| Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ti Helmi 23, 2010 12:02 am | |
| Täällä on jo pari tälläistä olemassakin muilta käyttäjiltä, ja päätin itsekin tälläisen lykätä. Varsinainen pelilistaus on tuossa linkissä. Tässä pieni tietopaketti hahmoista näin alkuun. Korvapuoli, lempeähkö nuori naaras, tempperamenttia löytyy kuitenkin jos on tarve. Tulisilmä, nuori ja elinvoimainen uros, jolla egoa hieman liikaakin. Tällä hetkellä pelitilanne on sellainen, että Korvapuolella on kaksi melko hitaasti etenevää peliä (+ yksi tiedossa) ja Tulisilmällä yksi, sekä liittymispeli tiedossa. Molemmat siis tällä hetkellä vapaina parille pelille. Halukkaita? |
|
| |
Shui Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 2116 Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Su Huhti 04, 2010 8:54 pm | |
| Heinälle ja Tulisilmälle voisi suunnitella peliä? :) Jos vaikka saataisiin pentujakin tähän maailmaan by Tulisilmä ja Heinä | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ma Huhti 05, 2010 6:31 am | |
| Juu, jälleen näkemisen riemua. 8"D Ja että pentuja? *myhäilyä* Katsotaan mitä peli tuo tullessaan. >8) |
|
| |
Shui Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 2116 Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ma Huhti 05, 2010 6:35 am | |
| Selvä näin teemme, pistänkö minä pelin pystyyn ja katsokaamme mitä tapahtua? 8'3 | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ma Huhti 05, 2010 6:37 am | |
| Joo, sinä voit laittaa. Ehdin toivon mukaan vielä nyt tämän illan puolella vastaillakin... 8) |
|
| |
Shui Vakio laumalainen
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ma Huhti 05, 2010 6:48 am | |
| | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ma Huhti 05, 2010 7:39 am | |
| - Dino kirjoitti:
- Täällä on jo pari tälläistä olemassakin muilta käyttäjiltä, ja päätin itsekin tälläisen lykätä.
Varsinainen pelilistaus on tuossa linkissä. Tässä pieni tietopaketti hahmoista näin alkuun.
Korvapuoli, lempeähkö nuori naaras, tempperamenttia löytyy kuitenkin jos on tarve. Tulisilmä, nuori ja elinvoimainen uros, jolla egoa hieman liikaakin. Hahmokaartiin liittyi myöskin Kultaturkki, joka kaipaa seuraa. Kyseessä siis melko omaperäinen ja suorasukainen narttu. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ke Huhti 14, 2010 12:23 am | |
| Nomnom, tuplapostaus... Tilanne tällä hetkellä:
Korvapuoli 2 Tulisilmä 2 Kultaturkki 0 |
|
| |
Shui Vakio laumalainen
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ke Huhti 14, 2010 2:36 am | |
| Uni voisi pelata pelin Kultaturkin kanssa? :) Mutta se pitäisi sitten olla ennen sitä Unen ja Metkan peliä ;D | |
|
| |
susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ke Huhti 14, 2010 2:38 am | |
| Minun hahmo porukoista löytyy muutama narttu ja yksi uros susi, voisi myös pelata jonkun kanssa, jos kelpaa. Pyry ja kultaturkki voisi vaikka tavata, jos käy? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ke Huhti 14, 2010 3:21 am | |
| Shui // Juu, Uni käy oikein hyvin. Kumpi tekee pelin?
susu98 // Pyry ja Kultaturkki voivat myös tavata. Kumpis tämän aloittelee? |
|
| |
susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ke Huhti 14, 2010 3:28 am | |
| Jos vain käy niin sinä voisit aloittaa pelin kun ne minun otsikot ovat ihan kuusesta otettuja.
Paikalla ei ole minusta väliä, mutta Pyryllä oli se tassu niin ei ihan rihveesti liiku sen kassa! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ke Huhti 14, 2010 3:40 am | |
| Okei, tehdään näin. Ei omatkaan otsikot mitään riemuvoittoja ole, mutta värkätään nyt jotain. Laitan linkin yksärillä kun saan valmiiksi. |
|
| |
Shui Vakio laumalainen
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ke Huhti 14, 2010 6:13 am | |
| Dino voi kans tehä tonkin Unen ja Kultaturkin pelin? :) Mulle on ihan sama minne ja sen verran vaadin ettei nartulle mitään suuria muutoksia tulisi, esim haavoja jne :D Koska kun mullahan on tuo peli Metkan kans niinku vasta jälkeenpäin kultaturkin ja unen tapaamisen :D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa To Huhti 15, 2010 3:49 am | |
| Joo, minä voin tehdä kun nyt kerran koneella olen. Ja Kultaturkki nyt on aika leppoisa tapaus, joten sen kanssa tuskin minkäänlaisia ulkoisia muutoksia pääsee tapahtumaan. 8) Laitan taas sen linkin yksityisviestillä enkä ala edit-nappia rääkkäämään... |
|
| |
Shui Vakio laumalainen
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa La Huhti 17, 2010 3:54 am | |
| Heinän ja Korvapuolen välille peli? :) Pääsisi Heinä hehkuttamaan sitä että kantaa pentuja jollekulle :D Ja sausu samassa hyvän ystävän ;) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa To Toukokuu 06, 2010 7:22 am | |
| Voi anteeksi, oli viesti mennyt ohi näön. Ja juu, käy oikein hyvin. Haluatkos sinä kenties tehdä pelin?
Btw, Tulisilmä kaipailee seuraa. Onkos jollakulla hahmoa vapaana? |
|
| |
Shui Vakio laumalainen
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa To Toukokuu 06, 2010 7:23 am | |
| Tee sinä vaan peli, mulla on taas yksi peli aloitettavana ja pariin peliin vielä vastaamatta joten kiirettä pitää ja en oikeen ehdi nyt, luultavasti vastailen sitten aamulla ;) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa La Toukokuu 15, 2010 11:41 pm | |
| Hahmokaartiin on tullut uusi jäsen, Mustarastas nimeltään. Tiivistettynä se on vallanhimoinen, arvostusta kaipaava, hellyyttävä ja typerä nuori uros. Tälle uutukaiselle hukalle kaipaisisin seuraa, samoin kuin Korvapuolelle (nuormetsäläinen) ja Tulisilmälle (liittymässä rinnemetsäläisiin). |
|
| |
Shui Vakio laumalainen
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Su Toukokuu 16, 2010 6:00 am | |
| No minun hahmokaartista löytyisi ilmeisemmin Harakansilmä Mustarastaalle seuraksi :) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Su Toukokuu 16, 2010 10:18 pm | |
| Riesalle haluaisin peliä, jos narttu kelpaisi jonkun seuraksi? (: Kyseessä siis hieman vanhempi, paljon kokenut ja rauhallinen hukkanen. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ma Toukokuu 17, 2010 2:23 am | |
| Shui // Jeps, kumpis tekee aloituksen? 8) Sahia // Tulisilmä tai Mustarastas olisi varmaan hyvä Riesalle. Tulisilmän kanssa pelatessa tosin pelin pitäisi sijoittua aikaan ennen rinnemetsäläisiin liittymistä, koska varsinaista liittymispeliä ei ole vielä pelattu. Kumman itse mieluummin ottaisit ja oletko kenties halukas aloittelemaan? xD |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ti Toukokuu 25, 2010 5:55 am | |
| Minulle on ainakin aika sama, kumpi tulee. Sama sen aloituksen kanssa. Voin aloittaa, jos et halua, mutta sinäkin voit aloittaa. x) |
|
| |
susu98 Vakio laumalainen
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ti Toukokuu 25, 2010 6:23 am | |
| Minulla on hahmoja jos seura kelpaa? :) Voit itse valita ja vaikka jos jaksat niin piakkaisen katsoa hahmojani :) Ja minulle käy mikä vain sinun hahmoistasi :) Eli saat valita peli kumppanit molemilta :) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa Ke Toukokuu 26, 2010 4:29 am | |
| Sahia, minä voin käydä jotain tekemässä ja otetaan nyt vaikka se Mustarastas. Laittelen linkkiä vaikka yksärillä. Susu98, Pilvi ja Mustarastas voisivat olla mielenkiintoinen yhdistelmä, joten jos sinulle käy niin katsoisin mielelläni mitä siitä tulee. Haluatko tehdä aloituksen vai hoidankos minä sen osan? |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa | |
| |
|
| |
| Dinon hukkasien seuranhaut // Aina voimassa | |
|