010 5:35 am

Kyllä minä taidan napata Kosken. Vaikea päätös, Havussa oli niin paljon sellaista, joka myös miellytti. Mutta otetaan Koski. ihastuttava Havu-poika siis siirtyy Singartille, mikäli hänellä ei ole mitään tätä vastaan?
http://deepunder.wordpress.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut EmptyPe Tammi 15, 2010 10:16 pm

Päivitin nyt Kosken Trishalle ja varmuuden vuoksi Havun Singartille.
Singarti
Valvoja
Valvoja
Singarti

Nainen Viestien lukumäärä : 193

ViestiAihe: Vs: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut EmptyMa Tammi 18, 2010 5:31 am

Olen valmis ottamaan Havun hellään huomaani. ^^ Kiitoksia luovuttajille!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Ovelan ja Roihun pennut   Ovelan ja Roihun pennut Empty

Ovelan ja Roihun pennut
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Var... VEREN ja Korpin pennut
» Pennut pulassa - Meni jo! xD