| Ab Lupus Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille. |
|
| Var... VEREN ja Liekin pennut | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Saiccu Alfa Wolf
Viestien lukumäärä : 774
| Aihe: Var... VEREN ja Liekin pennut Ke Helmi 17, 2010 3:46 am | |
| Blackyn kanssa sovimme, että Var... VERI ja Liekki saavat myös pentuja. Pentuja syntyy 5, mutta kaksi jää vain eloon, koska Liekkiä ei kiinnosta pentujen vointi ja kasvatus. Kide (minun npc-hahmoni) adoptoi nämä kaksi pentua vaivihkaa, koska Varpullakaan ei riitä kiinnostusta näille kahdelle pennulle Korpin pentujen kaitsemisen takia.
Kide kasvattaa pennut ikään kuin "salassa" ja kaukana Verestä ja muista pahamaineisista susista, koska tahtoo pennuille terveen ja valoisamman tulevaisuuden. Varaemomme nimeää pennut seuraavasti: Oveluus (uros) Oivallus (narttu)
Oivalluksen otan itse hahmokseni. Oveluus menee Shuin huostaan.
Viimeinen muokkaaja, Saiccu pvm Ke Helmi 17, 2010 3:51 am, muokattu 1 kertaa | |
| | | Shui Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 2116 Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre
| Aihe: Vs: Var... VEREN ja Liekin pennut Ke Helmi 17, 2010 3:48 am | |
| Ohh, Minä olen vapaaehtonen ottamaan jäljelle jääneen vastaan :)) | |
| | | Naar Valvoja
Viestien lukumäärä : 2411 Hahmot : Tuisku, Säde, Vinha, Kosto, Usko, Hukka, Kipinä ja Mäkärä
| Aihe: Vs: Var... VEREN ja Liekin pennut Ke Helmi 17, 2010 3:50 am | |
| | |
| | | Saiccu Alfa Wolf
| Aihe: Vs: Var... VEREN ja Liekin pennut Ke Helmi 17, 2010 3:51 am | |
| | |
| | | Shui Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 2116 Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre
| Aihe: Vs: Var... VEREN ja Liekin pennut Ke Helmi 17, 2010 3:54 am | |
| | |
| | | Saiccu Alfa Wolf
| Aihe: Vs: Var... VEREN ja Liekin pennut Pe Kesä 18, 2010 10:31 pm | |
| Pitänee nyt siis lykätä tätä pentuetta tuonnemmas, kun venähti hieman tämä hanke. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Var... VEREN ja Liekin pennut | |
| |
| | | | Var... VEREN ja Liekin pennut | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|