| Korpinkutkan ja Toivon rajapartiointi peli ? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Huurre Laumalainen
Viestien lukumäärä : 222 Hahmot : Korpinkutka, Kastehelmi
| Aihe: Korpinkutkan ja Toivon rajapartiointi peli ? Su Joulu 23, 2012 10:30 pm | |
| Eli susu98 kysyit peliä Korpinkutkan kanssa, vieläkö peli kiinnostaisi? | |
|
| |
susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Korpinkutkan ja Toivon rajapartiointi peli ? Su Joulu 23, 2012 10:45 pm | |
| Joo :D Muuten onko mun yksäri vielkin pois käytöstä? Oon yrittänyt laittaa sitä taas toimimaan mut en tainnut osata :) | |
|
| |
Huurre Laumalainen
| Aihe: Vs: Korpinkutkan ja Toivon rajapartiointi peli ? Ma Joulu 24, 2012 7:17 am | |
| Jep, on se. Tai ainakaan viestin lähettäminen sinulle ei onnistu.
Onko sulla jotain toivomuksia pelin suhteen vai antaako sen edetä omalla vauhdillaan?
| |
|
| |
susu98 Vakio laumalainen
Viestien lukumäärä : 1455 Hahmot : Kaisla, Ruusu, Pilvi, Toivo, Orvokki, Hiili ja Lumitähti
| Aihe: Vs: Korpinkutkan ja Toivon rajapartiointi peli ? Ti Joulu 25, 2012 8:28 am | |
| Olen miettinyt, että liittäisin Pilvi hahmoni vanhuuden päiviksi laumaan, joten olisi kiva jos sen voisi hoitaa samalla :D muuten ei ole mitään ihmeellisempiä toiveita. | |
|
| |
Huurre Laumalainen
| Aihe: Vs: Korpinkutkan ja Toivon rajapartiointi peli ? Ti Joulu 25, 2012 9:59 am | |
| Selvä, hoidellaan se sitten samalla. Ja muuten annetaan pelin edetä niinkuin se etenee :) Haluatko aloittaa pelin vai raapustanko minä jonkinmoisen aloituksen? | |
|
| |
susu98 Vakio laumalainen
| Aihe: Vs: Korpinkutkan ja Toivon rajapartiointi peli ? Ke Joulu 26, 2012 2:37 am | |
| Jos millään jaksat niin voisit aloittaa :D | |
|
| |
Huurre Laumalainen
| Aihe: Vs: Korpinkutkan ja Toivon rajapartiointi peli ? Ke Joulu 26, 2012 10:00 am | |
| Selvä :) Raapustan aloituksen kuhan kerkiän :) | |
|
| |
Huurre Laumalainen
| Aihe: Vs: Korpinkutkan ja Toivon rajapartiointi peli ? To Joulu 27, 2012 12:29 am | |
| Eli Tänne sitten vain! :) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Korpinkutkan ja Toivon rajapartiointi peli ? | |
| |
|
| |
| Korpinkutkan ja Toivon rajapartiointi peli ? | |
|