Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Yön tapahtumia, Pilven mieteitä ja lauma ogelmia.

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
susu98
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
susu98


Nainen Viestien lukumäärä : 1455
Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti

Yön tapahtumia, Pilven mieteitä ja lauma ogelmia. Empty
ViestiAihe: Yön tapahtumia, Pilven mieteitä ja lauma ogelmia.   Yön tapahtumia, Pilven mieteitä ja lauma ogelmia. EmptyPe Helmi 12, 2010 10:21 pm

Pilvi vaalea narttu jolkoteli mieteissään yön hiljaisuudessa. "mitä minä teen, olen yksin, olen vailla laumaa, olen lailla kaikea." Pilvi hoki mielessään sitä kun se oli voinut liityä haukka nimisen suden laumaan hyvin helposti kun tapasi tämän lauman ystävällisen alfa nartun. Alfanarttu Säde oli vielä tarjonnut paikkaakin mutta Pilvi oli kietäytynyt, miten tyhmäse olikaan. "miksi, miksi, miksi minä kieltäydyin?! olisin voinut liityä, olisin voinut!" Pilvi raivosi itselleen ja mumisikin jotain itselleen.

"kuinka minun käy mitä minä teen? pitäisikö mennä uudestään tapaamaan Sädettä,vai pitääkö mennä Vereta tapaaamaan? ÄÄH!"Pilvi raivosi itselleen tosissaan se vihasi itseään, eikä lamaan liitymisestä ollut tietoakaan.

(tuli lyhyt mutta jatkan jossain vaiheessa) :)
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yön tapahtumia, Pilven mieteitä ja lauma ogelmia.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sulka
» Varpun lauma
» Korpinkutka - Toivon lauma

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: Yksinpelit (in-game) :: Joutomaat-
Siirry: