Ab Lupus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ab Lupus

Missä voitto tai tappio ei ole vain sinun, se on teidän. --- Muistetaan olla uskollisia realismille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen)

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) Empty
ViestiAihe: Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen)   Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) EmptyLa Marras 29, 2008 8:48 am

Ovelan laumalaisiin haluaisin Räsyä tutustuttaa, nyt täältä paksun villapaidan takaa uskalsin pääni pilkistää esiin. :] Aihe olisi vapaa, kuka tahansa Ovelan laumalaisista kelpaa.

(Ja niin, ensimmäinen viesti, jonka kirjoitan liitymispelin jälkeen, pelottavaa. :s Korjailla saa.)
---
"Kertakäytän viestejä" joten etsin Räsylle vieläkin seuraa, jos joku olisi kiinostunut, voipi ilmoitella tänne.


Viimeinen muokkaaja, Muta pvm Pe Tammi 09, 2009 5:36 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Trisha
Alfa Wolf
Alfa Wolf
Trisha


Nainen Viestien lukumäärä : 1914
Hahmot : Ovela, Katala

Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) Empty
ViestiAihe: Vs: Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen)   Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) EmptyLa Marras 29, 2008 9:03 am

Eihän tässä nyt mitään korjailtavaa ole. Rohkeasti vaan mukaan, pelikavereita löytyy varmasti ^^. Minulla on aina komnta peliä menossa tättä hetkellä, mutta jollei muita vapaaehtoisia löydy (tosin epäilen, että varmasti löytyy), niin minäkin voin kyllä pelailla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://deepunder.wordpress.com
Vieraili
Vierailija




Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) Empty
ViestiAihe: Vs: Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen)   Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) EmptyMa Joulu 01, 2008 2:41 am

Minullakin on noita pelejä jo muutama kesken, mutta kun kukaan muu Trishaa lukuunottamatta ei näytä tarjoutuvan peliseurauksi, niin minä voin kyllä tulla. :) Ovelan laumasta löytyy Roihu ja Myrsky, mutta kun jälkimmäisellä olen pelannut vähemmän, niin ottaisin uroksen peliin mukaan. Eli kelvataanko me Myrskyn (tai jos välttämättä haluat, niin Roihun, mielelläni pelaan silläkin) kanssa peliseuraksi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) Empty
ViestiAihe: Vs: Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen)   Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) EmptyMa Joulu 01, 2008 3:53 am

Mmm... Myrsky kelpaa mainiosti minulle, (sekä Räsylle). Mietin peliä kotimetsässä, jos se sinulle vain mahdollisesti käy...? :3 Pelin nimeksi...?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) Empty
ViestiAihe: Vs: Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen)   Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) EmptyMa Joulu 01, 2008 3:58 am

Joo, kotimetsä käy hyvin. Itse normaalisti päätän pelin nimen vasta kun olen kirjoittanut aloitusroolin, joten minulla ei tähän hätään ole kummoisempia ideoita. :D Jos aloittaja keksii vain jotain? Haluatko sinä aloittaa, vai aloitanko minä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) Empty
ViestiAihe: Vs: Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen)   Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) EmptyMa Joulu 01, 2008 4:04 am

Hyvä, että kotimetsä käy. Juup, aloittaja voi keksiä vain jotain, mitä maan päältä löytyy. :3 Jos vain käy, että sinä aloittaisit? Itselläni ei ole juuri nyt mitään idean savuakaan, mutta voin yrittää päästäni jotain kaivaa, jos sinulle ei käy itse aloittaminen. : ) Tuota... "Itse normaalisti päätän pelin nimen", siis tarkoittaako se sitä, että kun... täh? En tajunnut, mutta ei kai sillä väliä. ; )
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) Empty
ViestiAihe: Vs: Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen)   Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) EmptyMa Joulu 01, 2008 4:12 am

Minä siis aloitan. :) Pistän osoitteen sitten tänne.

"Itse normaalisti päätän pelin nimen" tarkoittaa juuri sitä, mitä siinä sanotaan. :D Eli yleensä kun kirjoitan ensimmäisen viestin johonkin roolaukseen (eli toisin sanoen aloitan pelin), niin keksin otsikon sille kun olen saanut kirjoitettua roolin. Olen niin huono otsikoiden keksimisessä varsinkin etukäteen, että roolin kirjoittamisen jälkeen sinne on helpompi keksiä jotain.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) Empty
ViestiAihe: Vs: Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen)   Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) EmptyMa Joulu 01, 2008 4:17 am

Jaa... taidan olla aika hidasälyinen! : D Jään odottelemaan innolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) Empty
ViestiAihe: Vs: Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen)   Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) EmptyMa Joulu 01, 2008 4:24 am

Ei mitään. :) Kannattaahan sitä kysyä, jos jokin jäi epäselväksi.

https://ablupus.palstani.com/kotimetsa-f15/valkea-talvi-t181.htm
Sinnepä siis.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) Empty
ViestiAihe: Vs: Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen)   Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) EmptyPe Tammi 09, 2009 6:29 am

Noniin, Räsy olisi vapaana nyt roolipelaamaan jonkun kanssa. (--': Ovelan laumalaiset voivat tulla, sillä laumattomiin tai Viiman laumalaisiin Räsy ei uskalla tutustua. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) Empty
ViestiAihe: Vs: Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen)   Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Räsylle Ovelan laumalaisista seuraa? (toinen)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Toinen susi (loppunut)
» Hukka ja toinen hukka ( Kutsupeli HetHukka ja Luumu)/ Loppu/
» LIITTYMISPELIT OVELAN LAUMAAN!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ab Lupus :: OFF-GAME :: Pelinhaku/pelinavaukset-
Siirry: