| Ab Lupus Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille. |
|
| Lauma kasaan - Lopetettu- | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Rat ki Rani Laumalainen
Viestien lukumäärä : 247 Hahmot : Kuura
| Aihe: Vs: Lauma kasaan - Lopetettu- To Syys 15, 2011 3:12 am | |
| Kuura kuunteli Vallan puhetta miettivästi ja painoi sanat tarkasti mieleensä. Mutta se oli lauman uusi jäsen, eikä tuntenut tarkemmin sen enempää reviiriä kuin laumalaisiakaan. Susi oli kyllä tarkistanut, missä alueen rajat kulkivat, jotta osaisi olla ylittämättä niitä vahingossa, mutta sisäisistä alueista sillä ei ollut juuri minkänlaista käsitystä. Hetken ajan hukka tuumi uskaltaisiko esittää kenties typerältä kuuluvat kysymykset, joita sen päässä pyöri, mutta arveli sitten että oli parempi kysyä kuin jäädä epätietoisuuden valtaan.
Niinpä valkoturkki rykäsi osoittaakseen, että sillä oli jotain asiaa, ja alkoi sitten puhua - hivenen katkonaisesti tosin, koska Kuura oli huolissaan siitä minkä vastaanoton saisi. "Minä en tiedä missä pesät ovat", susi ensin huomautti, ja jatkoi sitten: "enkä tiedä ketkä laumaan kuuluvat. Mutta osaisin metsästää. Miten metsästysryhmään pääsee?"
#Palautan nyt Kuuran mukaan tähän peliin, toivottavasti typerät kysymykset eivät haittaa - tämä näytti luontevimmalta paikalta esittää ne.# | |
| | | Shui Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 2116 Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre
| Aihe: Vs: Lauma kasaan - Lopetettu- To Marras 17, 2011 6:00 am | |
| Sudenkorento loi varsin halveksuvan mulkaisun Surmaan. Sitten se kohensi ryhtiään ja ei suonut noinkin rehdille laumatoverilleen enään minkäänmoista huomiota, päätettiin jättää mokoma omaan arvoonsa. '' Minä voin jäädä tänne lähettyville, onhan tämä kohtaamispaikka ja niillehän laumalaisten yleensä olisi luontevimminta hakeutua. '' Heitettiin ehdotus ilmoille ja siirrettiin pian katse Kuuraan, lauman uusimpaan jäseneen.
// Voi kauhistus kun lyhyt taas, mutta empähän ainakaan jumita tätä peliä enään :D // | |
| | | harinezumi Valvoja
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Tuuli, Surma, Hohto, Ronski, Hurme
| Aihe: Vs: Lauma kasaan - Lopetettu- To Marras 17, 2011 6:56 am | |
| Surma kuunteli tarkkaan alfansa ohjeet ja nyökkäsi. Asia oli jälleen harvinaisen selvä ainakin Surman kohdalla. Narttu ei voinut olla huomaamatta Sudenkorennon antamaa ilmettä, mikä toki ei hälventänyt valkoturkin epäilyjä. Lisäksi se ei sulattanut ajatusta siitä, että Korento jäisi yksikseen hiippailemaan alueelle. Yleensä niin kärkäs susi ei kommentoinut toisen ehdotukseen mitenkään, vaan päätti antaa alfaparille tämän ehdotuksen hoidettavakseen.
Tämä uusi laumalainen.... Kuura herätti jälleen suden huomion. "Kulje vain reviirin keskustaa kohden, niin ennenpitkää törmäät pesiin. Hajut tulevat tietenkin ennemmin vastaan ja niitä on helppo seurata." Surma selitti mitaten katseellaan varsin samanlaista hukkaa ja nuuhki ilmaa toisen suunnalta. "Jos metsästysryhmään mielit, ilmottaudu minulle. Olen Surma, kuten varmaan kuulitkin jo, ja olen tämän lauman metsätysryhmän johtaja. Vaikutat varsin sopivalta. Kerro ensin vahvuuksistasi. " Se esittäytyi ja päätyi heti kyselemään toisesta ja tämän taidoista. Sen päässä jo pyöri suunnitelmia, miten se rakentaisi metsästysryhmänsä ja tässä metsästysryhmäläisten taidot nousisivat vahvasti esiin, ohjaten heidät oikeanlaisiin tehtäviin ryhmässä. | |
| | | Rat ki Rani Laumalainen
Viestien lukumäärä : 247 Hahmot : Kuura
| Aihe: Vs: Lauma kasaan - Lopetettu- Ke Tammi 11, 2012 12:30 am | |
| #Jos minä nyt vastaan, kun kukaan muukaan ei sitä tee.#
Kuura tervehti hänelle esittäytynyttä sutta kunnioittavasti ja kiitti tiedosta pesien sijaintia koskien. Metsästysryhmään liittyminen tosiaan kiinnosti valkoista pohjoisen seudun kasvattia suunnattomasti, uros kallisti päätään ja mietti hetken Surman sanoja. "Nimeni on Kuura", uros esittäytyi. "Ja metsästysryhmän jäsenyys tosiaankin kiinnostaisi." Susi mietti vielä hetken ja otti tukevamman asennon ennen kuin alkoi selostuksensa.
"Olen kotoisin pienestä laumasta pohjoisesta", Kuura aloitti, koska arveli taustansa saattavan hyvinkin vaikuttaa asiaan varsinkin, koska sillä oli vaikutusta metsästystaitoihin. "Totuin siellä metsästämään laumassa, tai ryhmässä, kummin päin tahansa - eihän se lauma ollut ryhmää suurempi", susi jatkoi selitystään vaikkakin arveli kuulostavansa typerältä, mutta oli varmasti parempi kertoa kaikki saman tien, ettei jäisi epäselvyyksiä. "Olen hieman hidas juoksemaan mutta varsin kestävä, ja opettelen aina tuntemaan elinalueeni. En vain ole vielä ehtinyt tehdä sitä täällä." | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Lauma kasaan - Lopetettu- | |
| |
| | | | Lauma kasaan - Lopetettu- | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|