Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne )) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))   Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne )) - Sivu 2 EmptySu Tammi 24, 2010 4:03 am

// Juu pidetään //

Paarma leikki innokkaasti kunnes kuuli vieraan hukan. Se alkoi murista hiljaa, ja sen niskakarvat nousivat hieman.

" Kuka olet ? " Paarma sanoi ja katsoi äänen suuntaan. Sen korvat höristyivät vastausta odotellessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui

Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

ViestiAihe: Vs: Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))   Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne )) - Sivu 2 EmptySu Tammi 24, 2010 4:27 am

Narttu rauhoittui uroksen murahduksen ansiosta, Ja sulavaliikkeisiä askeleita otti lähemmäksi.

'' Olen Kissankello, Keitä te olette ? '' Naaras oli innostunut vähän liikaa, Sillä ei ollut yleensä tapana tehdä niin mutta josskus lapsettaa aika lailla... Kissankello pudisteli huvittuneena päätään, Ja hukkamaisesti hymyili.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

ViestiAihe: Vs: Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))   Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne )) - Sivu 2 EmptySu Tammi 24, 2010 4:43 am

Metku lopetti hetkeksi ja katsoi tuota kissankelloa. "no hei vaan minä olen Metku" Se ei kuitenkaan sanonut kuka Paarma oli koska ajatteli että se halusi itse isitellä itsensä.Metku katsoi paarmaa ja sanoi hieman käskevästi "lopeta ei ole mitään syytä murista, sillä uskon ettei tuo ole pahalla asialla" sitten Metku katsoi kissankelloa kysyvästi odottaen vastausta millä asialla se oli.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))   Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne )) - Sivu 2 EmptyMa Tammi 25, 2010 4:21 am

Paarma nyökkäsi.

" Ystäväni esittäytyikin jo. Olen Paarma. Hauska tutustua " Uros sanoi ja heilautti ystävällisesti häntäänsä. Oli mukavaa tavata muita susia. Narttujen kanssa se tuli toimeen paremmin, mutta uroksekin olivat jotkut mukavia.

" Minulla alkaa olla nälkä. Saalistaisimmeko jotakin suurempaa... Yhdessä ? " Harmaaturkki sanoi ja höristi korviaan.
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))   Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne )) - Sivu 2 EmptyMa Tammi 25, 2010 4:33 am

Metku oli tyytyväinen sillä se piti hauhasta ja vastasi paarmalle "Toki minäkin olen hieman nälkäinen." ehäntuo ihe ollut sillä leikki essä tuli aina nälkä "entä sinä Kissankello?" se kysäisi toiselta päätä kalistaen.
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui

Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

ViestiAihe: Vs: Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))   Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne )) - Sivu 2 EmptyMa Tammi 25, 2010 6:08 am

// Susu taisi kirjoittaa mun vuorollani mutta eipä tuo mtn. Ja hieman lyhyt tuli, En oikeen jaksa kirjoitella mitään pitkiä kun olen kipee. //

Ai saalista, Ruokaa ! KYLLÄ KIITOS. Kissankello ajatteli, Sillä oli kirjaimellisesti suden nälkä.
'' Nälkä, Juuu... '' Kissankello vastasi hillitysti, Samassa sen kielelle herahti vesi nartun ajatellessa peuraa, Maukasta lihaa, Ja oi että.
Semmoista saalista se ei yksin tulisi saamaan, Joten se tarttui mahdollisuuteen. '' Sopii minulle. ''
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))   Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne )) - Sivu 2 EmptySu Helmi 14, 2010 7:30 am

Paarma katsoi naarasta ja toista. Sen rukahalu alkoi kadota pian. Yhtäkkiä sen nälkä oli kuin itsestään tiessään, mutta koohteliaisuuden vuoksi se saalistaisi noiden kahden naaraan kanssa mieluusti. Osaisivat ta eivät, ne saisivat nyt tehdä työn. Tai ainakin suurimman osan.¨

// sORI lyhyt //
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))   Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne )) - Sivu 2 EmptySu Helmi 14, 2010 7:37 am

Metku oli tyyni mutta ei se tiennyt miten tsätä eteenpäin piti mennä joten se oli hiljaa ja odotti että toiset keksisivät jonkin keinon. Metku istui ja katseli toisia viattomasti.

(sori tosi lyhyt)
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui

ViestiAihe: Vs: Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))   Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne )) - Sivu 2 EmptySu Helmi 14, 2010 6:03 pm

// Muokkasin tätä viestiäni, Pelaan Kissankellon ulos että saan sen toiseen Peliin, Kiitän kivasta pelistä :) //

'' Minä taidankin tästä lähteä, Nähdään ystävät. '' Kissankello huikkasi ja lähti äkisti juoksuun, Se muisti äkkiä että oli unohtanut karibunjalkansa muiden haaskaeläinten armoille unohtaessaan piilottaa sen, Narttu juoksi minkä jaloistaan pääsi ja puuskutti.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))   Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne )) - Sivu 2 EmptyKe Maalis 03, 2010 6:02 am

Paarma katsoi hieman hölmistyneenä kun Kissankello lähti jolkottamaan pois. Miksi se lähti niin nopeati.

Uros alkoi väsyä ja ajatteli itsekkin alkaa vetäytymään omaan rauhaansa. Päivä oli ollut mukava, mutta se kaipasi nyt lepoa. Pari kertaa häntä hailahti, mutta se katsoi nyt taivaalle. Orkidea... Paarma ajatteli.

" Hei vain ystävä hyvä. Minäkin taidan lähteä tästä " Se sanoi toiselle naaraalle ja jolkotti kohti pohjoista. Se halusi nyt nukkumaan.

// Minäkin kiitän mukavasta pelistä. Paarma lähtee nyt nukumaan eli heippa ^^ //
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98

ViestiAihe: Vs: Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))   Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne )) - Sivu 2 EmptyKe Maalis 03, 2010 6:44 am

Metku alkoi olla uupunut ja sille tuli yhtäkkiä kiire se ei tiennyt minne tai miksi mutta sile vain tuli kova halu pois täältä kylmästä. "Hei sitten nändään taas pian" Metku sanoi kahdelle muulle hukalle ja hältikohti etelää mennäkseen lämpimänpään paikkaan kuin tämä phjoinen vuoristo.

(jep tämä oli tässä. Metku ja Minä kiitetään ja Kumarretaan mukavalle pelille, ihmisille ja susille.)
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))   Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne )) - Sivu 2 Empty

Kaksi sutta...Yksi susi. (( susu98 ja Shui tänne ))
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Pohjoisella vuorella kohtaa kaksi sutta
» Kolme sielua, yksi sola, kaksi vaihtoehtoa? ( Blacky - Tuisku ) - Loppunut

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: Joutomaat (in-game) :: Pohjoinen vuoristo laaksossa-
Siirry: