Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tuli ja Lempi

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptySu Huhti 18, 2010 3:46 am

'' Vai niin. Kyseisellä Hiekalla on tainnut olla vaikeampi pentu-ikä. '' Lempi tarkkasilmäisenä vanhuksena oli huomannut toisen ahdistuksen kasvoilta, ja päätti itse vaihtaa puheenaihetta kiireen vilkkaa. Ensin kumminkin narttu vaihtoi taas asentoaan puutuneitten takastensa takia.

'' Mitä mieltä sinä olet Veren laumasta? '' Lempi tietenkin tiesi Varpun oikean nimen, mutta vältti sen käyttämisen Tulisilmän kaltaisten hukkien seurassa, se tiesi ettei Tulisilmä ollut siitä kaikkein ystävällisimmästä päästä ja joku päivä se voisi asettua Varpun riveihin ja halutessaan lauman avulla tuhota koko narttuhukan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptySu Huhti 18, 2010 6:04 am

Tulisilmä höristi hieman ihmetellen korviaan Lemmen aiheen vaihdokselle mutta oli tyytyväinen saadessaan muuta ajateltavaa.
"En ole oikeastaan ihan varma. Minun kuulemani Veri on varsin aggressiivinen uros, ja asettaa mieluusti kriteerejä laumaan pyrkijöille. Melko varteen otettava uhka siis sinänsä muiden laumojen kannalta, vaikka onkin vielä toistaiseksi melko pienen puoleinen," Tuli pohdiskeli ääneen.
"Entäpä sinä?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptySu Huhti 18, 2010 6:23 am

'' Enhän minä ketään arvostelemaan näkemättä, enkä itse olisi varmaan niitä Veren laumalaisia, mutta onhan niitä susia jotka vain kuuluvat sinne. Tekisi mieli tavata itse Veri ja ottaa selville kuka hän on susiaan. '' Lemmellä oli tarkat ja vahvat mielipiteet moisesta laumasta mutta säästi ne, ei Tulisilmän tarvinnut kaikkea tietää, ei.

'' Entä arvon Haukka? Kuka hän on susiaan sinun mielestäsi? '' Lempihän oli laumaa etsimässä ja vaihtoehtoina sillä oli Haukan, Vallan ja Ovelan laumat. Tuskin Veri sitä huolisi riveihinsä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptyMa Huhti 19, 2010 3:31 am

Tulisilmä kuuli mielellään Lemmen mielipiteitä laumoista, koska etsiskelihän se itsekin paikkaansa tästä maailmasta, jonka se toivoi löytävänsä lauman kautta.
"Haukkako?" uros mietti. "En oikein ole muodostanut minkäänlaista kuvaa siitä. Olen tosin kuullut aika paheksuvaa juttua sen johtamistaidoista, mutta enpä mene sanomaan kun en itse tiedä," Tuli tokaisi ja jäi odottamaan Lemmen mielipidettä asiaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptyMa Huhti 19, 2010 3:35 am

Lemmen mielipidettä ei Tulisilmä saanut kuulla, vaan narttu esitti kysymyksen sen sijaan. '' Mitä tarkalleen olet kuullut? '' Vanhan nartun korvat kävivät luimussa mutta nousivat höröön kohti Tulisilmää, kiinnostavaa kerrassaan.

Vastauksen kuultuaan vaihtoi narttu asentoaan aavistuksen levottomana, luimisti korviaan hieman.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptyMa Huhti 19, 2010 3:57 am

Tulisilmä hieman hämmentyi Lemmen osoittamasta mielenkiinnosta ja alkoi jälleen ahdistua, mutta sai jälleen hillittyä itsensä, vaikkakin vain vaivoin.
"Eh, en ala ketään sormella osoittelemaan, mutta minusta tuntuu että oikeastaan vain harva Nuormetsän laumaan kuulumaton on täysin tyytyväinen Haukan johtamiseen. Huhutaan että Haukka olisi liian nuori tai kokematon alfan virkaan ja hänen henkisestä tasapainostaankin on varsin..." Tuli pysähtyi miettimään miten ilmaisisi asian niin ettei varmasti loukkaisi Lempeä. "Varsin mielenkiintoista juttua liikkeellä. Mutta kuten sanoin, minä en ole tavannut koko Haukkaa, enkä voi siis arvostella sitä," uros tajusi alkavansa kuulostaa pikkuhiljaa itsensä puolustelijalta, mutta ei keksinyt miten asian toisinkaan kertoisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptyMa Huhti 19, 2010 4:00 am

Lempi siirsi uteliaasta hieman tympääntyneeksi muuttuneen katseensa muualle, metsikköön sisälle reviirille.

'' Täytyykin tavata kyseinen Haukka, tai joku hänen laumalaisensa. En pidä että muista on liikkeellä huonoa asiaa ja asiat muuttuvat paljonkin liikkuessaan suusta suuhun. Ymmärräthän sinä, Tulisilmä? Ethän usko kaikkea kuulemaasi? Minä en ainakaan usko, ja en usko että kyseinen Haukka on huono johtaja. Sillä miksi hän olisi sitten alfan paikalla? '' Lempi tuhahti sanojensa jälkeen hieman nyrpeästi ja siirsi katseensa merkillisesti taas Tulisilmään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptyMa Huhti 19, 2010 5:36 am

Tulisilmä kallisti päätään yrittäen olla mahdollisimman neutraali, vaikka sitä hieman pännikin Lemmen jatkuva päteminen. Miksi nartun piti kysellä asioita, jos ei ollut valmis ottamaan vastaan vastausta?
"Kyllä ymmärrän," uros tokaisi lopulta ja vaihtoi hieman asentoaan siinä samalla venytellen. Ilta alkoi jo pikku hiljaa hämärtää, aika oli kulunut kuin siivillä kaksikon jutellessa.
"Sitten on jäljellä vielä Ovela ja Valta. Eikös Ovela ole jo vähän vanhemmalle iälle ehtinyt, vai olenko aivan erehtynyt? Vallasta minulla ei ole paljoakaan tietoa, mutta tietääkseni hänen laumansa on viettänyt melko pitkälti oikeaa hiljais eloa viime ajat," Tuli otti esille kaksi jäljelle jäänyttä alfaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptyMa Huhti 19, 2010 5:53 am

'' Olen kuullut että Ovela on ikäiseni. '' Lempi tuumaili mietteliäänä ja pisti merkille uroksen naamavärkistä näkyvän vaivautuneisuuden, innostuksissaan ja uteliaisuuden vallan ottaessa Lempi saattoi kysellä liikaa ja saada hermostoneisuutta aikaan, jota oli äskön selvästi aiheuttanut. Lempi siirsi katseensa taas maisemaan ja odotti Tulisilmän kysyvän jotain.

(( Vähän lyhyt ja tönkkö :// ))
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptyMa Huhti 19, 2010 7:27 am

// Eipä tuo haittaa, omakin tekstintuotanto on ankaran flunssan takia vähän huonohkoa. :d //

Tulisilmä huomasi että Lempi käänsi katseensa sanojensa jälkeen syrjemmälle. Oliko uros loukannut sitä puhumalla Ovelan iäkkyydestä ja sitä kautta myös nartun omasta iästä?
"Öh... Anteeksi jos loukkasin," uros sopersi hieman hämmentyneenä. Sana 'anteeksi' ei kuulunut Tulen vakituiseen sanavarastoon ja nytkin se putkahti ulos hieman epäröiden suden suusta.
"Niin, mutta oletko sinä kuullut jotain enemmän tästä minulle arvoituksena pysyttelevästi Vallasta?" uros vaihtoi puheenaihetta yrittäen olla mahdollisimman luonteva. Kyllähän sitä oikeastikin kiinnosti laakson laumojen asiaintilat, mutta ennenkaikkea oman naaman säilyttäminen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptyMa Huhti 19, 2010 5:18 pm

Narttu siirsi katseensa Tulisilmään takaisin ja heilauttti rennosti häntäänsä pari kertaa. '' Ei hätiä. '' Vastasi Lempi toisen anteeksipyytöön, eikä ottanut sitä vastaan koska ei ollut edes aihetta. Selvenpään Lempi ei halunnut sitä näyttää vaan Tulisilmä saisi hoksata sen itse. '' Ai Valta. '' Lempi totesi ennenkuin aukaisi suunsa kunnolla '' Kuulemma vielä puoliso puuttuu siltä ainakin, laumasta ei voi sanoa mitään pahaa... Mitä minä olen kuullut ja nähnyt, tosin en minä itse alfaa ole mutta tietenkin hänen laumalaisia olen nähnyt, mukavia susiahan ne. '' Lempi vastasi hyväntuulisena, kuten usein.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptyTi Huhti 20, 2010 4:34 am

Tulisilmä helpottui toisen 'anteeksiannosta', eikä jäänyt miettimään sitä sen enempää. Kuullessaan Lemmen analyysin uros tyytyi nyökkäämään. Tuli yritti kuumeisesti keksiä uutta puheenaihetta, mutta sen sijaan se tajusi kuinka väkinäistä keskustelu oikein olikaan. Uros nousi hieman venytellen seisomaan keräten päättäväisyyttään.
"Kiitos seurasta Lempi, mutta minun on luultavasti parempi jatkaa omia teitäni. Kenties vielä joskus tapaamme," uros painoi hieman päätään kunnioitukseen toista kohtaan ja jäi vielä hetkeksi odottamaan mahdollista vastausta nartun suunnalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptyTi Huhti 20, 2010 6:05 am

Lempi katseli toisen ylösnousua ja nosti perseensä myös ylös jälkeenpäin, urahti vaivalloisesti ja katseli pää korkealla Tulisilmää.
Korvat hörössä lausui narttu jonkimmoisen mumahduksen ja vastasi sitten kunnolla '' Hei vain, Tulisilmä. Tavatkaamme uudestaan. '' Sanoi naaras ja otti askelia jo rajasta vastasuuntaan.

// lyhyt... //
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptyTi Huhti 20, 2010 6:38 am

Tulisilmä nyökkäsi Lemmen sanoille ja lähti reippaasti köpöttelemään vastakkaiseen suuntaan kuin Lempi, mutta yhtäkaikki pois päin rajalta. Päästyään näköetäisyyden päähän uros vaihtoi askelensa nopeaan ja pontevaan suden laukkaan joka taittoi matkaa nopeasti. Minne se oikeastaan oli näin kiireellä menossa? Ei varmaan minnekään. Pois vain. Päätään setvimään, mistä olikin tullut urokselle jo tuttua puuhaa laaksoon saapumisen jälkeen.

// Kiitos peliseurasta. ^^ //
Takaisin alkuun Siirry alas
Shui
Vakio laumalainen
Vakio laumalainen
Shui


Nainen Viestien lukumäärä : 2116
Hahmot : Seinäruusu, Harakansilmä, Kissankello, Turta, Sudenkorento, Mustatiira, Hiirenkorva ja Huurre

Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 EmptyTi Huhti 20, 2010 6:39 am

// Juu kiitos samoin mukavasta peliseurasta ^^ //

Lempi jolkotti hitaasti poispäin rajamaista, sillä ei olisi päämäärää nyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tuli ja Lempi   Tuli ja Lempi - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tuli ja Lempi
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Tuli vie hengen
» Mulle tuli ongelma...
» VAlta tuli tapamaan Haukkaa ( kutsupeli Calarma )

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: Joutomaat (in-game) :: Rajamaat-
Siirry: