Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt)

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
-Mex-
Beta Wolf
Beta Wolf
-Mex-

Nainen Viestien lukumäärä : 1952
Hahmot : Hetki, Kauhu, Ilo, Valta, ja Korppi

Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt)   Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt) - Sivu 2 EmptyTi Marras 11, 2008 7:56 am

Peni kähähdys kuului turren suusta. Se inhosi lavererlla saamiaan tietoja, mutta olihan se nyt luaman beta, ja ehkä tulevaisuutena toinen alfa, vaikkei kaksikosta mitään paria tulisikaan koskaan. Turre katsahti Haukkaan mietteliäästi " Se mitä tiedän kahdesta laumasta toista johtaa narttu Viima ja toista puoelstaan uros Ovela. Luulen että meidän kannattaisi ottaa yhteyttä Viiman laumaan. Uroksena kun on helpompi ottaa yhteys Viimaan. ovelaa en ole milloinkaan nähnyt ja tieto hänestä on vähäistä, sen tiedän että hän on melko vahva eikä hänelle kannata ryppyillä. " Turre sanoi varman olosiena. Turre oli tietoinen monista asioita mutta nyt sen täytyi pelata kunnolla. Se tiesi että Laumassa oleminen saattoi olla huono ajatus, sillä Turre oli johdon haluinen ja melkoisen innokas. " Mitä mieltä olet jos minä lähden käymään Viiman luona ja kehotan häntä liittoutumaan kanssamme " Turre snaoi luoden katseen Haukkaan melkoisen Arvokkaasti mutta hivenen alistuvasti. Turren oli opeteltava alistumaan mutta nyt sillä oli jo muut suunnitelmant. jos tuon alfa Haukka suostui ehdotukseen Turre painelisi oitis Viimaa etsimään. " Sinä voisit jäädä tänne ja etsiä tassuihisi Kuuran sekä Tuhkan, he ovat laumattomia tällä alueella. Kuura saatta olla vaieka tapaus mutta kerro hänelle että minä pyysin sinua nini hän voisi ehkä kuunnella. " Turre sanoi ja odotti nyt Haukan vastuasta joko saisi lähteä etsimään viimaa tai sitten ei.
Takaisin alkuun Siirry alas
Calarma
Vara-Alfa Wolf
Vara-Alfa Wolf
Calarma

Nainen Viestien lukumäärä : 859
Hahmot : Haukka, Sammal, Takku, Muurahainen

ViestiAihe: Vs: Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt)   Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt) - Sivu 2 EmptyTi Marras 11, 2008 8:45 am

Haukka katsoi Turrea arvioivasti ja mietti tämän sanoja tarkkaan. "Minkälainen alue Ovelalla on, entä Viiman? Kumpaa laumaa pidät omasta mielestäsi heikompana kuulemasi ja näkemäsi perusteella?" uros kysyi Turrelta sitten, se ei nimittäin noin vain toista päästäisi liikkeelle. Mieluummin se itse jututtaisi lauman alfaa, kuin antaisi Turrelle sen homman. Ja jos tuo kerran tunsi Tuhkan ja Kuuran entuudestaan, voisihan tuo itse käydä nämä suostuttelemassa. Ja Haukka uskoi Viiman tapaavan mieluummin itse alfan, ei betaa.

Haukka kohotti katseensa yläilmoihin, josta se näki suuren kurkiauran. "Kurkia. Talvi on tulossa, joten nyt on tärkeintä saada vuorilta alue. Sieltä, mistä minä tulin, ei ollut sekä ruualle kätköpaikkaa, että meille suojaa. Eli lauman jäsenten hankkiminen on silti saalistamisen kannalta elinehto." totesi seuraten kurkiauran kulkua etelään päin katseellaan. Kun se katosi järven tuolle puolen siirsi Haukka katseensa Turreen.
-Mex-
Beta Wolf
Beta Wolf
-Mex-

ViestiAihe: Vs: Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt)   Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt) - Sivu 2 EmptyTi Marras 11, 2008 7:33 pm

Turre osasi suurin piirtein arvioida Haukan ajatukset, se tiesi että toinen menisi mielellään itse tapamaan tosita alfaa. Mutta Turre oli päättänyt yrittää. " Heidän alueensa on tietääksnei suurinpiirtein yhtä suuret. En niin ole taavannut ovelan laumalaisia, ja jso olen he eivät puhu lauman asiositaan. joten Ovelan jäsneiä on vaikea tunnistaa. Ehkä ovelan lauma on vahvempi, mutta siitä en ole varma. " Turre sanoi ja heilautti häntäänsä, se suurin piirtein tiesi mistä se voisi löytyää Viiman, tai viiman rajojen vartioita. Tottahan Ovelan alumalaiset ovat samalla tavallla vartiossa, mutta Turre oli yhä sitä mieltä että Viima olisi liittolaiseksi paljon suotuismapi vaihtoehto.

Kurki auran lentäessä kolmikon yli turre muistu viime talven, se oli saapunut melkein samalla tapaa. " Luulen että meidän olisi hyödyllistä etsiä tositaiseksi suojaa tuolta suunnsasta. Luulisin että niitä kohden vuoria voisi olla jonkin laisia luolan tynkiä joissa voisimme majailla jonkin aikaa. en vain osaa oikein sanoa kuuluuko vuoret jommalle kummalle laumalle, sillä olen käynyt siellä vain kerran. " Turre lausahti se katsahti Kurki auraa uudelleen ja laski katseensa sitten Haukkaan. ja odotti jälleen tuon vastausta. Tietnekin Turre lähtisi etsimään Tuhkaa ja Kuuraa. Se tiesi että Kuura saattoi olla vaikeasti suostuteltava, mutta Jos Haukka ei lähtisi etsisi turre Kuuran tassuihinsa ennemmin tai myöhemmin, olihan Turre viettänyt tuon kanssa iakaa aijemminkin.
Calarma
Vara-Alfa Wolf
Vara-Alfa Wolf
Calarma

ViestiAihe: Vs: Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt)   Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt) - Sivu 2 EmptyLa Marras 15, 2008 12:03 am

Haukka nyökkäsi hiljaa ja katsahti Tuulta ohimennen. Tuota tuo ei ollut noteerannut hetkeen ja oli nyt kummissaan, että mitäs tuo oli oikein nämä viime miinutit tehnyt. Katseensa Turreen palauttaen Haukka nyökkäsi taas. Järventoiselta puolelta olen haistanut naaraan merkkaavan reviiriä. Sen täytyy siis olla Viima. Haukka ajatteli ja heilautti häntäänsä. "Minä etsin Viiman, Turre, sinä tunnet Tuhkan ja Kuuran ja kykenisit varmasti suostuttelemaan nämä laumaan. He turvaisivat lauman selustaa samalla, kun itse yritän turvata koko laumaa." totesi Haukka Turrelle.

Se aikoi itse mennä Viiman ja/tai Ovelan pakeille. Haukka halusi tutustua laumaa johtaviin ja kysyä vasta sitten liittoutumista, se oli osa Haukan periaatteita.

¤Ajatus kulkee, eli ei :(¤
-Mex-
Beta Wolf
Beta Wolf
-Mex-

ViestiAihe: Vs: Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt)   Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt) - Sivu 2 EmptyLa Marras 15, 2008 6:06 am

matalan tuhaduksen päästi Turre suustaa nkun Haukka kertoi menevänsä itse etsimään viiman tai Ovelan. Noh Turre suuntaisi etsimään ystäväänsä Kuuraa ja tuttavaansa Tuhkaa. Turren täytyi vain ensin miettiä miten ilmaisis asian Kuuralle. Tosin Turre tiesi että oli beta ja jonkin laista vaikutus valtaa myös, tosin jokaiseen tekemiseensä Turre tarvitsi Haukan suostumuksen. Se saattoi olla vaikeaa varttuneelle entiselle alfalle. Turre halusi kuitenkin tavata itse myös viimaan ja se aikoisi tehdä sen myöhemmin.

Tosin tapaaminen saattaisi vauritoittaa Turren asemaa Haukan laumassa. Noh se oli sen ajan murhe, nyt hukka suuntaisi etsimään ystäväänsä Kuuraa.

" Asia selvä, tapaammeko täällä järvellä kahden päivän kuluttua, sillä minulla saatta kestää Kuuran suostuttelussa tiedäthän. " Turre lausahti ja nosti päänsä korkealle aivan kuin olisi itsestään ylpeä. Noh Turre oli itsestään ylpeä ja se aikoi näyttää Haukalle että vaikka olikin iäkäs löytyi tusota myös vanhat alfa taidot hyvin tuoreina. Tosin Turren luonne oli muuttunut ja se saattaisi vaikuttaa moneenkin asiaan.

" Minä lähden nyt etsimään Kuuran sekä Tuhkan. Tuo narttu tulee varmaankin sinun mukaasi. " Turre lausahti ja oli kääntämässä selkäänsä alfalle ja suunanten sitten etsimään Kuuraa missä ikinä olisikin.
Calarma
Vara-Alfa Wolf
Vara-Alfa Wolf
Calarma

ViestiAihe: Vs: Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt)   Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt) - Sivu 2 EmptyLa Marras 15, 2008 7:57 am

¤-mex- Ilmeisesti veit hahmosi pois pelistä? Black Sabbath; Jatkammeko vielä peliä, vai päätämmekö pelin tähän?¤
-Mex-
Beta Wolf
Beta Wolf
-Mex-

ViestiAihe: Vs: Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt)   Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt) - Sivu 2 EmptyLa Marras 15, 2008 9:09 am

Juu kyllä, Turre lähtee etsimään Kuuraa ja muita laumattomia kuten Haukka pyysi
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt)   Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt) - Sivu 2 EmptyMa Marras 24, 2008 3:37 am

Voitaisiin lopetella, pelata myöhemmin lisää. Tosiaan järjetön määrä kokeita ja koneongelmiakin, joten aika on vähän tiukilla.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt)   Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt) - Sivu 2 Empty

Nuuskauksia ja kuonoja(Päättynyt)
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: Joutomaat (in-game) :: Järven ranta laaksossa-
Siirry: