Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kaksi narttua kohtaa!! -loppu-

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Kaksi narttua kohtaa!! -loppu- Empty
ViestiAihe: Kaksi narttua kohtaa!! -loppu-   Kaksi narttua kohtaa!! -loppu- EmptyMa Huhti 05, 2010 5:55 am

Pilven juoksut oli jonkin aikaa sitten alkaneet ja se kuljeksi etsimässä Revontulta tällä hetkellä solassa. Pian Pilvi näki kauenpana toisen suden ja meni lähemmäs.
Tarpeeksi lähelle päästyään narttu huikkasi "hei, kuka sinä olet?" varautuneesti ja karvaat hieman pörhöllään taistelu valmiudessa.



Toinen juoksuinen narttu istuskeli mietteliäänä pienellä kivellä. Tähti kuuli äänen takaansa ja kääntyi nopeasti katsoen arvellen toista. "minä olen Tähti, mutta kerro kenelle nimeni kerroin." Tähti vastasi.



"Tähti!" Pilvi toisti ja jatkoi pian "minä olen Pilvi, mitä teet täällä?" narttu kysyi samalla. Pilvi alkoi rauhoittua kun toinen oli hieman pieni ja nuorempi kun Pilvi itse, joka sai Pilven ajatelemaan toisen olevan heikko.



Tähti huomasi toisen rauhoittuvan ja rauhouttui itsekin. "hauska tutustua Pilvi" se tervehti ystävällisesti. se heilautti häntäänsä ystävällisesti. "minä etsin uroksia joita kiusata juoksujen tuoksulla" narttu sanoi virnistäen pirullisesti.


Viimeinen muokkaaja, susu98 pvm Ma Huhti 05, 2010 6:12 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Kaksi narttua kohtaa!! -loppu- Empty
ViestiAihe: Vs: Kaksi narttua kohtaa!! -loppu-   Kaksi narttua kohtaa!! -loppu- EmptyMa Huhti 05, 2010 6:12 am

"ai uroksia joita kiusata! no ehdotan että pysyt kaukana Revontulesta, enkä tiedä Hiekastakaan onko häntä järkevä kiusata" Pilvi kertoi ja väläytti hampaitaan 'Revontulen' kohdalla. Narttu näytti nyt jo rentoutuvan ja istahti maahan katsellen taivasta. "en siis ole ainoa jolla on juoksut siis tässä meidän keskuudessamme?" narttu kysyi vaikka se sen jo tiesikin.


"niin, uroksia kiusaamaan. ja koitan välttää näitä uroksia" Tähti totesi vaikka se ei tiennyt miksi. "mutta en ehdi nyt rupatella vaikka se kivaa olisikin, minun pitää löyttä joku jota kiusata. tähti sanoi ja lähti pois päin.


Pilvi nykkäsi ja päästi toisen menemään.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kaksi narttua kohtaa!! -loppu-
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Valta kohtaa vanhuksen
» Pohjoisella vuorella kohtaa kaksi sutta

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: Yksinpelit (in-game) :: Joutomaat-
Siirry: