| Ab Lupus Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille. |
|
| Uusi omega - Kutsu peli (Kuollut) | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Calarma Vara-Alfa Wolf
Viestien lukumäärä : 859 Hahmot : Haukka, Sammal, Takku, Muurahainen
| Aihe: Uusi omega - Kutsu peli (Kuollut) Ma Heinä 21, 2008 11:52 pm | |
| ¤Elikkäs tuli virhe kutsuessani sinua tänne zeci. Tarkoitin kotimetsää, en pesä luolia.¤
Vainu oli ohimennen huomannut uuden omegan, tai ainakin se oletti sen omegaksi, saapuneen laumaan samaisena päivänä ja aikoi mennä jututtamaan tuota. Mielessään se oli hyvin myrtynyt Roihulle, joka pääsi niin katalan nopeasti pois typerästä omegan asemasta. Ylimielisyys ja suuttumus ei ollut nartulle ominaista, mutta Roihu oli saanut sen sapen kiehahtamaan yli omega taistelussa. Alkukevät vaihtuisi kohta loppukevään puolelle ja sen jälkeen.
Nartun vaaleat tassut värähtivät tuntuvasti sen tuntiessa tassuissaan jotain hyvin epämiellyttävää ja kylmää. Katsahtaessaan hiilen mustilla silmillään alas se tajusi kävellä. Alkukevään sulattama sammaleinen maa oli petollista ja upottavaa, eikä järin mukavaa paikka paikoin. Tuulessa aaltoileva turkki alkoi mairitellan sen huomaamattomasti lihaksikasta ruumista sen astellessa hieman lähemmäksi pesäkolojen suuntaa ja johtajan kalliota, se ei kiinnittänyt Vaitiin, Varmaan tai Louskuun mitään huomiota, jos ne edes siellä olivat. Narttu haki Raivon hajua, jonka löysikin pian ja lähti seuraamaan sitä pää ylhäällä ja hieman viekoitteleva ilme kasvoillaan. Vaikkei häntä näyttänytkään muuta kuin luottamusta, se elekielellään ilmaisi myös olevansa Raivoa ylempi ja siten toivoi saavansa tuon alistumaan tai mielistelemään. Mieluusti molempia.
Viimeinen muokkaaja, Calarma pvm Ke Tammi 28, 2009 8:36 am, muokattu 1 kertaa | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Uusi omega - Kutsu peli (Kuollut) Ti Heinä 22, 2008 12:06 am | |
| ¤ ei se mitään ¤
Raivo oli lähtenyt tutkimaan läheistä metsää. Se käveli upottavassa sammaleessa ja katseli ympärilleen. Se mietti, milloin tapaisi betasusi Usvan ja kaksi muuta laumalaista jotka eivät olleet pesäluolalla sen saapuessa: Vainu ja Roihu. Kumpikohan niistä oli omega ennen minua? se kysyi itseltään. Se pysähtyi ja istahti sammalmätään päälle.
Pian se haistoi toisen suden. Raivo ei tunnistanut hajua, joten se tuskin oli Ovela, Varma, Vaiti tai Lousku. Ehkä joku niistä nuorista luolalla, tai joku muu. No sen saa nähdä pian. Nyt Raivo kuuli pientä töminää kun toinen susi lähestyi. Raivo käänsi päätään ja katsoi sinne mistä ääni tuli. |
| | | Calarma Vara-Alfa Wolf
| Aihe: Vs: Uusi omega - Kutsu peli (Kuollut) Ti Heinä 22, 2008 12:46 am | |
| Heti ensi töikseen Vainu saapui Raivon lähelle. Se piti sopivan turvavälin ja tutkaili tuon hajua, elekieltä ja katsetta. Toisen katse oli suunnattu siihen, joten tuo murahti pienesti, jotta tuo tajuaisi kääntää katsettaan. Aloilleen seisahtuen ja suupieliään rauhoittavana eleenä nuolaisten. Hiilen mustat silmät olivat kiinnittyneet hieman sivulta katsoen Raivoon. "Taidat olla uusi lauman jäsen?" Hyvin päätelty Vainu ja se oletti toisen olevan jäsen, koska tuo oli lauman alueella, eikä sitä häädetty pois.
Suupieliään uudestaan nuolaisten narttu katsahti metsän puolelle niin, ettei Raivo luulisi nartun uhkailevan sille. "Ja saanen kysyä nimesi? Itse olen Vainu." Se sanoi rauhallisella äänellä nuolaisten huuliaan jälleen. Se oli jotenkin piintynyt rauhoittelu tapa, joiden lisäksi nartun muu elekieli viittasi rentoutuneisuuteen ja siihen, ettei se uhannut omegaa. | |
| Aihe: Vs: Uusi omega - Kutsu peli (Kuollut) Ti Heinä 22, 2008 4:24 am | |
| Raivo tajusi vihjeen ja käänsi katseensa pois Vainusta. "Taidat olla uusi lauman jäsen?" Vainu kysyi. "Kyllä vain. Olen Raivo. se vastasi. Raivo ei katsonut Vainuun. Se oli tehnyt selväksi että se oli Raivoa ylempi, eikä Raivo halunnut heti hankaluuksia kun se oli liittynyt laumaan. |
| Aihe: Vs: Uusi omega - Kutsu peli (Kuollut) Ti Heinä 22, 2008 5:17 pm | |
| Vainu käänsi katseensa päin vastaiseen suuntaan hieman enemmän ja oli kiitollinen siitä, että sai toisen alistumaan. Ehkä hieman ylpeäkin. Itse se ei ollut nauttinut omegan sijasta kuin päivän ja voittanut sitten paikkansa jäsenenä Roihulta. "Nimesi muistuttaa minua Roihusta, minun voittoni jälkeen omegaksi jääneestä sudesta. Tunnetko?" Olipas oivasti sanottu, mutta silti se tahtoi varmistaa, ettei toinen tuntenut vielä Roihua, sillä itse se tuota inhosi syvästi. | |
| Aihe: Vs: Uusi omega - Kutsu peli (Kuollut) Ti Heinä 22, 2008 11:49 pm | |
| " Roihusta? En taida tuntea, mutta Vaiti mainitsi jonkun Roihun. Miten niin? " Raivo sanoi ja katseli hieman ylöspäin. Metsässä oli aika viileää, mutta se tuntui Raivosta vain mukavan viileältä. |
| Aihe: Vs: Uusi omega - Kutsu peli (Kuollut) Ke Heinä 23, 2008 12:04 am | |
| Mielessään huohahtaen Vainu kuitenkin siirsi katseensa Raivoon. Se ei välittänyt, jos toinen luuli sen uhkailevan sillä hetkellä. "Hän oli ennen sinua omega ja kehotan pysymään kaukana hänestä. Tai en sitten tiedä, miten hän suhtautuu sinuun. Minuun hän suhtautui aika kärkkäästi hävittyään omega taistelun. Sen jälkeen olen vihannut häntä itse." Puoliksi totta ja puoliksi valetta, mutta nartun mielestä tämä kaikki oli totta, sillä ei tiennyt asioiden oikeaa laitaa.
Hulmahtaen sen katse siirtyi vasemmalle Raivoon nähden ja samalla se nuolaisi huuliaan. Raivo oli osoittautunut oikeastaan miellyttäväksi sudeksi sillä hetkellä, mutta se saattoi johtua myös omegan sijasta, jonka takia se ei välittänyt ensivaikutelmasta vielä. Tuntui, kuin koko ajan tulisi lisää susia ja tottahan se tavallaan olikin. | |
| Aihe: Vs: Uusi omega - Kutsu peli (Kuollut) Ke Heinä 23, 2008 2:35 am | |
| "Hän oli ennen sinua omega ja kehotan pysymään kaukana hänestä. Tai en sitten tiedä, miten hän suhtautuu sinuun. Minuun hän suhtautui aika kärkkäästi hävittyään omega taistelun. Sen jälkeen olen vihannut häntä itse." Raivo kuuli Vainun sanovan. Se harkitsi että saattaisiko se itse voittaa Roihun. Raivo käänsi päätään hieman Vainun suuntaan ja kysyi: "Tiedätkö, että missä tämä Roihu on tällä hetkellä?" |
| Aihe: Vs: Uusi omega - Kutsu peli (Kuollut) Ma Heinä 28, 2008 5:43 pm | |
| Vainu närkästyi hieman toisen kysymyksestä, mutta päätti olla välittämättä. "Seja sama se minulle on. En ole tavannut häntä sitten hänen häviönsä." Se vastasi lyhyesti Raivolle ja kääntyi sitten metsän puolelle uhmakkain askelin ja lähti löntystämään pesäluolia kohti. Sen pitäisi kysyä Ovelalta erästä asiaa, mutta sitä ennen varmistaa Vaitilta lupa puhua Ovelalle. Jos Raivolla olisi kysyttävää tai asiaa, puhukoon nyt.
¤Kuvasi on muuten valmis Galleriassa¤ | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Uusi omega - Kutsu peli (Kuollut) | |
| |
| | | | Uusi omega - Kutsu peli (Kuollut) | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |